Корисно знати

Безлімітний інтернет на весь рік? Легко!


Рівень користувача 8
Позначка +3

Аби ви користувались тільки вигідними тарифними планами та послугами, які відповідають вашим потребам, час від часу ми можемо надсилати вам індивідуальні пропозиції. Одними з таких є послуги Рік без оплат lite та Рік без оплат.

Наприклад, у вас передплата, тарифний план влаштовує, але постійно не вистачає гігабайтів. Наші менеджери це помітять і надішлють персональну рекомендацію підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. 

Що це за послуги?

Вони дають доступ до необмеженого мобільного інтернету на 365 днів. 

Якщо ви отримали персональну пропозицію підключити послугу:

  1. Поповніть свій рахунок на 100 грн, якщо хочете підключити Рік без оплат lite, і 365 грн, якщо вибрали Рік без оплат. Це важливо зробити заздалегідь, бо якщо на вашому рахунку не буде достатньо коштів, ми не зможемо підключити безлімітний інтернет, а також повторно надіслати вам цю пропозицію

  2. Залиште заявку на підключення за номером 477 або 477*365, чи надішліть запит *512*1# (Рік без оплат lite) або *512*2# (Рік без оплат)

  3. Як тільки ми приймемо вашу заявку і знімемо плату за підключення, ви отримаєте безлімітний доступ до інтернету на цілий рік

Ще трошки корисної інформації про послуги: 

  • Щоб перевірити статус підключення — наберіть 466*66

  • Щоб перевірити термін дії послуги — надішліть запит *512#

  • Якщо впродовж доби ви використаєте понад 1500 МБ інтернету, його швидкість знизиться до 0,8 Мбіт/с

У вас теж передплата і ви хочете мати 365 днів інтернету, але не отримали від нас персональної пропозиції? Зателефонуйте за номером 477*1 і дізнайтеся, що ми для вас підготували.

Є запитання? Пишіть у коментарях. 


47 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хазяйці на замітку:


1)Як показує практика, краще підключати цю послугу через додаток Мій Київстар, активація послуги через USSD (*512*1#) та IVR (477) може іноді глючити.

2)Перед поповненням рахунку, перевірте чи у вас сплачена абонплата, оскільки як тільки на рахунок попадуть кошти, достатні для оплати місячної абонплати - вони одразу будуть зняті в користь абонплати, а не в користь послуги “Рік без оплат”. Якщо абонплата (денна/місячна) оплачена - сміло поповняємо рахунок, якщо неоплачена - перед поповненням вмикаємо “Паузу абонплати”.

3)Якщо ж ви лоханулись, і спочатку активували послугу а потім поповнили (а потрібно наоборот), виведіть кошти з мобільного рахунку на картку з допомогою https://money.kyivstar.ua та кожного дня перевіряйте доступні вам акції в додатку Мій Київстар. Як правило, через пару днів акція знову прийде.​​​​​​​

4)Якщо ж ви лоханулись по повній, поповнили рахунок, і їх “з’їло” на оплату абонплати по тарифу - в такому випадку потрібно знову допоповнити рахунок, щоб вистачило на оплату послуги.

5)Для оплати послуги підходять тільки “живі гроші”. Оплата бонусами/екстра грошима/жолудями не можлива.
6)Послуга протягом року може працювати і без сплаченої абонплати.

Рівень користувача 1

29 вересня поповнила карту і замовила послугу 365днів 365грн.Сьогодні 18 жовтня ,а послуга не підключена.Гроші на рахунку є,дозвонитись до оператора не можу,а попередні рази як дозвонювались то завжди відкладали питання на декілька днів.А і ще казали що то у всіх така проблема,а тут рекламується ця послуга.Коли мені чекати цього підключення?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MarynaanyraM, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка інформації. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

Рівень користувача 1

Я зверталась неоднаразово.Індувідуальна перевірка робилась з 5-7разів.Сьогодні мені відповіли що знову відкладається питання до 29 жовтня.Кожного разу як я телефоную,чую лиш перенесення питання на декілька днів.Ау!Ви серйозно?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MarynaanyraM, розумію, що ситуація не з приємних, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для пришвидшення вирішення технічних питань.

Сподіваюсь, що найближчим часом ваше питання буде вирішено:pray_tone2:

Рівень користувача 1

42 дні пройшло,а сьогодні мені відповіли чекайте ще раз такої пропозиції..Я в шоці наскільки дурять і вводили в оману.Ось так все вирішилось,до одного місця їм чи я отримаю цю акційну пропозицію

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MarynaanyraM, мені дуже шкода, що ви зіткнулись з таким сервісом :sweat:

На жаль, модератори Спільноти вплинути на ситуацію не зможуть….

Позначка +1

Якщо одночасно підключені послуги Щасливий деньРік без оплат та VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів (надається в рамках пропозиції за заміну старої SIM на USIM), то яка з них використовується першою?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо одночасно підключені послуги Щасливий деньРік без оплат та VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів (надається в рамках пропозиції за заміну старої SIM на USIM), то яка з них використовується першою?

Ви ще забули підключити “Завжди Онлайн” ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, найвищий пріоритет у послуги “Щасливий день”, далі використовуються МБ за умовами пакету “VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів”, і останньою буде використовуватись послуга “Рік без оплат”. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@VLAD.Z, найвищий пріоритет у послуги “Щасливий день”, далі використовуються МБ за умовами пакету “VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів”, і останньою буде використовуватись послуга “Рік без оплат”. 

Цікаво, що якщо вже включився шейп по, наприклад, “Рік без оплат”, то “найвищоприорітетний” “Щасливий день” його не скасує. Прийдеться чекати закім закінчиться шейп, і після того “Щасливий день” запрацює на повну.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj:shrug_tone2: маємо, що маємо.

У послузі "Рік без оплат" безлімітний трафік надаеться згідно політики справедливого користування  чи ні? Нігде не можу знайти детальну інформацію щодо цієї послуги

Позначка +1

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

дякую. чим відрізняються між собою послуги “Рік без оплат lite” та “Рік без оплат”?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

дякую. чим відрізняються між собою послуги “Рік без оплат lite” та “Рік без оплат”?

Вартістю.
 

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

дякую. чим відрізняються між собою послуги “Рік без оплат lite” та “Рік без оплат”?

Вартістю.
 

В обеих услугах “Рік без оплат lite” и “Рік без оплат” будет шейп после 1500Мб ?  Хоть и цена разная?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fofofa, так, незалежно від вартості пакету :shrug_tone2:

Добрий день! Я поповнив рахунок на 400 грн. (до цього на рахунку нічого не було), а потім замовив послугу “Рік без оплат” комбінацією *512*2#. Після цього мені надійшло повідомлення: “На жаль, для Вас немає доступної пропозиції на даний момент...” Потім я повторив цю комбінацію і знову таке ж повідомлення отримав. Перевірив рахунок, а на ньому вже не 400 грн., а тільки 100. Послуга так і не підключена. Чому так?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@MykytaZavada,  в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

изложенные Вами условия получения годового тарифа 365грн - чистый РАЗВОД

абонента! В СМС с предложением подключить ЭТУ услугу на  мой номер

067хххх021 тоже было указано: пополнить счет на 365грн до 10 декабря. Я

пополнил 9 декабря на 380 грн. Сделал заявку на 477*365.  Там ответили,

что заявка принята - и впарили мне тариф ЛАЙТ !??

И оператор что-то невнятное рассказала, что надо бы было бы еще бы

пораньше, до того как заявлять 477*365  - проплатить киевстару ЕЩЕ денег

за какой то там месяц вперед ???. НО ЭТОГО УСЛОВИЯ НЕ БЫЛО В СМС С

ПРЕДЛОЖЕНИЕМ!!

Говорю: у меня  на счету  есть остаток 330 грн. Если доплачу сейчас до 365

- подключат наконец годовой пакет?  Оператор ответила НЕТ!!  ЖДИТЕ

следующего предложения!

Когда? Я за 20 лет пользования КС первый раз такое получил...До следующего

НЕ ДОЖИВУ.

Как же достали уже эти постоянные и ставшие уже привычными РАЗВОДЫ в

украине. Мне скоро 70 лет и так я уже от них устал. Знали б Вы...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мне скоро 70 лет и так я уже от них устал. Знали б Вы...

Знали б ви, як вся Служба Підтримки, модератори Спільноти, і особисто я “усталі” від  абонентів, які не можуть прочитати 3 абзаци умов свого тарифу…. :cold_sweat:

Проте, є й хороша новина: навіть в 70 є ще час ознайомитись з умовами свого тарифу, і прочитати одну сторінку цієї теми, щоб зрозуміти як ця послуга підключається;)
Ми з @Alena.Sliusar тово писали для вас, витрачали свій час, а вам впадло потратити 5 хвилин і прочитати, не треба так :disappointed:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Boris1954, за умовами вашого тарифного плану, якщо до поповнення рахунку оплата за тариф знята не була, після поповнення знімиться спочатку саме ця оплата, і тільки потім оплата за додатковий пакет / послугу. 

Помилки в тарифікації немає :shrug_tone2:

Більше інформації ви можете додатково знайти в цій темі

Рівень користувача 1

Доброго дня. Я підключила послугу "Рік без оплат lite", але в мобільному додатку вказано, що інтернет не безлімітний, а 953672 мб (було одразу після підключення) і кількість мб зменшується. Підкажіть, будь ласка, чому так? І що буде коли використаються ці мегабайти?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Я підключила послугу "Рік без оплат lite", але в мобільному додатку вказано, що інтернет не безлімітний, а 953672 мб (було одразу після підключення) і кількість мб зменшується. Підкажіть, будь ласка, чому так? І що буде коли використаються ці мегабайти?

Якщо навіть станеться таке диво, що ви використаєте 999Гб,- то лічильник оновиться і піде по другому колу.

Відповісти