Деталізація викликів за поточний період по номеру


Рівень користувача 8
Позначка +3

Потрібна інфа за номером за поточний місяць? Не проблема!

Слідуй за нами:
● у підрозділі Витрати обери підрозділ Виклики за поточний місяць;
● клікни на посилання зліва Деталізація викликів за абонентським номером;
● обери особовий рахунок та абонентський номер;
● вкажи період, який тебе цікавить, і клікни Показати;
● якщо ти ще не заплатив за деталізацію в цьому місяці, з’явиться форма оплати.

Якщо хочеш заплатити зі свого рахунку, вибери чекбокс «Здійснити оплату з мого рахунку», інакше    гроші знімуть з рахунку номера, який ти продивляєшся;

● клікни Отримати й натисни Підтверджую.


Любиш таблички?:nerd: Деталізацію можна експортувати!

● у підрозділі Витрати обери сторінку Виклики за поточний місяць;
● клікни на посилання зліва Експорт деталізації викликів по особовим рахункам;
● обери особовий рахунок, за номером якого хочеш замовити деталізацію, або вкажи варіант Усі, щоб замовити деталізацію викликів за всіма номерами всіх особових рахунків організації;
● вкажи формат і, якщо треба, обери відповідні елементи керування, щоб отримати повідомлення, коли деталізація буде готова;
● натисни кнопку Продовжити;
● щоб переглянути перелік номерів, за якими замовляється деталізація, та вартість деталізації за ними, клікни Переглянути номери;
● щоб замовити деталізацію, на сторінці підтвердження замовлення натисни кнопку Замовити.
● у таблиці з результатами обери необхідні дані та клікни Готово.


11 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

C10060FO,+380672055770,2

 

Исходящее смс

Что это значит в детализации ? Помогите

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Romrom12, это значит отправка смс на номер 10060. 

Рівень користувача 1
Позначка

А номер это чей указан ? Это не мой номер. И я неё знаю чей это

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Romrom12, это номер, с которого могут приходить услуги, находящиеся в меню сим-карты. Возможно, что-то отключали? 

Можете обратиться к оператору,  он точно проверит. 

Рівень користувача 1
Позначка

Подскажите что означаеь в детализации  

 

Номер телефону / Інформація ps-cld-st-id=ks,rg=102,si=1008,ps-sgsn=46.211,

 

Номер телефону / Інформація

ps-cld-st-id=ks,rg=200,si=1008,ps-sgsn=46.211

  

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Romrom12:thinking: так информация не должна отображаться. Вы можете отправить скриншот ошибки (так будет понятнее)? 

Доброго дня! мобільний інтернет був відключений на телефоні, 0,001 мб трафіку і 10 грн. в колл центрі говорять що телефон підтимує 4g і сам може підключатись до інтернету для перевірки поновлень, потрібно перевести його в 3g а краще в 2g, і що це дасть??? на мою думку спеціально зроблено щоб абонплата не знялась, так як тариф 35 грн і в ночі мали зняти абонплату

Позначка +1

@Muranah, можливо, спрацювала резервація:thinking:
Рекомендую точно дізнатися у оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Muranah, підказали коректну інформацію. Це, дійсно, може допомогти. 

Деякі смартфони через базові налаштування виробників при роботі у мережі 4G можуть встановлювати з’єднання з мережею Інтернет, навіть якщо функція передачі даних відключена. Щоб уникнути списання коштів у таких ситуаціях, рекомендую обирати тариф з достатнім обсягом мегабайтів. Якщо ви не плануєте користуватися Інтернетом, обирайте в налаштуваннях телефону мережу 3G/2G. 

Позначка +1

Яка вартість деталізації викликів для контрактних абонентів?

Рівень користувача 4
Позначка

@VLAD.Z , для фізичних осіб перегляд і отримання будь-якої інформації в системі, в тому числі і деталізації викликів за поточний місяць, надається безкоштовно.

Відповісти