• 23 Теми
  • 51 Відповідь

23 Теми

Як призупинити обслуговування номера?

Ти можеш призупинити обслуговування одного або декількох номерів. Щоб призупинити обслуговування одного номера: Відкрий «Мій Київстар», перейди у розділ Послуги та акції та вибери підрозділ Огляд послуг. У блоці Дані користувача натисни Призупинити обслуговування та вибери дату, з якої хочеш призупинити обслуговування номера.  Вкажи причину, з якої ти хочеш це зробити, і натисни кнопку Підтвердити. Натисни кнопку Подати заявку. Щоб призупинити обслуговування декількох номерів: Відкрий «Мій Київстар» та перейди у розділ Управління абонентськими номерами. У формі пошуку обери стан номера Діючий і натисни кнопку Знайти. У результатах пошуку обери номери, обслуговування яких потрібно призупинити, та натисни кнопку Продовжити. Не забудь вибрати дату, з якої бажаєш призупинити обслуговування номерів, та натисни кнопку Подати заявку.

Деталізація викликів за поточний період по номеру

Потрібна інфа за номером за поточний місяць? Не проблема! Слідуй за нами: ● у підрозділі Витрати обери підрозділ Виклики за поточний місяць; ● клікни на посилання зліва Деталізація викликів за абонентським номером; ● обери особовий рахунок та абонентський номер; ● вкажи період, який тебе цікавить, і клікни Показати; ● якщо ти ще не заплатив за деталізацію в цьому місяці, з’явиться форма оплати. Якщо хочеш заплатити зі свого рахунку, вибери чекбокс «Здійснити оплату з мого рахунку», інакше    гроші знімуть з рахунку номера, який ти продивляєшся; ● клікни Отримати й натисни Підтверджую. Любиш таблички? Деталізацію можна експортувати! ● у підрозділі Витрати обери сторінку Виклики за поточний місяць; ● клікни на посилання зліва Експорт деталізації викликів по особовим рахункам; ● обери особовий рахунок, за номером якого хочеш замовити деталізацію, або вкажи варіант Усі, щоб замовити деталізацію викликів за всіма номерами всіх особових рахунків організації; ● вкажи формат і, якщо треба,

Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план можна для одного або декількох номерів.Щоб змінити тарифний план одного номера: Відкрий «Мій Київстар», перейди в розділ Послуги та акції та вибери сторінку Огляд послуг або Зміна тарифного плану. Щоб змінити тарифний план на сторінці Огляд послуг, натисни кнопку Змінити у інформаційному блоці Тарифний план. Щоб змінити тарифний план на сторінці Зміна тарифного плану, вибери новий тарифний план з доступного списку та натисни кнопку Продовжити. У формі підтвердження натисни кнопку Подати заявку. Після виконання заявки ти отримаєш SMS. Щоб змінити тарифний план кількох абонентів: Відкрий «Мій Київстар», перейди у розділ Послуги та акції та вибери сторінку Зміна тарифного плану. Вкажи номери, підключений наразі тарифний план та користувачів, тарифний план яких ти хочеш змінити.  Вибери новий тарифний план із доступного списку та натисни Продовжити. Натисни кнопку Подати заявку.

Як переглянути послуги та підключити нові?

Щоб переглянути, які послуги ти можеш підключити, а які вже підключені для твого мобільного номера, потрібно відкрити «Мій Київстар» та перейти на сторінку Послуги та акції — Огляд послуг. Тут ти побачиш такі інформаційні блоки: Дані користувача. Дані особового рахунку. Базові послуги. Голосові послуги. Послуги передачі даних. Послуги обміну повідомленнями та інше. У блоці Базові послуги ти дізнаєшся, які послуги вже підключені за твоїм номером. У інших блоках ти знайдеш інформацію про доступні послуги. Існує три стани послуг: Послуга вже надається. Навпроти такої послуги ти побачиш іконку з зеленою позначкою, інформацію про термін відключення послуги та кнопку Відмовитись від послуги. Доступна для підключення. Навпроти такої послуги ти побачиш іконку без позначок, інформацію про вартість та термін підключення послуги, а також кнопку Замовити послугу. Заявка опрацьовується. Навпроти такої послуги ти побачиш іконку з синьою стрілкою.

Рахунки-фактури

Ти також можеш сформувати Рахунок-фактуру за закритий розрахунковий період за витратами на особовому рахунку. Він містить інфу про одержані протягом звітного періоду платежі, замовлені та надані телекомунікаційні послуги та рекомендований до сплати аванс.Також до складу цього рахунку у вигляді додатків входять диференційовані рахунки (відомості про вартість наданих телекомунікаційних послуг) за кожним зареєстрованим на рахунку номером. Щоб система сформувала такий рахунок: у підрозділі Витрати обери сторінку По особовому рахунку; вибери один із номерів особових рахунків зі списку; вибери період; клікни посилання Рахунок; обери номер рахунку та формат файлу (HTML, XML, XML для Excel). На екрані з’явиться діалогове вікно Завантаження файлу, обери наступні дії над сформованим рахунком: відкрити сформований рахунок для перегляду та можливо подальшого друку; зберегти сформований рахунок у файл; скасувати дії над сформованим рахунком. Зверни увагу! Якщо під час розрахункового періоду були

Деталізація викликів за попередній звітний період за всіма номерами організації або за особовим рахунком

Окрім усіх інших чарівних опцій системи «Мій Київстар», ти можеш експортувати деталізацію викликів за всіма номерами на особовому рахунку або за всіма номерами організації. Для цього: ● в підрозділі Витрати обери сторінку По організації ; ● натисни на посилання Експорт деталізації викликів, розміщене зліва; ● обери номер особового рахунку, якщо тобі треба отримати деталізацію викликів за номерами вказаного особового рахунку, або вкажи значення Усі в полі особовий рахунок, якщо хочеш отримати деталізацію за всіма номерами організації; ● вкажи період та формат зі списків на службовій панелі; ● якщо треба, обери відповідні елементи управління, щоб отримати повідомлення про готовність деталізації викликів; ● клікни на кнопку Замовити; ● в таблиці з результатами обери потрібні тобі дані й клікни на посилання Готово; ● для завантаження файлу, у вікні «Збереження файлу», що з’явиться, обери Зберегти або Скасувати.

Витрати за номером

Якщо потрібна інфа про витрати за певним номером, слідуй простому алгоритму: Щоб сформувати сумарний рахунок за певним абонентським номером: ● у підрозділі Витрати обери сторінку По номеру; ● клікни на посилання зліва Сумарно; ● вибери номер особового рахунку та період зі списків на службовій панелі; ● клікни на кнопку Перейти; ● вибери абонентський номер зі списку на службовій панелі; ● клікни на кнопку Показати; ● інфа про вартість послуги переадресації з прямого міського номера на мобільний, якщо вона є, відображається на сторінці Витрати/По номеру/Сумарно.   Щоб переглянути детальний список нарахувань за абонентським номером: ● у підрозділі Витрати обери сторінку По номеру; ● клікни на посилання зліва Деталізація нарахувань; ● вибери номер особового рахунку зі списку на службовій панелі; ● обери за період та вкажи період зі списку на службовій панелі. Якщо хочеш переглянути деталізацію нарахувань за визначений проміжок часу в межах періоду, то вкажи дати з та по на службовій панелі

Витрати за особовим рахунком

Сумарно Тебе цікавлять сумарні витрати за особовим рахунком? Ми знаємо, що робити: в підрозділі Витрати обери підрозділ По особовому рахунку; клікни на посилання зліва Сумарно; вибери номер особового рахунку та період зі списків на службовій панелі; натисни кнопку Перейти. Але будь пильний/-а: інфа про вартість отриманих послуг у системі не фіскальна й її варто використовувати, тільки щоби оцінювати та планувати витрати. Шукаєш інформацію про вартість послуги переадресації з прямого міського номера на мобільний? Якщо вона є, то ти знайдеш її на сторінці Витрати/По особовому рахунку/Сумарно. Зведений рахунок Потрібно отримати зведений рахунок за витратами? І це не проблема! Слідкуй за руками: в підрозділі Витрати вибираємо По особовому рахунку; натискаємо на посилання зліва Загалом по номерах; вибираємо номер особового рахунку та період зі списків на службовій панелі; натискаємо кнопку Перейти. Щоб отримати деталізацію витрат за номером, клікни на цей номер на особовому рахунку.   Н

  • Люди та фото
    Deptorsздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Вікторияздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    olhahorbonos1991здобув бейдж "Люди та фото"
  • Король вечірок
    Ross3045здобув бейдж "Король вечірок"
  • Король вечірок
    Vikontздобув бейдж "Король вечірок"
Показати всі бейджі