Як подивитися деталізацію дзвінків Київстар?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 13344 відповідей

Як і навіщо дивитися деталізацію дзвінків?

Деталізація дзвінків Київстар відбувається за запитом самого абонента на сайті або через мобільний додаток. Історія дзвінків, виписка номерів, деталізація SMS – все це доступно користувачам Kyivstar.

Як дізнатися, куди дзвонив абонент?

Для того, щоб отримати деталізацію викликів, потрібно:

1. Зайти на сайт kyivstar.ua в систему самообслуговування «Мій Київстар» або в мобільний додаток.

2. Вибрати на сторінці «Огляд» пункт «Витрати».

3. Далі натискаємо на «Повний звіт» і вибираємо період, звіт по якому ми хочемо побачити.

Ця виписка містить в собі повну деталізацію викликів з уточненням номерів, нарахуванням абонплати, анулюванням або зарахуванням бонусів.

Інформація оновлюється в онлайн-режимі. Детальна виписка зберігається 6 місяців. Затримки в оновленні даних можуть займати для передплатних абонентів максимум 2 години, для контрактних абонентів – максимум 2 дні.

Важливо враховувати, що вхідні та вихідні дзвінки нульової діяльності, а також дзвінки до екстрених служб в деталізації не відображаються.

Як отримати роздруківку дзвінків?

Інформацію про дзвінки можна отримати в форматах XLSX і PDF. Її можна завантажити на свій комп'ютер, відправити на електронну пошту або просто роздрукувати.

Для цього в системі «Мій Київстар» оберіть вкладку «Витрати і платежі». Завантажте повну деталізацію за певний період. Потім виберіть, у який спосіб ви хочете отримати файл.

Якщо зробили запит через мобільний додаток, надрукований варіант можна отримати тільки на e-mail.

Якщо ви вже отримували виписку раніше, її можна запросити повторно.

Як отримати деталізацію SMS?

Крім вхідних викликів, абонентам Київстар доступна історія SMS-листування.

Система «Мій Київстар» дозволяє отримати таку деталізацію:

  • список номерів, на які були відправлені SMS;

  • номери SMS-центрів вхідних повідомлень.

Деталізацію можна отримувати тільки для SMS, відправлених або прийнятих на території України. Сам текст повідомлень не відображається і не зберігається.

Як переглянути архів заявок?

У розділі «Послуги» сервісу «Мій Київстар» доступний статус заявок за всіма замовленими або відключеними послугами. Він називається «Архів заявок».

У мобільній версії додатка «Архів заявок» знаходиться в розділі «Інформація користувача» на вкладці «Ще».

Підключення послуг за допомогою системи «Мій Київстар» оплачується згідно зі стандартними умовами. Для замовлення послуги необхідно, щоб на вашому рахунку була сума, достатня для оплати вартості замовлення й абонентської плати. У абонента передоплати при підключенні безкоштовної послуги повинно бути мінімум 0,01 грн на рахунку, а контрактний абонент не повинен перевищити поріг відключення послуг.

Таким чином, деталізація дзвінків Київстар доступна кожному абоненту та дозволяє контролювати витрату своїх коштів на спілкування.


15 Відповідей

Наразі немає вкладки “Витрати” а є вкладка “Історія користування”. Там я бачу вихідні номери, але не бачу вхідних номерів. Замість них я бачу свій власний номер. В чому проблема і як мені побачити вхідні номери?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@musciteacher:thinking: дуже дивно, адже “аварія”:

“Мій Київстар. Складнощі при перегляді деталізації викликів в системі «eCare» і додатку «Мій Київстар» (GSM \ FMC)

При перегляді деталізації викликів в системі «eCare» або додатку «Мій Київстар» відображається тільки номер телефону абонента, який увійшов в систему.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 436355” була закрита 09.07.

Уточніть, будь ласка, у вас остання версія додатку? Якщо ні, спробуйте оновити додаток до актуальної версії. 

@Xomyak , дуже дякую за відповідь. Щойно перевірила. Ситуація не змінилася. Вхідні номери не бачу. Проте, я не користуюся додатком, а заходжу в мійкиївстар через гугл. Мене приводить на цю сторінку. Тут я переходжу у вкладку Історія користування . Вихідні номери бачу. Замість вхідних - бачу свій. Якщо є якісь варіанти, або  я щось роблю неправильно -підкажіть, будь ласка.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@musciteacher, в цій ситуації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

Позначка +1

@Xomyak, ця "аварія" не є індивідуальною. В мене така само ситуація. Я користуюся вебверсією системи «eCare».

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, чим більше звернень, тим більше вірогідність, що “аварія” буде відкрита повторно. 
Зверніться, будь ласка, до оператора для  реєстрації технічного звернення. 

@Xomyak зареєструвала звернення на свій номер і на номер доньки. Я так розумію, цю “аварію” як ви кажете, ніхто і не усував. І вона дійсно, не є індивідуальною.  Вебсистема не працює так як потрібно. І це при тому, що до технічних робіт на сайті все працювало. Збій стався десь травень-червень, коли велися роботи (не памятаю точної дати)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@musciteacher, дякую вам за зворотний зв’язок. 
Маю надію, що складності будуть усунені оперативно :pray_tone2:

Позначка +1

@musciteacher, технічні роботи в Київстарі відбулися з 14.05 до 16.05.

Київстар пообіцяв розглянути моє звернення до 16.07. Потім надіслали смс, що термін розгляду подовжено до 17.07. Чекаю….

Станом на дану хвилину ніяких змін не відбулося.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@musciteacher, уточніть, будь ласка, технічне звернення було розглянуто? Ви вже отримали відповідь?

@Xomyak уточнюю: станом на сьогодні, 20 липня 10.05 в системі змін ніяких не відбулося, відповідь не надали. Останньою була смс 17.07, що розгляд продовжується до 17.07 і на цьому все.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@musciteacher:hushed:
Сподіваюсь, що незабаром технічна скарга буде розглянута.

Сьогодні 2 вересня. В мене така ж проблема, як і користувачів вище. Потрібні 2 певних вхідних  за певний день. Система також пише лише мій номер, а не вхідний. Зрозуміло, що на технічне звернення розраховувати не варто. Тому питання- як ще можна дізнатися потрібну деталізацію?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lannna, мені дуже шкода, але це єдиний спосіб :worried:

Відповісти