Як переказати кошти зі свого мобільного рахунку на рахунок іншого абонента Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +3

Тепер це можна зробити через додаток «Мій Київстар». 

Все просто:

  • Відкрийте «Мій Київстар» та перейдіть у розділ Перекази.

  • Оберіть номер з телефонної книги або введіть його вручну та зазначте суму переказу.

  • Натисніть кнопку Підтвердити

Абонент, рахунок якого ви поповнили, отримає повідомлення з вашим номером та сумою поповнення.

За добу ви можете здійснити до 3 переказів по 1000 гривень. Послуга доступна лише для неідентифікованих абонентів передплати (які не прив’язали свій номер до паспорта).


24 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар:thinking: я вірно розумію, що у вас 2 контрактних номера зареєстрованих на одного власника?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, :thinking: щось вам не те підказали. Давайте з самого початку.

Є контрактний номер, котрий зареєстрований на вас, і ви хочете на ньому підключити тарифний план “Дзвінки для батьків”.

Так як це також контрактний номер, я вірно розумію, що ви будете робити перереєстрацію на паспортні дані абонента, котрому більше 60 років?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, тобто, по факту, ви існуючий абонент, віком більше 60 років, і вам просто потрібно перейти на цей тариф. 

Вам достатньо просто подати заявку на зміну тарифного плану за номером. Заявка виконається 1-го числа наступного місяця. Тобто, якщо подаєте заявку 17.03., тарифний план зміниться 01.04. Перша абонентська плата буде знята 1-го числа в повному обсязі.

Гроші, котрі знаходяться на рахунку нікуди не пропадуть, і можуть бути використані на оплату тарифу. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, ви змінюєте один контрактний тарифний план на інший контрактний тарифний план в межах одного номеру, котрий зареєстрований на вас. 

Честно, не розумію, чому оператор сказав, що ці кошти пропадуть. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, якщо знадобиться допомога, звертайтесь :blush:

Дякую-дякую!!!😂😂😂😂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, оце так новина :worried:
Тоді можу лише попросити у вас вибачення за дезінформацію :pray_tone2:
Також роблю висновок, що в нашій базі такої інформації немає, і має сенс мені передати запит колегам на уточнення. 

Вам дякую за зворотний зв’язок! 

Все рівно дуже вдячна Вам за інформацію. Переказ коштів на картку відбувся прямо блискавично, я залишилася всім задоволена, сьогодні іду в Київстар оформляти новий пакет. Звичайно, напевно можна б це зробити простіше (не розумію, чого я повинна власні кошти забирати-ховати), але так як ця схема працює, то уже дуже добре!!! 😉😂

Только раньше перевод денег был бесплатным а теперь 2 грн.за любой перевод, что лишает преимуществ перед другими операторами. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valentine, ваше зауваження буде передано у відповідний відділ. 

У мене таке запитання, у мене є 2 номери Київстару, оба ідентифіковані і прив’язані до паспортних даних. Чи можу я перекинути кошти з одного номера на другий? Я хочу один номер під’єднати до тарифу «дзвінки до батьків» ,а в мене там 380 гривень на рахунку, чи можуть ці кошти бути зараховані мені в оплату нового тарифу, чи мені їх треба з цього номера кудись перекинути, так як дарувати Київстару цю суму я якось не настроєна))!

Рівень користувача 8
Позначка +1

У мене таке запитання, у мене є 2 номери Київстару, оба ідентифіковані і прив’язані до паспортних даних. Чи можу я перекинути кошти з одного номера на другий? Я хочу один номер під’єднати до тарифу «дзвінки до батьків» ,а в мене там 380 гривень на рахунку, чи можуть ці кошти бути зараховані мені в оплату нового тарифу, чи мені їх треба з цього номера кудись перекинути, так як дарувати Київстару цю суму я якось не настроєна))!

До вашої уваги послуга “Кредит трансфер” та “Смарт гроші”.

Так, у мене два контрактних телефона на моє ім’я.

Я хочу один підключити до тарифу»подзвони батькам»,  але на тому номері накопичено 380 гр, і вони просто пропадуть (як мені пояснив оператор), їх не зарахують в оплату нового тарифу,того мені необхідно перед зміною тарифу оголити рахунок. Як мені перекинути кошти на другий свій   контрактний номер?

Мені більше 60 років, тому пере реєстрацію робити не треба на іншого абонента. 

Ви впевнені за кошти, що вони залишаються? 

Чесно кажучи я цього тоже не зрозуміла. Попробую і буду дуже Вам вдячна, якщо все буде так, як треба!

Просто для  інформації: перейти на тариф можна, але тільки в магазинах Київстар, та кошти необхідно перерахувати на картку , заплатити за це 4%, інакше в момент переходу на інший тариф вони будуть анульовані 😂😉! От так…

Рівень користувача 8
Позначка +2

Чому послуга не доступна для персоніфікованих номерів та контракту?

Рівень користувача 6
Позначка

А можна відв'язати свій номер від паспорта?

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, гадаю, що відповідь вам відома:wink: , але все ж таки відповім:

На жаль, не реалізована така технічна можливість:no_good_tone1:

Рівень користувача 6
Позначка

@WachtAmRhein, так, якщо зареєстрований номер передплаченої форми обслуговування,  видалити реєстраційні дані абонент може:

• самостійно в електронній формі "Мій Київстар", використовуючи ЕЦП.
• особисто звернувшись в Магазин “Київстар”  з SIM-картою (пов'язаною на момент звернення з номером) та документом, на підставі якого була здійснена реєстрація раніше.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, гадаю, що відповідь вам відома:wink: , але все ж таки відповім:

На жаль, не реалізована така технічна можливість:no_good_tone1:

Як це працює?
 

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, на поточний момент послуга реалізована саме таким чином, з таким функціоналом.

Я зафіксувала доступність послуги для персоніфікованих номерів та контракту у якості пропозиції для покращення послуг “Київстар”.

Відповісти