Як переказати кошти зі свого мобільного рахунку на рахунок іншого абонента Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +3

Тепер це можна зробити через додаток «Мій Київстар». 

Все просто:

  • Відкрийте «Мій Київстар» та перейдіть у розділ Перекази.

  • Оберіть номер з телефонної книги або введіть його вручну та зазначте суму переказу.

  • Натисніть кнопку Підтвердити

Абонент, рахунок якого ви поповнили, отримає повідомлення з вашим номером та сумою поповнення.

За добу ви можете здійснити до 3 переказів по 1000 гривень. Послуга доступна лише для неідентифікованих абонентів передплати (які не прив’язали свій номер до паспорта).


24 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valentine, ваше зауваження буде передано у відповідний відділ. 

Только раньше перевод денег был бесплатным а теперь 2 грн.за любой перевод, что лишает преимуществ перед другими операторами. 

Все рівно дуже вдячна Вам за інформацію. Переказ коштів на картку відбувся прямо блискавично, я залишилася всім задоволена, сьогодні іду в Київстар оформляти новий пакет. Звичайно, напевно можна б це зробити простіше (не розумію, чого я повинна власні кошти забирати-ховати), але так як ця схема працює, то уже дуже добре!!! 😉😂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, оце так новина :worried:
Тоді можу лише попросити у вас вибачення за дезінформацію :pray_tone2:
Також роблю висновок, що в нашій базі такої інформації немає, і має сенс мені передати запит колегам на уточнення. 

Вам дякую за зворотний зв’язок! 

Просто для  інформації: перейти на тариф можна, але тільки в магазинах Київстар, та кошти необхідно перерахувати на картку , заплатити за це 4%, інакше в момент переходу на інший тариф вони будуть анульовані 😂😉! От так…

Дякую-дякую!!!😂😂😂😂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, якщо знадобиться допомога, звертайтесь :blush:

Чесно кажучи я цього тоже не зрозуміла. Попробую і буду дуже Вам вдячна, якщо все буде так, як треба!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, ви змінюєте один контрактний тарифний план на інший контрактний тарифний план в межах одного номеру, котрий зареєстрований на вас. 

Честно, не розумію, чому оператор сказав, що ці кошти пропадуть. 

Ви впевнені за кошти, що вони залишаються? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, тобто, по факту, ви існуючий абонент, віком більше 60 років, і вам просто потрібно перейти на цей тариф. 

Вам достатньо просто подати заявку на зміну тарифного плану за номером. Заявка виконається 1-го числа наступного місяця. Тобто, якщо подаєте заявку 17.03., тарифний план зміниться 01.04. Перша абонентська плата буде знята 1-го числа в повному обсязі.

Гроші, котрі знаходяться на рахунку нікуди не пропадуть, і можуть бути використані на оплату тарифу. 

Мені більше 60 років, тому пере реєстрацію робити не треба на іншого абонента. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар, :thinking: щось вам не те підказали. Давайте з самого початку.

Є контрактний номер, котрий зареєстрований на вас, і ви хочете на ньому підключити тарифний план “Дзвінки для батьків”.

Так як це також контрактний номер, я вірно розумію, що ви будете робити перереєстрацію на паспортні дані абонента, котрому більше 60 років?

Я хочу один підключити до тарифу»подзвони батькам»,  але на тому номері накопичено 380 гр, і вони просто пропадуть (як мені пояснив оператор), їх не зарахують в оплату нового тарифу,того мені необхідно перед зміною тарифу оголити рахунок. Як мені перекинути кошти на другий свій   контрактний номер?

Так, у мене два контрактних телефона на моє ім’я.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Кальмар:thinking: я вірно розумію, що у вас 2 контрактних номера зареєстрованих на одного власника?

Рівень користувача 8
Позначка +1

У мене таке запитання, у мене є 2 номери Київстару, оба ідентифіковані і прив’язані до паспортних даних. Чи можу я перекинути кошти з одного номера на другий? Я хочу один номер під’єднати до тарифу «дзвінки до батьків» ,а в мене там 380 гривень на рахунку, чи можуть ці кошти бути зараховані мені в оплату нового тарифу, чи мені їх треба з цього номера кудись перекинути, так як дарувати Київстару цю суму я якось не настроєна))!

До вашої уваги послуга “Кредит трансфер” та “Смарт гроші”.

У мене таке запитання, у мене є 2 номери Київстару, оба ідентифіковані і прив’язані до паспортних даних. Чи можу я перекинути кошти з одного номера на другий? Я хочу один номер під’єднати до тарифу «дзвінки до батьків» ,а в мене там 380 гривень на рахунку, чи можуть ці кошти бути зараховані мені в оплату нового тарифу, чи мені їх треба з цього номера кудись перекинути, так як дарувати Київстару цю суму я якось не настроєна))!

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, на поточний момент послуга реалізована саме таким чином, з таким функціоналом.

Я зафіксувала доступність послуги для персоніфікованих номерів та контракту у якості пропозиції для покращення послуг “Київстар”.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, гадаю, що відповідь вам відома:wink: , але все ж таки відповім:

На жаль, не реалізована така технічна можливість:no_good_tone1:

Як це працює?
 

Рівень користувача 6
Позначка

@WachtAmRhein, так, якщо зареєстрований номер передплаченої форми обслуговування,  видалити реєстраційні дані абонент може:

• самостійно в електронній формі "Мій Київстар", використовуючи ЕЦП.
• особисто звернувшись в Магазин “Київстар”  з SIM-картою (пов'язаною на момент звернення з номером) та документом, на підставі якого була здійснена реєстрація раніше.

Рівень користувача 6
Позначка

@kikiwora, гадаю, що відповідь вам відома:wink: , але все ж таки відповім:

На жаль, не реалізована така технічна можливість:no_good_tone1:

Рівень користувача 6
Позначка

А можна відв'язати свій номер від паспорта?

Рівень користувача 8
Позначка +2

Чому послуга не доступна для персоніфікованих номерів та контракту?

Відповісти