Вирішено

Управління профілем в системі «Мій Київстар» / Особистий кабінет


Доброго вечора, чому заблокували доступ до сайту Мій київстар за моїм номером,????
icon

Найкраща відповідь від Stas 1 жовтень 2017, 11:01

Обмеження могли бути встановлені при зверненні в call center. Зняти блокування теж можна через оператора контактного центру, або за допомогою звернення в Онлайн Чат.

Переглянути оригінал

104 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Im fine, на даний момент дійсно можуть спостерігатись такі проблеми (після оновленні інформації в додатку виникає помилка). Інженери вже працюють над вирішенням цього питання. Вибачте, за тимчасові незручності :pray_tone2:

@KurwaMatj  дякую👍

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj спасибо, но знаете очень странно получается что по одному номеру работает, а по другому нет.

Так має бути.
Якщо вам стане легше від цього, по моєму номеру також така ситуація))

@KurwaMatj спасибо, но знаете очень странно получается что по одному номеру работает, а по другому нет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak  помогите пожалуйста.

Меню: " Мои активности"

Вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса".

Что случилось как решить проблему? Версия 3.34.0

Зараз проводяться роботи по додатку, скоро все буде добре)

@Xomyak  помогите пожалуйста.

Меню: " Мои активности"

Вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса".

Что случилось как решить проблему? Версия 3.34.0

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Genazavr:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже отримали відповідь на ваше звернення?

Рівень користувача 3
Позначка +1

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Вам потрібно звернутись до служби підтримки за номером або онлайн, через чат. Його можна знайти на сайті Київстар в розділі “Спільнота” далі пункт “Підтримка” https://kyivstar.ua/uk/support, і внизу сторінки Онлайн Консультант. 

Выбивает ошибку “Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” номер 096хххххх6. Обещали в техподдержке исправить до 23 февраля. Что делать и почему так происходит? … Может кто нибудь поможет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Аж цікаво, що ви такого натворили)

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Проблема в том что нет возможности зайти войти в систему мой киевстар. Пишет “ваш обликовий запис заблокирован”. Что можно предпринять и как с телефона подать заявку на восстановление обликового запису?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena0707, ні, ваші активності ця людина бачити не буде :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день! У меня был подключён номер человека , где я могла просматривать его активности в приложении мой Киевстар , но человек установил себе данное приложение и удалил свой номер , но может ли он проверять мои активности ?

Якщо ви не бачите його номер, то і він не бачить ваш.

Добрый день! У меня был подключён номер человека , где я могла просматривать его активности в приложении мой Киевстар , но человек установил себе данное приложение и удалил свой номер , но может ли он проверять мои активности ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena220975, соглашусь с ответом @KurwaMatj, ваш номер уже находится в мульти-аккаунте :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

При попытке добавить номер телефона в мой киевстар, пишет ошибку , что номер уже добавлен в другой профиль, что это значит?

То і значить)
Ваш номер добавлено в пул номерів, якими керує хтось інший.
Питайте по рідні, хто додав ваш номер до себе в профіль.

При попытке добавить номер телефона в мой киевстар, пишет ошибку , что номер уже добавлен в другой профиль, что это значит?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марта:thinking: я правильно понимаю, что при открытии вкладки "Активности" в приложении "Мой Киевстар 3.0" вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса"?

Рівень користувача 8
Позначка +1

ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ ПОСМОТРЕТЬ АКТИВНОСТИ НОМЕРА?

Можна. 

Добрый вечер, почему в приложении Мой Киевстар нельзя посмотреть активности номера за текущий месяц, а за прошлые можно?

 

Прийдеться вставити в телефон.

Якби я про це подумав до встановлення картки в модем. А зараз потрібно розбирати машину щоб дістатися її компьютера. Тоді обійдуся без додатку.

Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня.
Чи можливо додати в додаток 'Мій Київстар' номер який знаходиться в модемі автомобіля?
Я не бачу СМС які передаються для підтвердження. Номер контрактний. Куплявся з паспортом. Додаток у мене підключений з іншим номером.

Прийдеться вставити в телефон.

Доброго дня.
Чи можливо додати в додаток 'Мій Київстар' номер який знаходиться в модемі автомобіля?
Я не бачу СМС які передаються для підтвердження. Номер контрактний. Куплявся з паспортом. Додаток у мене підключений з іншим номером.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kostyan80:thinking: дуже дивна відповідь від колеги оператора. Адже, якщо у вас було створено мульти-аккаунт з тим іншим номером, то як він, так і ви можете управляти особистим кабінетом. Тобто, якщо він заблокував доступ, ви можете його відкрити. 

Давайте спробуємо розблокувати доступ. 

Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону (для початку). 

Відповісти