Вирішено

Управління профілем в системі «Мій Київстар» / Особистий кабінет


Доброго вечора, чому заблокували доступ до сайту Мій київстар за моїм номером,????
icon

Найкраща відповідь від Stas 1 жовтень 2017, 11:01

Обмеження могли бути встановлені при зверненні в call center. Зняти блокування теж можна через оператора контактного центру, або за допомогою звернення в Онлайн Чат.

Переглянути оригінал

130 Відповідей

@KurwaMatj спасибо, но знаете очень странно получается что по одному номеру работает, а по другому нет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj спасибо, но знаете очень странно получается что по одному номеру работает, а по другому нет.

Так має бути.
Якщо вам стане легше від цього, по моєму номеру також така ситуація))

@KurwaMatj  дякую👍

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Im fine, на даний момент дійсно можуть спостерігатись такі проблеми (після оновленні інформації в додатку виникає помилка). Інженери вже працюють над вирішенням цього питання. Вибачте, за тимчасові незручності :pray_tone2:

Добрый день.

Киевстар не перестает удивлять. Блокировка доступа в личный кабинет на 180 минут. Такие меры “безопасности” тяжело встретить - в моем жизни первый раз так. Оператор не может никаким образом помочь, наличие телефона и всех других параметров и паролей никак вам не поможет. Уважаемый оператор - это было “последней каплей”, мне даже наплевать на оставшиеся деньги на счету, хотя возможно они будут обязаны их перевести вместе с номером. Благо, согласно законодательства я могу уйти с этим номером к другому оператору.

@kharlashkin  ну так вы ж наверное сколько-то там раз неверно набрали пароль -- вот система и решила, что вы ее пытаетесь взломать путем подбора пароля

 

вобщем-то, стандартная практика на многих форумах

 

другое дело, что 180 минут как-то многовато, 15 - 30 бы хватило

@kharlashkin  ну так вы ж наверное сколько-то там раз неверно набрали пароль -- вот система и решила, что вы ее пытаетесь взломать путем подбора пароля

 

вобщем-то, стандартная практика на многих форумах

 

другое дело, что 180 минут как-то многовато, 15 - 30 бы хватило

И я о чем - или же после 3-х попыток с подтверждением по смс.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kharlashkin, у абонента є 5 спроб поспіль введення пароля для доступу до системи. При цьому:
-після 3-го неуспішного введення пароля, для запобігання шахрайських дій по відношенню до профілю користувача, відображається captcha (малюнок з символами). Далі, для входу в систему необхідно ввести логін, пароль і символи, зображені на малюнку. Кнопка «Вхід в систему» ​​стає активною тільки після введення символів у відповідне поле. Якщо символи введені невірно, перевірка логіна і пароля не відбувається.
Лічильник неуспішних спроб введення логіна і пароля при цьому не обнуляється.

-після двох поспіль неуспішних спроб введення символів з малюнка в цілях безпеки можливість авторизації в системі для абонента блокується на 3 години. Після закінчення 3-х годин лічильник спроб введення пароля обнуляється і абонент може заново пробувати увійти в систему

Після успішної авторизації лічильник неуспішних спроб введення логіна і пароля обнуляється.

На жаль, поки що логіка така :shrug_tone2:

@Xomyak, спасибо за детальное описание работы алгоритма неудачных проб авторизации. Но опять же 3 часа - сильно дофига, и кстати капчу с картинками я не видел.

Если у пользователя не получилось войти в систему и ему необходимо будет ждать 180 минут, он и забудет что ему необходимо было сделать или посмотреть. Единственная идея зачем такая большая пауза - чтобы поменьше работали с кабинетом, все желание проходит за 3 часа.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kharlashkin:worried: ваші зауваження передам розробникам. 

У меня в личном кабинете светятся два телефона. Один которым я пользуюсь, второй который я не знаю и которого у меня никогда не было. Что это за телефон и откуда он взялся?

Модель A10mini

IMEI 351618101554470

LTE Так

  1. Возможно ли что кто-либо использует либо использовал вторую симку которая была только для инета и которую у меня украли вместе с телефоном?
  1. Возможно ли узнать как-нибудь используется ли вторая симка или нет в принципе с октября 2019 года?

Мене підключили без мого відома до додатку мій Київстар і переглядають с ким я розмовляю и ТД. Як мені відключитися від третьої особи ?

Картка встановлена в модем, до якого немає фізичного доступу. Як отримати пароль на доступ до особистого кабінету, для перегляду статистики/поповнення?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Картка встановлена в модем, до якого немає фізичного доступу. Як отримати пароль на доступ до особистого кабінету, для перегляду статистики/поповнення?

Потрібно попередньо в налаштуваннях встановити логін по персональному паролю або PUK2, і після того логінитись без фізичного доступу скільки душа бажає.
 

Картка встановлена в модем, до якого немає фізичного доступу. Як отримати пароль на доступ до особистого кабінету, для перегляду статистики/поповнення?

Потрібно попередньо в налаштуваннях встановити логін по персональному паролю або PUK2, і після того логінитись без фізичного доступу скільки душа бажає.
 

Тобто раз до модема всерівно прийдеться лізти?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто раз до модема всерівно прийдеться лізти?

Так. Один раз прийдеться ввійти по смс-коду.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Djkerya:thinking: не виключено, що ви бачите девайс, в котрому знаходиться друга SIM-карта (або знаходилась останній раз). 

Дізнатись, чи активна друга SIM-карта ви можете спробувати через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

Як додати номер телефону у додаток Мій Київстар?

Рівень користувача 6
Позначка

@Irina1309, якщо мова про створення мультиаккаунту, то на жаль, це не можливо :pensive:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Obizyana:thinking: для того, щоби ваш номер приєднали до мульти-аккаунту, спочатку на ваш номер повинно було надійти повідомлення з паролем. І ви повинні були передати цей пароль цій людині.

На жаль, видалити номер зможе саме та людина. 

Чому при перевірці коштів через систему мій київстар при введенні особистого паролю відправляє смс з тимчасовим паролем?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Riddik:thinking: можу припустити, що в налаштуваннях особистого кабінету у вас встановлена двухфакторная авторизація. 

Мой номер есть на чужом устройстве в приложении Киевстар, как мне самой его удалить?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inncha, на жаль, це можна зробити тільки з того пристрою, тільки з того особистого кабінету :shrug_tone2:

як додати ще один номер в свій особистий кабінет???

Відповісти