Вирішено

Управління профілем в системі «Мій Київстар» / Особистий кабінет



Показати перший допис

104 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatius:thinking: можете сюда отправить скриншот ошибки?

Можно ли разблокировать профиль в приложении ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Владислав:thinking: не совсем понимаю, о каком профиле идет речь? Вы заблокировали возможность входа в систему самообслуживания “Мой Киевстар”?

В системі мій київстар в моєму особистому кабінеті було прив'язані два номери. Один номер я віддав колезі, який в свою чергу через кол центр заблокував мені доступ до мого особистого кабінету. Після мого дзвінка до кол центру, мені спеціалісти київстар повідомили, що потрібно домовитись, з тією людиною яка заблокувала мені доступ. Але домовитись з нею в мене не виходить. Як бути в даній ситуації. Дякую. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kostyan80:thinking: дуже дивна відповідь від колеги оператора. Адже, якщо у вас було створено мульти-аккаунт з тим іншим номером, то як він, так і ви можете управляти особистим кабінетом. Тобто, якщо він заблокував доступ, ви можете його відкрити. 

Давайте спробуємо розблокувати доступ. 

Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону (для початку). 

Доброго дня.
Чи можливо додати в додаток 'Мій Київстар' номер який знаходиться в модемі автомобіля?
Я не бачу СМС які передаються для підтвердження. Номер контрактний. Куплявся з паспортом. Додаток у мене підключений з іншим номером.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня.
Чи можливо додати в додаток 'Мій Київстар' номер який знаходиться в модемі автомобіля?
Я не бачу СМС які передаються для підтвердження. Номер контрактний. Куплявся з паспортом. Додаток у мене підключений з іншим номером.

Прийдеться вставити в телефон.

 

Прийдеться вставити в телефон.

Якби я про це подумав до встановлення картки в модем. А зараз потрібно розбирати машину щоб дістатися її компьютера. Тоді обійдуся без додатку.

Добрый вечер, почему в приложении Мой Киевстар нельзя посмотреть активности номера за текущий месяц, а за прошлые можно?

Рівень користувача 8
Позначка +1

ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ ПОСМОТРЕТЬ АКТИВНОСТИ НОМЕРА?

Можна. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марта:thinking: я правильно понимаю, что при открытии вкладки "Активности" в приложении "Мой Киевстар 3.0" вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса"?

При попытке добавить номер телефона в мой киевстар, пишет ошибку , что номер уже добавлен в другой профиль, что это значит?

Рівень користувача 8
Позначка +1

При попытке добавить номер телефона в мой киевстар, пишет ошибку , что номер уже добавлен в другой профиль, что это значит?

То і значить)
Ваш номер добавлено в пул номерів, якими керує хтось інший.
Питайте по рідні, хто додав ваш номер до себе в профіль.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena220975, соглашусь с ответом @KurwaMatj, ваш номер уже находится в мульти-аккаунте :shrug_tone2:

Добрый день! У меня был подключён номер человека , где я могла просматривать его активности в приложении мой Киевстар , но человек установил себе данное приложение и удалил свой номер , но может ли он проверять мои активности ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрый день! У меня был подключён номер человека , где я могла просматривать его активности в приложении мой Киевстар , но человек установил себе данное приложение и удалил свой номер , но может ли он проверять мои активности ?

Якщо ви не бачите його номер, то і він не бачить ваш.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alena0707, ні, ваші активності ця людина бачити не буде :nerd:

Проблема в том что нет возможности зайти войти в систему мой киевстар. Пишет “ваш обликовий запис заблокирован”. Что можно предпринять и как с телефона подать заявку на восстановление обликового запису?

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Рівень користувача 8
Позначка +1

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Аж цікаво, що ви такого натворили)

Выбивает ошибку “Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” номер 096хххххх6. Обещали в техподдержке исправить до 23 февраля. Что делать и почему так происходит? … Может кто нибудь поможет.

Рівень користувача 3
Позначка +1

“Ваш обліковий запис заблоковано. Вам необхідно звернутися до контакт центру” 096хххххх6 кто может помочь.

Вам потрібно звернутись до служби підтримки за номером або онлайн, через чат. Його можна знайти на сайті Київстар в розділі “Спільнота” далі пункт “Підтримка” https://kyivstar.ua/uk/support, і внизу сторінки Онлайн Консультант. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Genazavr:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже отримали відповідь на ваше звернення?

@Xomyak  помогите пожалуйста.

Меню: " Мои активности"

Вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса".

Что случилось как решить проблему? Версия 3.34.0

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak  помогите пожалуйста.

Меню: " Мои активности"

Вверху на красном фоне появляется ошибка "Ой! Что-то пошло не так во время запроса".

Что случилось как решить проблему? Версия 3.34.0

Зараз проводяться роботи по додатку, скоро все буде добре)

Відповісти