Пропозиції щодо покращення системи самообслуговування "Мій Київстар"



Показати перший допис

42 Відповідей

Доброго времени суток! Народ подскажите пожалуйста как можно менять тему ?! Черная, зелёная, жёлтая, красная...?! Мне кажется это важно не только для меня а и для многих пользователей Киевстар! Уважаемые пользователи Киевстар и сотрудники компании, прошу поддержать мою просьбу! Всем спасибо и хорошего времени суток!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZEPHYRUS, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Звичайно можна. Але вам краще написати офіційного електронного листа на адресу компанії. Так буде найефективніше. Бу це просто форум, а не техпідтримка.

Чи можна добавити в програму: "Мій Київстар", шкалу використаних та оставшихся мегабайт "турбо-бусту" на місяць?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luc-terrier, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Рівень користувача 3
Позначка +1

Якщо ДОзамовити 100хвилин на інші оператори, кошти списує швидко, а інформація про підключення послуги оновлюється 1 добу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@jMurr, ваши пожелания будут переданы ответственным сотрудникам :hugging:  

...Ну и хотелось бы, чтобы на форуме была тема что-то вроде: Пожелания клиентов - чтоб каждый раз не создавать новый топик.

:thinking: речь идет о создании общей темы? Не конкретно по системе самообслуживания “Мой Киевстар”? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Vitulia тёмную тему год назад нужно было сделать, а сейчас уже пора над новыми виджетами для iOS 14 работать 😂

Рівень користувача 8
Позначка +1

Автоматичне налаштування можливо зробити на сайті. Хоча вірно: в додатку було б зручніше

Навіщо потрібен такий додаток, де не можна автоматично поповнювати абонентську плату для всієї родини, яку я додав у список? Чи навіть виводити повідомлення про те, що в когось з них закінчуються гроші на рахунку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SergiyBala, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline, оновлення даних відбувається в режимі online. При цьому оновлення деяких даних може проходити з затримкою:
-у абонентів передплати - до 2-х годин;
-у контрактних абонентів - до 2-х днів.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пишіть звернення в техпідтримку додатку, бо тут цим точно займатись ніхто не буде

Рівень користувача 8
Позначка +3

Все хотят, Киевстар болта кладет

Чи планується при замовленні послуги з додатковими хвилинами на інші мережі додавати хвилини до кількості доступних в тарифі хвилин. Бо зараз реалізовано окремо відображення хвилин з додаткового пакету (при чому наявна помилка показує наприклад 17 з 120, а не 100 як в пакеті), а потім буде використовувати та відображати тарифні хвилини.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Євген90, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук. 

Що стосується помилки в відображенні інформації, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, для перевірки і реєстрації технічної заявки. 

Рівень користувача 6
Позначка

@ZEPHYRUS, ваше пожелание относительно добавления тёмной темы было передано разработчикам как предложение по развитию и улучшению приложения. К сожалению, сроки реализации нам неизвестны.

Відповісти