Пропозиції щодо покращення системи самообслуговування "Мій Київстар"



Показати перший допис

42 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Звичайно можна. Але вам краще написати офіційного електронного листа на адресу компанії. Так буде найефективніше. Бу це просто форум, а не техпідтримка.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Luc-terrier, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Рівень користувача 3
Позначка +1

Якщо ДОзамовити 100хвилин на інші оператори, кошти списує швидко, а інформація про підключення послуги оновлюється 1 добу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline, оновлення даних відбувається в режимі online. При цьому оновлення деяких даних може проходити з затримкою:
-у абонентів передплати - до 2-х годин;
-у контрактних абонентів - до 2-х днів.

Навіщо потрібен такий додаток, де не можна автоматично поповнювати абонентську плату для всієї родини, яку я додав у список? Чи навіть виводити повідомлення про те, що в когось з них закінчуються гроші на рахунку.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Автоматичне налаштування можливо зробити на сайті. Хоча вірно: в додатку було б зручніше

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SergiyBala, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Доброго времени суток! Народ подскажите пожалуйста как можно менять тему ?! Черная, зелёная, жёлтая, красная...?! Мне кажется это важно не только для меня а и для многих пользователей Киевстар! Уважаемые пользователи Киевстар и сотрудники компании, прошу поддержать мою просьбу! Всем спасибо и хорошего времени суток!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Все равно какая тема

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго времени суток! Народ подскажите пожалуйста как можно менять тему ?! Черная, зелёная, жёлтая, красная...?! Мне кажется это важно не только для меня а и для многих пользователей Киевстар! Уважаемые пользователи Киевстар и сотрудники компании, прошу поддержать мою просьбу! Всем спасибо и хорошего времени суток!

Нікому це не потрібно.

Окрім купки естетичних збочинців, які люблять використовувати нечитабельні “вирвиглазні” шрифти, і кольорові свистілки і перділки.

Все равно какая тема

Может для вас всё равно, какая тема, это ваше личное, а я за себя говорю и за людей которые понимают в этом что-то больше, например : во первых батарея не так садится, ночью не напрягает глаза, и само приложение будет на много интересней, менять тему, цвет букв , правописание и цвет его, почему если есть такая возможность не сделать этого, к тому же абонентов станет на много больше что выгодно обеем сторонам, темы в стиле CYBERPUNK ...  И много других!

Рівень користувача 8
Позначка +1

во первых батарея не так садится

Ладно, темна тема зменшує енергоспоживання в амолед дисплеях. Яким чином впливає на енергоспоживання  “зєльоная, красная, жолтая” тема??

 

правописание и цвет его

Правопис змінювати, це щось нове))  @Xomyak, передайте програмістам, що люди втомились від правопису:smile:  Ніяких крапок, ком, подвоєння Н, і дієприслівникових зворотів, спеціально для тих хто не закінчив 4 класи середньої школи:joy:

Чи ви мали на увазі Галицький діалект, Полтавський суржик, Блатний жаргон??)) 

 

к тому же абонентов станет на много больше что выгодно обеем сторонам, темы в стиле CYBERPUNK ...  И много других!

Ну да, сидять такі дві бабульки на лавочці, і думають до якого би то оператора підключитись, і тут одна така каже: Чуєш, Сафронівна, а давай Київстар, бо там в додатку, призначеному для керування номером і послугами, можна поставити “зєльону тему”, і “правопісаніє” можна скасувати, бо воно в нас і так хромає :rofl:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZEPHYRUS, ви можете звернутись з цією пропозицією до розробників додатку :nerd:
Для цього достатньо зайти в Play Market або App Store і залишити відгук.

Киевстар вы молодцы! Самый лучший оператор мобильной связи! Спасибо вам огромное что добавили темную Тему!!! Как я просил в прошлый раз! Всем вам, сотрудникам компании Киевстар, и компании Киевстар, огромное спасибо! Что моя просьба была услышана! Киевстар вы лучшие 🤗🤗🤗!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZEPHYRUS, побажання було враховано. Дякуємо вам за зворотний зв’язок :hugging:

Вам огромное спасибо!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZEPHYRUS:hugging:

Відповісти