Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"


Чому так повільно виконуються заявки що до заказу додаткових мегабит по акції Онлайн День?
Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
icon

Найкраща відповідь від Anita 2 February 2018, 12:20

Переглянути оригінал

1057 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
Всякий раз когда пытаюсь, ежедневно, войти в систему выдаёт ошибку входа.


В качестве логина используется как номер договора Домашний интернет, так и любой номер, которые предварительно был добавлен в кабинет Натисніть тут

И такое наблюдается уже второй месяц, при этом вход осуществляется последним числом месяца.
Позначка +1

@CadiJadi, можно зарегистрировать номер телефона в системе “Мой Киевстар”, но для этого нужен доступ к телефону: на него поступит SMS с одноразовым паролем. Увы, других способов не знаю.

Рівень користувача 7
Позначка +1

@CadiJadi Ну или можете попросить его набрать комбинацию *100*01*2#📞. Так он узнает названия своего тарифа.

Но вариант с регистрацией номера в системе Мой Киевстар предпочтительнее т.к. вы можете контролировать его расходы.

Рівень користувача 5
Позначка +1
@Eric, зарегистрируйте этот номер в системе самообслуживания "Мой Киевстар" и посмотрите информацию в разделе "Расходы и платежи"-"Детализация затрат". Если в этот промежуток времени совершались успешные звонки, вы их увидите 😉

@paul.cooper, я рекомендую звернутись не до бота, а саме до оператора. Натискаєте на Зоряну, далі пишете слово “Оператор”, обираєте розділ “Інше питання”, і очікуєте на з’єднання з консультантом. 

Дякую. Прорблему вирішено

Рівень користувача 7
Позначка +1

Да, после очередного обновления МК наблюдаем такую картину

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

У разработчиков очевидно клешни вместо рук 😂

Рівень користувача 8
Позначка +1
@4964524 В личном кабинете, выбираете Расходы и платежи внизу три закладки, выбрать Затраты по дням, разворачиваете список и уведите список тех номеров кому звонили, или кто звонил к вам.
если не ошибаюсь, то сейчас профиль удалить нельзя (в старой версии Моего Киевстара было можно, сейчас нет)
Рівень користувача 3
Позначка
Удалить нельзя, но можно заблокировать вход в сам профиль через оператора.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@a68, потрібно спочатку натиснути сюди :arrow_down:

Далі натиснути на “Мій профіль”-”Переглянути”. Побачите блок “Дані профілю” і знизу буде пункт “Змінити пароль” :nerd:

Рівень користувача 1

Доброго дня
Бажаю залишити скаргу
На некоректну роботу мобільного додатку та неклієнтоорієнтованість спеціаліста служби підтримки Юлії
Сьогодні я попанилп рахунок на 130 грн через мобільний додаток кИЇВСТАР(30 грн на екстра гроші та 100 на пакет послуг на місяць),у мобільному додатку відобразилося підключення місячної акції та зняття екстра коштів
Проте,як вияснилось пізніше,коли за дві години користування інтернет зв’язок зник 
Акційний пакет на місяць не знявся,100 гривень витратилось на «допоміжні пакети», по 10 грн
Смс інформування затримується на декілька годин або ж взагалі не приходить
Про зняття додаткових пакетів мене проінформовано не було
Прохання надати зворотній зв’язок та відшкодувати втрати, через некоректну роботу та інформацію вашого мобільного додатку

Рівень користувача 8
Позначка +1

Щоб з’явилась можливість входу по PUK2, потрібно спочатку це активувати в налаштуваннях “Мій Київстар”. Як не крути, потрібно перший раз зайти по смс-паролю. Вийміть сім-карту з сигналізації і вставте в телефон.

@Eorling, вітаю вас у нашій спільноті!
При користуванні інтернет через мобільну мережу у додатку Мій київстар відбувається автоматична авторизація того номеру, який використовуєте для з'єднання з інтернет. В цій ситуації інший телефон автоматично потрапив до вашого кабінету та у його власника була змога додати до нього свій номер в мультиакаунт. Зараз у вас є змога його номер видалити, щоб в подальшому не було доступу до стороннього номеру. Оскільки це технічна особливість доступу до кабінету, обмежити його під час мобільного з'єднання зараз, на жаль, відсутня можливість. Пораджу контролювати дії людини, що підключається через ваш інтернет. Зі свого боку реєструю це зауваження для розгляду варіантів усунення таких ситуацій в майбутньому.


Я знаю що у мене э змога, але роздача інтернету через телефон це, так би мовити, штатна ситуація і те що люди можуть отримати доступ до могу рахунку без мого відома це просто ганебно. Принаймі потрібно про це попереджати, якшо вже так зробили. Уявіть собі що приват24 наприклад зробив би таку ж авторизацію як ви, які могли би бути наслідки
Рівень користувача 8
Позначка +5

@VIDZI, у деяких абонентів виникає помилка при вході в систему “Мій Київстар”. Після введення пароля виникає помилка: "status.error.internal". 

Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи. Вибачте за тимчасові незручності:pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +2
Вы не знаете куда вы звонили в это время?) В приложении «Мой Киевстар» в разделе затраты можете посмотреть, если у вас есть доступ и это ваш номер.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Чё? Изьясняйтесь понятнее.
Рівень користувача 1

Останім часом не можу зайти на сторінку “Мій Київстар” пише “Сторінка не доступна”.  

Рівень користувача 1

Прошу вибачення шановне панство,

Рахував що раз є проблема, то і спільноті буде це цікаво.  

Я так розумію, що “якість” понад усе!

Але хочу подякувати спільноті, бо сьогодні зайшов в свій кабінет з першого разу,без проблем.

Мабуть все такі є сенс.

Дякую всім 

Рівень користувача 3

@Ih or, маю надію, що незабаром система самообслуговування все ж буде працювати в штатному режимі :pray_tone2:

  1. Если не секрет, какие основания для таких надежд? Я например считаю, что если продукт выкатывают на пользователей в явно неготовом виде, с ограниченным функционалом, это говорит о серьёзных проблемах у разработчика, или о проблемах между разработчиком и заказчиком.
  2. Если не секрет, КС сам занимается такого рода разработкой или заказывает сторонним исполнителям?
  3. У того же привата уже не первый год параллельно работают старая и новая версия приват24, хотя старая не поддерживается а новая имеет полный функционал. КС хотя бы на время отладки не хочет сохранять доступ клиентов к более-менее стабильной версии?
  4. Что с предыдущей ”новой” версий? Её рожали в таких мучениях (в основном мучились клиенты), как только она более - менее заработала и клиенты вздохнули с облегчением - она больше для КС не интересна?
Як відв'язати чужий номер з додатку ?
Потрібно було допомогти знайомій через додаток , бо в неї заслабкий самртфон , та тепер її номер збереженний як 1 з моїх у додатку ..

Таки нашёл настройки профиля и всё оказалось куда проще , чем казалось ! Спасибо !
Позначка +1

:thinking: Однажды видел картину, когда пользователь входит в систему с постоянным паролем, но при этом поступает дополнительно sms с временным паролем. Это называется “двухфакторная аутентификация”.

Рівень користувача 1

У зв'язку з оновленням IT-систем з 01.04. по 09.04. можливі тимчасові перебої в наданні послуг: "Передзвони мені", "Поповни мій рахунок", "Довірена особа", "Додатковий номер".

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 


Станом на 13.04 система ССО “Мій Київстар” не працює зовсім. Як додаток так и веб версія. Неможливо перевірити стан рахунку, змінити тариф, поповнити рахунок.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Через Web-версію системи Мій Київстар в розділі Мій профіль внизу сторінки.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@SerSD ну вот и обратитесь к оператору в чат https://kyivstar.ua/uk/support вас же просят!)

Відповісти