Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"


Чому так повільно виконуються заявки що до заказу додаткових мегабит по акції Онлайн День?
Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
icon

Найкраща відповідь від Anita 2 February 2018, 12:20

Переглянути оригінал

1057 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurets1234, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

У мене проблеми користуюся уже чотири роки цим оператором а тут моя карта заблокувала ся та не пише що мій особистий рахунок не зареєстровано в системі що мені робити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, ваша правда, можна спробувати 🤗

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Можна схитрити через PUK-2 ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Підкажіть будь ласка, чи можна увійти у систему мій Київстар без смс коду, бо зараз нажаль не має зв'язку 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liudmyla_ 15, що відбувається при спробі відкрити сторінку? Яку помилку бачите?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому не відкривається на телефоні сайт Мій Київстар?

Відкривається сайт чудово. Шукайте проблему у себе.

Чому не відкривається на телефоні сайт Мій Київстар?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kopuctyvach05, на сьогодні відкрита “аварія”:

Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)

На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”. 

Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS. 

Доброго дня! Підкажіть будь ласка чому у додатку "мій київстар" "мої активності" перестало відображати номери вхідні/вихідні повністю. Дві останні цифри закриті и позначаються "хх". Що зробити для повного відображення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inga Inga, на сьогодні відкрита “аварія”:

Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)

На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”. 

Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS. 

Добрый день , чому в системi мiй киiвстар не вiдображаеться весь номер телефону при перевiрцi в роздiлi дзвiнки Скритi двi останнiцифри 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katem, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Останнім часом не можу здійснити вхід через браузер, щоб переглянути рахунок Домашнього Київстара. Приходиться дивитись з мобільного додатку, але там відображається неповна інформація, тому хотілося б зайти через веб-версію.

Коли натискаю “Вхід” просить ввести особовий рахунок, потім присилає СМС з кодом на номер. Після введення висить отака сторінка і нічого не відбувається. Після очікування протягом години, досі не відображається особистий кабінет.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksim.Volkunovich, мені дуже прикро, але через модераторів Спільноти технічні питання не вирішуються. Ми не маємо доступу до абонентської бази для перевірки зареєстрованих звернень/скарг/запитів на підключення, або відключення. 

Будь ласка, спробуйте повторно звернутись до консультантів для уточнення інформації. 

Тариф: "Смачний". При спробі переходу на інший тариф, чи то Love чи то інший тариф - послуга теж не надається для тих тарифів. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається. 

Шо за тариф?

Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається. Тел. 466". В системі мій Київстар (чи то веб версія, чи то додаток на Android) не відображає цю послугу. Навіть через 466 в голосовому меню цієї послуги немає. Зміна тарифу не дала можливості підключити цю послугу. Звернувся до офіційної спільноти в Фейсбук - подали заявку на підключення. Проте через деякий час зателефонувавши до 466 я дізнався що навіть запит не було подано на підключення цієї послуги. Сьогодні знову звернувся в спільноту в Фейсбук та Інстаграм, а пізніше до 466 - де кажуть що послуга підключена в той час, коли я вчора звертався в Фейсбук. Проте при перевірці *245*3# пише що послуга: Блокування самостійної заміни сім" не підключена. Я навіть паспорт не можу підв'язати на цей номер, бо також дає збій. Що відбувається в Київстар?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexZPUA, мені дуже прикро, але через модераторів Спільноти технічні питання не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора через офіційну сторінку https://www.facebook.com/kyivstar і наполягати на розгляданні раніше зареєстрованих скарг. 

Рівень користувача 1

@AlexZPUA, 🙄уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що по факту звернення до оператора була зареєстрована технічна скарга? 

Так, були прийняті та зареєстровані тричі заявки щодо усунення проблеми, але Київстар вже більше року не може вирішити проблему.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexZPUA, 🙄уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що по факту звернення до оператора була зареєстрована технічна скарга? 

Рівень користувача 1

Доброго дня.

Особовий рахунок 00хххх7437. Не можу увійти до особового кабінету. Система вказує що такий рахунок не зареєстрований у системі.

Неодноразово звертався до технічної підтримки, але питання не вирішується.

Прошу посприяти.

Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yozuk, інформація про масові складності не надходила. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Вхід недоступний status.error.internal”!що це.і як зайти у особистий рахунок?

Відповісти