Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналНайкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналУ мене проблеми користуюся уже чотири роки цим оператором а тут моя карта заблокувала ся та не пише що мій особистий рахунок не зареєстровано в системі що мені робити?
Можна схитрити через PUK-2 ))
Підкажіть будь ласка, чи можна увійти у систему мій Київстар без смс коду, бо зараз нажаль не має зв'язку
Чому не відкривається на телефоні сайт Мій Київстар?
Відкривається сайт чудово. Шукайте проблему у себе.
“Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)
На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”.
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чому у додатку "мій київстар" "мої активності" перестало відображати номери вхідні/вихідні повністю. Дві останні цифри закриті и позначаються "хх". Що зробити для повного відображення?
“Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)
На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”.
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS.
Добрый день , чому в системi мiй киiвстар не вiдображаеться весь номер телефону при перевiрцi в роздiлi дзвiнки Скритi двi останнiцифри
Останнім часом не можу здійснити вхід через браузер, щоб переглянути рахунок Домашнього Київстара. Приходиться дивитись з мобільного додатку, але там відображається неповна інформація, тому хотілося б зайти через веб-версію.
Коли натискаю “Вхід” просить ввести особовий рахунок, потім присилає СМС з кодом на номер. Після введення висить отака сторінка і нічого не відбувається. Після очікування протягом години, досі не відображається особистий кабінет.
Будь ласка, спробуйте повторно звернутись до консультантів для уточнення інформації.
Тариф: "Смачний". При спробі переходу на інший тариф, чи то Love чи то інший тариф - послуга теж не надається для тих тарифів.
Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається.
Шо за тариф?
Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається. Тел. 466". В системі мій Київстар (чи то веб версія, чи то додаток на Android) не відображає цю послугу. Навіть через 466 в голосовому меню цієї послуги немає. Зміна тарифу не дала можливості підключити цю послугу. Звернувся до офіційної спільноти в Фейсбук - подали заявку на підключення. Проте через деякий час зателефонувавши до 466 я дізнався що навіть запит не було подано на підключення цієї послуги. Сьогодні знову звернувся в спільноту в Фейсбук та Інстаграм, а пізніше до 466 - де кажуть що послуга підключена в той час, коли я вчора звертався в Фейсбук. Проте при перевірці *245*3# пише що послуга: Блокування самостійної заміни сім" не підключена. Я навіть паспорт не можу підв'язати на цей номер, бо також дає збій. Що відбувається в Київстар?
Так, були прийняті та зареєстровані тричі заявки щодо усунення проблеми, але Київстар вже більше року не може вирішити проблему.
Доброго дня.
Особовий рахунок 00хххх7437. Не можу увійти до особового кабінету. Система вказує що такий рахунок не зареєстрований у системі.
Неодноразово звертався до технічної підтримки, але питання не вирішується.
Прошу посприяти.
Дякую.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.