Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"


Чому так повільно виконуються заявки що до заказу додаткових мегабит по акції Онлайн День?
Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
icon

Найкраща відповідь від Anita 2 February 2018, 12:20

Переглянути оригінал

1071 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liudmyla_ 15, що відбувається при спробі відкрити сторінку? Яку помилку бачите?

Підкажіть будь ласка, чи можна увійти у систему мій Київстар без смс коду, бо зараз нажаль не має зв'язку 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Можна схитрити через PUK-2 ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, ваша правда, можна спробувати 🤗

У мене проблеми користуюся уже чотири роки цим оператором а тут моя карта заблокувала ся та не пише що мій особистий рахунок не зареєстровано в системі що мені робити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurets1234, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.
404 помилка при переході на сторінку "Для юридичних осіб".

Посилання: https://kyivstar.ua/uk/kr-620/mm/service/selfservice/mk_about#about5

Скріншот
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, в цій ситуації також порадила б звернутись до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 1

Від учора ні на сайті ні в МК не відображається залишок Мб, тариф “Смачний”

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Serjinio, в цій ситуації порадила б звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням мобільного номера для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

День добрий, як, я, можу подивитися вхідні дзвінки. Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +1

День добрий, як, я, можу подивитися вхідні дзвінки. Дякую

Для цього є відповідна кнопка на телефоні.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@IrynaRia, якщо дзвінок був успішний, то можна спробувати переглянути його у системі “Мій Київстар”. 

Але зауважу, що наразі також можуть спостерігатись тимчасові складнощі з відображенням інформації у системі “Мій Київстар”, то перш за все перевірте виклик у “Журналі дзвінків” мобільного телефону.

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго дня! Підкажіть будь ласка  чому в системі Мій Київстар в розділі Усі активності не відображається плата по тарифу за кожний день? Відображається тільки в наступному за попередній. Це не критично, але цікаво чому😏

Позначка +1

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи з'явиться в системі Мій Київстар в розділі Усі активності можливість переглянути більш деталізований вигляд, завантаження як PDF та XLSX? Приховування останніх цифр не критично, головне — деталізація витрат.

На сьогодні за посиланням https://next.kyivstar.ua/activities#all-activities можна побачити лише короткі дані.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@LauQs, такою є особливість технічної реалізації🙂

Рівень користувача 4
Позначка +1

@VLAD.Z, надходили пропозиції по реалізації такого функціоналу, але поки точних відповідей від розробників не отримали. 

Сподіваюсь, що у наступних оновленнях всеж це врахують🤗

Користуюсь Домашнім інтернетом вже досить довго. Більше 6 місяців не можу зайти до особистого кабінету. Після введення даних для авторизації і паролю з СМС повідомлення, перекидає на сайт next.kyivstar.ua. На цьому сайті просто білий екран і по середині бігають 3 крапки, йде якесь вічне завантаження і на тому все.

Проблему вирішив шляхом заходу в особистий кабінет через мобільний додаток. Все було добре до тих пір, поки в додатку не вирішили ввести підтвердження входу через USSD код *444#. Так як в мене мобільний оператор не Київстар, цей код не приймає і в кабінет не запускає.

Цю проблему можна вирішити? Чи змінювати оператора домашнього інтернету?

Куки чистив, заходити з різних браузерів пробував, навіть з другого компютера пробував. Не заходить і все.

Як я зрозумів, якщо ти не абонент київстара, то й користуватися повноцінно Домашнім інтернетом від київстара не можеш? Проплатив інтернет ще на місяць, а потім піду до конкурентів.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Roman29, до оператора звертались з описом цієї проблеми для реєстрації заявки на перевірку та отримання рекомендацій?

Відповісти