Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"


Чому так повільно виконуються заявки що до заказу додаткових мегабит по акції Онлайн День?
Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
icon

Найкраща відповідь від Anita 2 February 2018, 12:20

Переглянути оригінал

1048 Відповідей

Рівень користувача 1

Останім часом не можу зайти на сторінку “Мій Київстар” пише “Сторінка не доступна”.  

Доброго дня!

Нещодавно помітив проблему в додатку мій Київстар. Полягає вона в наступному : при перегляді інформації стосовно історії поповнень і витрат в розділі”деталі активності” інформація про деякі поповнення відображається не коректно, а саме написано “скасування плати за пакет послуг”. Я довго не міг зрозуміти, що це за така послуга, а тоді коли побачив на телефоні смски про поповнення в ті самі дні і перерахував поповнення і витрати, то зрозумів, що так показуються поповнення.

Можливо Ви і знаєте про таку помилку, але я вважаю своїм обов’язком повідомити про це,щоб інші користувачі не переймалися через таку проблему. 😊

Чи може в Мій Київстар в історії викликів користування інтернетом відображатися як дзвінки з або на номер Киівстар?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Для входа в веб версию Вы можете использовать следующие адреса:

  • ecare.kyivstar.ua (для абонентов предоплаты)
  • next.kyivstar.ua (для всех абонентов)
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Art3m, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Будь ласка, додатково зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VikSap, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Інформація про масові складності не надходила. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy71Javo, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, складності зі входом в систему і досі спостерігаються?

Вхід недоступний status.error.internal”!що це.і як зайти у особистий рахунок?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yozuk, інформація про масові складності не надходила. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 1

Доброго дня.

Особовий рахунок 00хххх7437. Не можу увійти до особового кабінету. Система вказує що такий рахунок не зареєстрований у системі.

Неодноразово звертався до технічної підтримки, але питання не вирішується.

Прошу посприяти.

Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexZPUA, 🙄уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що по факту звернення до оператора була зареєстрована технічна скарга? 

Рівень користувача 1

@AlexZPUA, 🙄уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що по факту звернення до оператора була зареєстрована технічна скарга? 

Так, були прийняті та зареєстровані тричі заявки щодо усунення проблеми, але Київстар вже більше року не може вирішити проблему.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexZPUA, мені дуже прикро, але через модераторів Спільноти технічні питання не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора через офіційну сторінку https://www.facebook.com/kyivstar і наполягати на розгляданні раніше зареєстрованих скарг. 

Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається. Тел. 466". В системі мій Київстар (чи то веб версія, чи то додаток на Android) не відображає цю послугу. Навіть через 466 в голосовому меню цієї послуги немає. Зміна тарифу не дала можливості підключити цю послугу. Звернувся до офіційної спільноти в Фейсбук - подали заявку на підключення. Проте через деякий час зателефонувавши до 466 я дізнався що навіть запит не було подано на підключення цієї послуги. Сьогодні знову звернувся в спільноту в Фейсбук та Інстаграм, а пізніше до 466 - де кажуть що послуга підключена в той час, коли я вчора звертався в Фейсбук. Проте при перевірці *245*3# пише що послуга: Блокування самостійної заміни сім" не підключена. Я навіть паспорт не можу підв'язати на цей номер, бо також дає збій. Що відбувається в Київстар?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вітаю. Відбувається досить дивна ситуація з безпекою номера Київстар.При спробі підключити послугу: "Блокування самостійної заміни сім" через комбінацію: *245*1# видає повідомлення: "На жаль, для вашого тарифного плану послуга не надається. 

Шо за тариф?

Тариф: "Смачний". При спробі переходу на інший тариф, чи то Love чи то інший тариф - послуга теж не надається для тих тарифів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksim.Volkunovich, мені дуже прикро, але через модераторів Спільноти технічні питання не вирішуються. Ми не маємо доступу до абонентської бази для перевірки зареєстрованих звернень/скарг/запитів на підключення, або відключення. 

Будь ласка, спробуйте повторно звернутись до консультантів для уточнення інформації. 

Останнім часом не можу здійснити вхід через браузер, щоб переглянути рахунок Домашнього Київстара. Приходиться дивитись з мобільного додатку, але там відображається неповна інформація, тому хотілося б зайти через веб-версію.

Коли натискаю “Вхід” просить ввести особовий рахунок, потім присилає СМС з кодом на номер. Після введення висить отака сторінка і нічого не відбувається. Після очікування протягом години, досі не відображається особистий кабінет.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Katem, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Добрый день , чому в системi мiй киiвстар не вiдображаеться весь номер телефону при перевiрцi в роздiлi дзвiнки Скритi двi останнiцифри 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Inga Inga, на сьогодні відкрита “аварія”:

Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)

На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”. 

Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS. 

Доброго дня! Підкажіть будь ласка чому у додатку "мій київстар" "мої активності" перестало відображати номери вхідні/вихідні повністю. Дві останні цифри закриті и позначаються "хх". Що зробити для повного відображення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kopuctyvach05, на сьогодні відкрита “аварія”:

Мій Київстар. Складнощі з відображенням інформації за номерами у додатку "Мій Київстар" (GSM / INFO)

На даний момент спостерігаються складнощі з відображенням номерів у додатку “Мій Київстар”. Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові незручності”. 

Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. Як тільки коректна робота сервісу буде відновлена вас проінформують в SMS. 

Відповісти