Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"



Показати перший допис

1059 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liudmyla_ 15, що відбувається при спробі відкрити сторінку? Яку помилку бачите?

Підкажіть будь ласка, чи можна увійти у систему мій Київстар без смс коду, бо зараз нажаль не має зв'язку 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KyKyPy3kO, мені дуже прикро, але без тимчасового паролю з SMS ніяк 😔

Можна схитрити через PUK-2 ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, ваша правда, можна спробувати 🤗

У мене проблеми користуюся уже чотири роки цим оператором а тут моя карта заблокувала ся та не пише що мій особистий рахунок не зареєстровано в системі що мені робити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurets1234, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

Доброго дня.
404 помилка при переході на сторінку "Для юридичних осіб".

Посилання: https://kyivstar.ua/uk/kr-620/mm/service/selfservice/mk_about#about5

Скріншот
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, в цій ситуації також порадила б звернутись до оператора для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Відповісти