Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"



Показати перший допис

1057 Відповідей

Подякуйте особі, яка перед встановленням абсолютно не потурбувалась про подальше користування. 

Гарна спроба звалити недолік системи на корістувача. Особливо коли на усіх офіційних ресурсах напісані інструкції де вказано, що вхід за допомогою PUK коду можливий, але ніде не вказано, що потрібні додаткові танці з бубном.

Тому, якщо шановному пацанчіку з района, допомогти, крім дитячих “сам винуватий”, в конкретній сітуації більше немає чим, то я вас зрозумів, дуже дякую за допомогу. Зачекаю на більш компетентних та врівноважених порад, або підвердження адміністрації, що вирішення питання немає.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тому, якщо шановному пацанчіку з района, допомогти, крім дитячих “сам винуватий”, в конкретній сітуації більше немає чим, то я вас зрозумів, дуже дякую за допомогу. Зачекаю на більш компетентних та врівноважених порад, або підвердження адміністрації, що вирішення питання немає.

Все правильно, можливий. Його потрібно ввімкнути в налаштуваннях. А як ви зайдете в налаштування? Правильно, за допомогою логіну через смс. Це називається “секюрність”, хоча напевно вам цей термін нічого не говорить)

Дуже смішно виглядає коли власний провтик ви перекладаєте на людину яка вам покроково описала як вирішити проблему в якій ви опинились. Типічна “українська вдячність”))

Ну чекайте, вам повторять все те саме, що написав я)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SpringBoot, мені дуже шкода, але альтернативного способу немає :worried:
Перша авторизація відбувається через тимчасовий пароль, котрий надходить в SMS. 

В кабінеті мій київстар немає меню авторизації по Bankid мли же ЕЦП . Коли запрацюэ функція ? Коли налаштують ?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@NinaYakivna, на жаль, про це поки відсутня інформація:sweat:

Не получается залогинится в систему.
Получаю 500 ошибку 
на next.kyivstar.ua (har в архиве)
 

А при повторном нажитии на кнопку “Войти” на https://kyivstar.ua/uk/mm
Получаю такое:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@monteshot, інформація про масові складності не надходила. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Це жах від 10 ранку до 5 години вечора розмовляю з операторами

Ніхто нічого не знає

Створюють заявки..... А гроші  за користування списують одразу, я в шоці

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Nadia2222, на жаль, модератори Спільноти вплинути на ситуацію не зможуть, так як в нас немає доступу до бази абонентів. 

Якщо при зверненні оператором вже була зареєстрована заявка для преревірки цієї ситуації, то необхідно чекати на її вирішення.

 

Рівень користувача 1

Добрый день, не могу зайти в мой киевстар с компьютера, и кеш чистил и с разных браузеров пробовал, спрашивает лицевой счёт, пароль, потом ввожу код из смс, три точки бегают по центру и всё загрузка не происходит. Что делать с этой проблемой?

Рівень користувача 1

https://ecare.kyivstar.ua/ 

не можу зайти на сайт , щоб прив'язати номер телефона і особистий рахунок від домашнього інтернету , в чому проблема? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazarii Arhytko, що відбувається при спробі зайти в WEB-версію особистого кабінету? Яку помилку бачите?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexandr_3000, інформація про масові складності не надходила.
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

Рівень користувача 6
Позначка

Вместо старого доброго браузерного май Киевстара, где можно было посмотреть дату активации номера, puk-код и даже IMEI телефона, не говоря уж про кучу, может и не сильно нужной, но небезполезной информации, какой-то рукож... в общем не сильно рукастый сотрудник на коленке сляпал некий next.kyivstar, в котором в стиле эксель97 можно посмотреть название тарифа, баланс счёта, минут и интернета и пополнить счёт…

Вот потеряю я завтра телефон. Симхолдера уже давно нет, раньше я бы мог зайти в my.kyivstar, узнать PUK 1 и переевыпустить симку, а сейчас буду биться головой о ковидный барьер в магазине Киевстар и доказывать, что симка использовалась для интернета, поэтому назвать 3 номера, на которые я звонил возможности нет.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вот потеряю я завтра телефон. Симхолдера уже давно нет, раньше я бы мог зайти в my.kyivstar, узнать PUK 1 и переевыпустить симку, а сейчас буду биться головой о ковидный барьер в магазине Киевстар и доказывать, что симка использовалась для интернета, поэтому назвать 3 номера, на которые я звонил возможности нет.

Що заважає зайти в додаток Мій Київстар, і там взнати PUK-1 та ICC?

Рівень користувача 6
Позначка

Якщо можно скрін додайте куди в додатку дивитися. Я знайти не можу.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо можно скрін додайте куди в додатку дивитися. Я знайти не можу.

Натисніть “Профіль” на головному екрані, далі здоровезними цифрами буде ваш номер, і біля номеру буква і в кружечку. Натисніть на “і”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@WachtAmRhein, ваші зауваження передам розробникам :pencil2:

Подскажите, пожалуйста, раньше в кабинете Киевстар были добавлены еще номера ( детей, н-р), и можно было посмотреть по ним информацию. Сейчас- только 1 номер- номер хозяина. Куда пропали все прикрепленные номера? И можно их добавить в кабинет?  

Рівень користувача 8
Позначка +1

Подскажите, пожалуйста, раньше в кабинете Киевстар были добавлены еще номера ( детей, н-р), и можно было посмотреть по ним информацию. Сейчас- только 1 номер- номер хозяина. Куда пропали все прикрепленные номера? И можно их добавить в кабинет?  

Мультиакаунт доступний в додатку “Мій Київстар”.

Всім доброго дня . Як додати номера рідних до мого акаунта?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Всім доброго дня . Як додати номера рідних до мого акаунта?

В додатку Мій Київстар.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@stc_Svitlana, як підказав @KurwaMatj, додані номери можна переглянути у додатку “Мій Київстар”. 

Для WEB-версії даний функціонал з’явиться пізніше.

Позначка +1

Мається компенсаційний пакет 20хв на інші мобільні, але в WEB-версії та додатку “Мій Київстар” відображений як “дзвінки за кордон” :laughing:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z:shrug_tone2:
А звертались до оператора для реєстрації звернення (на перевірку коректності інформації в особистому кабінеті)? 

Відповісти