Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналНайкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналПодякуйте особі, яка перед встановленням абсолютно не потурбувалась про подальше користування.
Гарна спроба звалити недолік системи на корістувача. Особливо коли на усіх офіційних ресурсах напісані інструкції де вказано, що вхід за допомогою PUK коду можливий, але ніде не вказано, що потрібні додаткові танці з бубном.
Тому, якщо шановному пацанчіку з района, допомогти, крім дитячих “сам винуватий”, в конкретній сітуації більше немає чим, то я вас зрозумів, дуже дякую за допомогу. Зачекаю на більш компетентних та врівноважених порад, або підвердження адміністрації, що вирішення питання немає.
Тому, якщо шановному пацанчіку з района, допомогти, крім дитячих “сам винуватий”, в конкретній сітуації більше немає чим, то я вас зрозумів, дуже дякую за допомогу. Зачекаю на більш компетентних та врівноважених порад, або підвердження адміністрації, що вирішення питання немає.
Все правильно, можливий. Його потрібно ввімкнути в налаштуваннях. А як ви зайдете в налаштування? Правильно, за допомогою логіну через смс. Це називається “секюрність”, хоча напевно вам цей термін нічого не говорить)
Дуже смішно виглядає коли власний провтик ви перекладаєте на людину яка вам покроково описала як вирішити проблему в якій ви опинились. Типічна “українська вдячність”))
Ну чекайте, вам повторять все те саме, що написав я)
Перша авторизація відбувається через тимчасовий пароль, котрий надходить в SMS.
В кабінеті мій київстар немає меню авторизації по Bankid мли же ЕЦП . Коли запрацюэ функція ? Коли налаштують ?
Не получается залогинится в систему.
Получаю 500 ошибку
на next.kyivstar.ua (har в архиве)
А при повторном нажитии на кнопку “Войти” на https://kyivstar.ua/uk/mm
Получаю такое:
Це жах від 10 ранку до 5 години вечора розмовляю з операторами
Ніхто нічого не знає
Створюють заявки..... А гроші за користування списують одразу, я в шоці
Якщо при зверненні оператором вже була зареєстрована заявка для преревірки цієї ситуації, то необхідно чекати на її вирішення.
Добрый день, не могу зайти в мой киевстар с компьютера, и кеш чистил и с разных браузеров пробовал, спрашивает лицевой счёт, пароль, потом ввожу код из смс, три точки бегают по центру и всё загрузка не происходит. Что делать с этой проблемой?
не можу зайти на сайт , щоб прив'язати номер телефона і особистий рахунок від домашнього інтернету , в чому проблема?
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.
Вместо старого доброго браузерного май Киевстара, где можно было посмотреть дату активации номера, puk-код и даже IMEI телефона, не говоря уж про кучу, может и не сильно нужной, но небезполезной информации, какой-то рукож... в общем не сильно рукастый сотрудник на коленке сляпал некий next.kyivstar, в котором в стиле эксель97 можно посмотреть название тарифа, баланс счёта, минут и интернета и пополнить счёт…
Вот потеряю я завтра телефон. Симхолдера уже давно нет, раньше я бы мог зайти в my.kyivstar, узнать PUK 1 и переевыпустить симку, а сейчас буду биться головой о ковидный барьер в магазине Киевстар и доказывать, что симка использовалась для интернета, поэтому назвать 3 номера, на которые я звонил возможности нет.
Вот потеряю я завтра телефон. Симхолдера уже давно нет, раньше я бы мог зайти в my.kyivstar, узнать PUK 1 и переевыпустить симку, а сейчас буду биться головой о ковидный барьер в магазине Киевстар и доказывать, что симка использовалась для интернета, поэтому назвать 3 номера, на которые я звонил возможности нет.
Що заважає зайти в додаток Мій Київстар, і там взнати PUK-1 та ICC?
Якщо можно скрін додайте куди в додатку дивитися. Я знайти не можу.
Якщо можно скрін додайте куди в додатку дивитися. Я знайти не можу.
Натисніть “Профіль” на головному екрані, далі здоровезними цифрами буде ваш номер, і біля номеру буква і в кружечку. Натисніть на “і”.
Подскажите, пожалуйста, раньше в кабинете Киевстар были добавлены еще номера ( детей, н-р), и можно было посмотреть по ним информацию. Сейчас- только 1 номер- номер хозяина. Куда пропали все прикрепленные номера? И можно их добавить в кабинет?
Подскажите, пожалуйста, раньше в кабинете Киевстар были добавлены еще номера ( детей, н-р), и можно было посмотреть по ним информацию. Сейчас- только 1 номер- номер хозяина. Куда пропали все прикрепленные номера? И можно их добавить в кабинет?
Мультиакаунт доступний в додатку “Мій Київстар”.
Всім доброго дня . Як додати номера рідних до мого акаунта?
В додатку Мій Київстар.
Для WEB-версії даний функціонал з’явиться пізніше.
Мається компенсаційний пакет 20хв на інші мобільні, але в WEB-версії та додатку “Мій Київстар” відображений як “дзвінки за кордон”
А звертались до оператора для реєстрації звернення (на перевірку коректності інформації в особистому кабінеті)?
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.