Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"



Показати перший допис

1057 Відповідей

Рівень користувача 3

Совсем недавно пережили обновление системы самообслуживания. У кого как, у меня например ССО пару месяцев совсем не работала. Выкатили в прод не то что сырую, а вообще никакую. Потом вроде наладилось. Гораздо хуже старой, но как - то пользоваться можно.

 

Сегодня захожу с третьего раза, опять новая и опять совершенно нерабочая. Попросил в поддержке вернуть старую, был послан, как обычно. В связи с этим вопрос, КС не надоело позориться? Понятно же что исполнитель В ОЧЕРЕДНОЙ РАЗ не справляется и ССО придётся ОПЯТЬ менять, зачем все эти неудачи вываливать на клиентов?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ih or, маю надію, що незабаром система самообслуговування все ж буде працювати в штатному режимі :pray_tone2:

Рівень користувача 3

@Ih or, маю надію, що незабаром система самообслуговування все ж буде працювати в штатному режимі :pray_tone2:

  1. Если не секрет, какие основания для таких надежд? Я например считаю, что если продукт выкатывают на пользователей в явно неготовом виде, с ограниченным функционалом, это говорит о серьёзных проблемах у разработчика, или о проблемах между разработчиком и заказчиком.
  2. Если не секрет, КС сам занимается такого рода разработкой или заказывает сторонним исполнителям?
  3. У того же привата уже не первый год параллельно работают старая и новая версия приват24, хотя старая не поддерживается а новая имеет полный функционал. КС хотя бы на время отладки не хочет сохранять доступ клиентов к более-менее стабильной версии?
  4. Что с предыдущей ”новой” версий? Её рожали в таких мучениях (в основном мучились клиенты), как только она более - менее заработала и клиенты вздохнули с облегчением - она больше для КС не интересна?
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ih or, всі ваші питання я передам колегам. Як тільки отримаю офіційну відповідь, одразу напишу в цій темі. 

Добрый вечер! Почему я  не могу зайти в систему "Мой Киевстар" через компьютер?  СМС с кодом приходит, лицевой счет ввожу правильно, но при заходе в  личный  кабинет выдает  сообщение:  "Абонентський номер введений в неправильному форматі. Будь ласка, перевірте правильність формату та повторіть спробу."  Что я делаю  не так? Буду благодарен всем за ответ. С ув. Дмитрий

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Дмитрий Белый, :thinking: ваш тарифний план не з лінійки “Київстар Все разом”?

Позначка +1

:thinking: В системі самообслуговування не працює кнопка “Деталі” для підключеної послуги “Ми разом”, як в додатку, так і в веб-версії.

Рівень користувача 2
Позначка

Не правильне відображення хв і мб, віджет не показує мб і смс, в додатку не відображає кількість смс, тариф смарт

Рівень користувача 8
Позначка +5

@roman_v, @VLAD.Z, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічних заявок на перевірку. 

Рівень користувача 1

Власне сабж

На смартфоні нормально

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Ol0304, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки на перевірку. 

Пока пользовался одним номером всё было нормально. Подключил второй номер к своей учетной записи Мой Киевстар и теперь видджет 1*1 который должен показывать оставшиеся MB показывает 0,01 вместо положенных 9871 MB

Рівень користувача 2
Позначка

То саме в мене і в знайомих, я подав заявку.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Teesla, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки на перевірку. 

Рівень користувача 1

@Ol0304, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки на перевірку. 

Дякую за пораду. Я так зрозумів, що це помилка системна. Буду чекати на її вирішення :)

Добрый день!

С трудом смог попасть в личный кабинет домашнего интернета, но пропал телефонный номер, остался только интернет счет. Функции добавить номер - нет. В мобильном приложении - есть оба аккаунта, но не вкючается пакет “Идеальный роуминг”.  Нужно вкючить этот пакет. Как быть?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@magpier84, якщо питання ще актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації. 

Позначка +1

На http://next.kyivstar.ua при встановленому тарифі з несплаченою оплатою (коли немає хвилин на Київстар) не відображається блок інформації про здійснення дзвінків у мережі Київстар за 3 грн. на день користування, при цьому є блоки інформації для дзвінків на інші мобільні по Україні та на міські номери по Україні.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@VLAD.Z, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки на перевірку. 

Позначка +1

@Helen04, ця проблема стосується всіх тарифних планів, крім "SIM для пристроїв" (там вказано, що поза тарифом 1 грн. хвилина).

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Helen04, ця проблема стосується всіх тарифних планів, крім "SIM для пристроїв" (там вказано, що поза тарифом 1 грн. хвилина).

Дякую за інформацію!

У розділі питань та відповідей у додатку сказано, що можна вимкнути авторизацію за допомогою СМС, але для того щоб вимкнути треба увійти в аккаунт через пароль із СМС. Чи є якійсь альтернативний шлях? Тому що SIM картка знаходиться в автосигналізації і взяти код із СМС неможливо. Якесь замкнуте коло….

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

У розділі питань та відповідей у додатку сказано, що можна вимкнути авторизацію за допомогою СМС, але для того щоб вимкнути треба увійти в аккаунт через пароль із СМС. Чи є якійсь альтернативний шлях? Тому що SIM картка знаходиться в автосигналізації і взяти код із СМС неможливо. Якесь замкнуте коло….

Чому ж замкнуте, перед тим як впихати сім-карту в сигналізацію, потрібно було потурбуватись про те як контролювати рахунок.

Ви можете ввімкнути авторизацію по PUK коду, звісно спочатку залогінившись по смс щоб встановити це налаштування.

По-перше, так сталося, я взагалі не мав досупу до обладнання перед встановленням. 

По-друге, як на мене, шлях з використанням телефону для того щоб увійти в систему називається лікування симптомів, а не причини. Тим паче, що раз на 40 днів знову знадобиться код з СМС, то що, знову повторювати ту саму операцію.

А по-третє, запитання було в тому чи є альтернатива, а не в тому що я мав би зробити, якби знав де впаду.

Рівень користувача 8
Позначка +1

По-перше, так сталося, я взагалі не мав досупу до обладнання перед встановленням. 

По-друге, як на мене, шлях з використанням телефону для того щоб увійти в систему називається лікування симптомів, а не причини. Тим паче, що раз на 40 днів знову знадобиться код з СМС, то що, знову повторювати ту саму операцію.

А по-третє, запитання було в тому чи є альтернатива, а не в тому що я мав би зробити, якби знав де впаду.

Схоже ви зовсім нічого не зрозуміли.

Дивіться, вхід по PUK коду вмикається в налаштуваннях один раз і все. Надалі ви входите хоч 40 раз на день простим введенням номеру телефону і PUK коду, без смс!

Щоб дозволити системі вас пропускати лише по PUK коду - потрібно ввійти в систему і встановити відповідне налаштування. Тому, вам потрібно вийняти сім-карту, один раз ввійти по смс, дозволити логін по PUK коду в налаштуваннях, і все, всі надалі входи ви можете робити по PUK коду, без смс. 

 

По-перше, так сталося, я взагалі не мав досупу до обладнання перед встановленням. 

Подякуйте особі, яка перед встановленням абсолютно не потурбувалась про подальше користування. 

Відповісти