Корисно знати Вирішено

Основні питання в роботі системи "Мій Київстар" / Проблеми зі входом в систему / Некоректне відображення інформації в системі "Мій Київстар"



Показати перший допис

1057 Відповідей

незаходить в мій київтар у веб версію

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yarik262, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

@Shel27, на поточний момент відкрита “аварія”: 

Тарифікація. У клієнтів з тарифом «Київстар Комфорт 2018» некоректний термін зняття плати за пакет послуг (GSM / PrePaid)

1. У абонентів з тарифним планом "Київстар Комфорт 2018" зареєстрована оплата за пакет послуг за 30 днів (мінус 1 день), хоча повинна бути оплата пакета послуг за місяць.
2. Можуть надходити SMS про некоректну дату зняття абонентської плати.

Інформація вже передана фахівцям на розглядання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 1136273

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Прошёл месяц, изменений нет.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Shel27, щойно перевірила На жаль, складності досі спостерігаються. Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи системи зняття оплати. Як тільки складності будуть усунені, вас обов’язково проінформують в SMS.

Уже много месяцев не получается войти в кабинет! Выдаётся сообщение что этот лицевой счёт не зарегистрирован в системе. Но у меня при этом есть интернет! Платить приходится через сторонние сервисы а проверять счёт через робота. Операторы уже несколько раз создавали “заявки” и на этом всё. Надеюсь что хоть здесь получится решить вопрос.

 

Сім карта знаходиться в сигналізації авто. Тариф Для пристроїв. Доступу до сім карти немає. Чому у вас пропала опція входу за PUK2 і як це вирішити?

А також, вартість тарифу 1 день = 1 грн. Але абонплата знімається завжди різна і не 1 грн. Чому ви обкрадаєте своїх абонентів, натомість не належно надаєте послуги?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IvanBerger, мені дуже шкода, але в цій ситуації залишається лише чекати на SMS-інформування по факту розглядання скарги.

Модератори Спільноти вплинути на розгляд заявки не зможуть. 

@IvanBerger, мені дуже шкода, але в цій ситуації залишається лише чекати на SMS-інформування по факту розглядання скарги.

Модератори Спільноти вплинути на розгляд заявки не зможуть. 

Ясно. Это подтверждает мнение что в этой компании никто ни за что не отвечает. Только пересылки куда-то в другое место.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg Mirosh:thinking: опція входу по PUK2 працює в штатному режимі (в WEB-версії налаштування безпеки).

Будь ласка, щодо складностей зі входом в систему і фінансових питань, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IvanBerger, я би допомогла вам, якби в мене був доступ до абонентської бази. На жаль, модератори Спільноти такого доступу не мають.

@Serg Mirosh:thinking: опція входу по PUK2 працює в штатному режимі (в WEB-версії налаштування безпеки).

Будь ласка, щодо складностей зі входом в систему і фінансових питань, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

ни чего подобного, и веб и приложение требует принять смс!

смс принять невозможно, так как сим карта используется для сигнализации и достать без электрика ее нельзя.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg Mirosh, дуже дивно, адже абонентам тарифу «SIM для пристроїв» вхід за PUK2-кодом пропонується автоматично. 

Будь ласка, зверніться до оператора для реєстрації технічної скарги на роботу особистого кабінету. 

@Serg Mirosh, дуже дивно, адже абонентам тарифу «SIM для пристроїв» вхід за PUK2-кодом пропонується автоматично. 

Будь ласка, зверніться до оператора для реєстрації технічної скарги на роботу особистого кабінету. 

Все что они рекомендуют - это вытащить сим-карту и авторизироваться по смс. И то что им жаль что киевстар - не надежный оператор мобильной связи.

“Рекомендую дістати дану карту для першого входу, здійснити вхід за паролем, після чого обрати потрібний Вам вид авторизації для подальшої авторизації.”

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg Mirosh, мені дуже прикро за такий сервіс, і шкода, що я не можу допомогти в вирішенні цієї проблеми :sweat:

@Serg Mirosh, мені дуже прикро за такий сервіс, і шкода, що я не можу допомогти в вирішенні цієї проблеми :sweat:

а мало би бути соромно. ну що ж, доведеться таки до електриків їхати, викавирювати та викидати на сміття сім карту. жаль 40 гривень на цей непотріб.

статтю на сайті хоч змініть щоб ваші абоненти налаштовували це до установки сигналізації, а не після. хоча, кому воно важливо, всі працюють за зарплату.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg Mirosh, ваші зауваження та побажання передам колегам.

Різниця в часі відображення дзвінків/інтернет-сесій/смс у https://next.kyivstar.ua/ складає на даний момент (21.09.2021) мінус 3 години від фактичного часу здійснення дзвінків/інтернет-сесій/смс.

 

Також, існує помилка в підписі “Спільнота Київста“, коли приходить підтвердження реєстрації з адреси community@kyivstar.net

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олексій Коваль, щодо проблеми з часом в системі самообслуговування “Мій Київстар”, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Щодо некоректного підпису, передаю інформацію колегам. Якщо знадобиться додаткова інформація, одразу вам напишу. 

Рівень користувача 2
Позначка

В актуальності нема деталізації за попередні місяці, зникла кнопка підключити/призупинити для сім для планшета, нема інформації про номер типу дата його реєстрації, і підтверджую з автора попереднього поста, в активностях різниця в часі 3години назад від Київського часу, а також хотілося б деталізацію не все на купу а окремо дзвінки, окремо інтернет і т.д

@Олексій Коваль, щодо проблеми з часом в системі самообслуговування “Мій Київстар”, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги.

Щодо некоректного підпису, передаю інформацію колегам. Якщо знадобиться додаткова інформація, одразу вам напишу. 


На сторінці https://kyivstar.ua/uk/support немає Онлайн Чату. Є загальні питання.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@roman_v, уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору? Була зареєстрована технічна скарга?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олексій Коваль, на поточний момент йде оновлення сайту. Спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. Через декілька хвилин приєднається оператор. 

Позначка +1

Сьогодні, 23.09.2021, за адресою https://ecare.kyivstar.ua відкривається лише порожня сторінка.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сьогодні, 23.09.2021, за адресою https://ecare.kyivstar.ua відкривається лише порожня сторінка.

https://next.kyivstar.ua

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, на поточний момент йде оновлення WEB-версії системи самообслуговування “Мій Київстар”. Незабаром сторінка буде працювати в штатному режимі.

Відповісти