Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналНайкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналнезаходить в мій київтар у веб версію
“Тарифікація. У клієнтів з тарифом «Київстар Комфорт 2018» некоректний термін зняття плати за пакет послуг (GSM / PrePaid)
1. У абонентів з тарифним планом "Київстар Комфорт 2018" зареєстрована оплата за пакет послуг за 30 днів (мінус 1 день), хоча повинна бути оплата пакета послуг за місяць.
2. Можуть надходити SMS про некоректну дату зняття абонентської плати.
Інформація вже передана фахівцям на розглядання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення неполадок, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.
ID: 1136273”
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Прошёл месяц, изменений нет.
Уже много месяцев не получается войти в кабинет! Выдаётся сообщение что этот лицевой счёт не зарегистрирован в системе. Но у меня при этом есть интернет! Платить приходится через сторонние сервисы а проверять счёт через робота. Операторы уже несколько раз создавали “заявки” и на этом всё. Надеюсь что хоть здесь получится решить вопрос.
Сім карта знаходиться в сигналізації авто. Тариф Для пристроїв. Доступу до сім карти немає. Чому у вас пропала опція входу за PUK2 і як це вирішити?
А також, вартість тарифу 1 день = 1 грн. Але абонплата знімається завжди різна і не 1 грн. Чому ви обкрадаєте своїх абонентів, натомість не належно надаєте послуги?
Модератори Спільноти вплинути на розгляд заявки не зможуть.
Модератори Спільноти вплинути на розгляд заявки не зможуть.
Ясно. Это подтверждает мнение что в этой компании никто ни за что не отвечает. Только пересылки куда-то в другое место.
опція входу по PUK2 працює в штатному режимі (в WEB-версії налаштування безпеки).
Будь ласка, щодо складностей зі входом в систему і фінансових питань, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення.
опція входу по PUK2 працює в штатному режимі (в WEB-версії налаштування безпеки).
Будь ласка, щодо складностей зі входом в систему і фінансових питань, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення.
ни чего подобного, и веб и приложение требует принять смс!
смс принять невозможно, так как сим карта используется для сигнализации и достать без электрика ее нельзя.
Будь ласка, зверніться до оператора для реєстрації технічної скарги на роботу особистого кабінету.
Будь ласка, зверніться до оператора для реєстрації технічної скарги на роботу особистого кабінету.
Все что они рекомендуют - это вытащить сим-карту и авторизироваться по смс. И то что им жаль что киевстар - не надежный оператор мобильной связи.
“Рекомендую дістати дану карту для першого входу, здійснити вхід за паролем, після чого обрати потрібний Вам вид авторизації для подальшої авторизації.”
а мало би бути соромно. ну що ж, доведеться таки до електриків їхати, викавирювати та викидати на сміття сім карту. жаль 40 гривень на цей непотріб.
статтю на сайті хоч змініть щоб ваші абоненти налаштовували це до установки сигналізації, а не після. хоча, кому воно важливо, всі працюють за зарплату.
Різниця в часі відображення дзвінків/інтернет-сесій/смс у https://next.kyivstar.ua/ складає на даний момент (21.09.2021) мінус 3 години від фактичного часу здійснення дзвінків/інтернет-сесій/смс.
Також, існує помилка в підписі “Спільнота Київста“, коли приходить підтвердження реєстрації з адреси community@kyivstar.net
Щодо некоректного підпису, передаю інформацію колегам. Якщо знадобиться додаткова інформація, одразу вам напишу.
В актуальності нема деталізації за попередні місяці, зникла кнопка підключити/призупинити для сім для планшета, нема інформації про номер типу дата його реєстрації, і підтверджую з автора попереднього поста, в активностях різниця в часі 3години назад від Київського часу, а також хотілося б деталізацію не все на купу а окремо дзвінки, окремо інтернет і т.д
Щодо некоректного підпису, передаю інформацію колегам. Якщо знадобиться додаткова інформація, одразу вам напишу.
На сторінці https://kyivstar.ua/uk/support немає Онлайн Чату. Є загальні питання.
Сьогодні, 23.09.2021, за адресою https://ecare.kyivstar.ua відкривається лише порожня сторінка.
Сьогодні, 23.09.2021, за адресою https://ecare.kyivstar.ua відкривається лише порожня сторінка.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.