Мій Київстар: самообслуговуйтеся та залишайтеся вдома

Мій Київстар: самообслуговуйтеся та залишайтеся вдома
Рівень користувача 8
Позначка +3

#простозалишайтесявдома

 

Користувачі послуги «Домашній Інтернет» та всі абоненти мережі Київстар, окрім корпоративних та бізнес-абонентів, можуть швидко та зручно керувати своїми рахунками в мобільному додатку "Мій Київстар".

 

                  :pushpin:Ми зібрали для вас актуальні функції

 

:credit_card:Поповнення рахунків онлайн без комісії

Щоб зайвий раз не виходити з дому, у декілька кліків поповнюйте рахунки без комісії собі або рідним. Вам знадобиться лише платіжна картка, доступ до особистого кабінету “Мій Київстар”.

 

:arrows_counterclockwise:Самостійна зміна тарифу

Набрид старий тариф? Хочеться більше хвилин, інтернету та розваг? В системі самообслуговування “Мій Київстар”, ви можете не тільки переглянути інформацію про свій тариф, але й обрати новий з рекомендованих. 

 

:spy:Тотальний контроль 

Чи знаєте ви, на що витратили кошти минулого місяця? Дзвінки, інтернет чи може роумінг? Мій Київстар підкаже. Заходьте в розділ «Активності» (у вебверсії– «Витрати та платежі») і насолоджуйтесь (або робіть висновки). 

 

:juggling_tone1:Багато номерів – один профіль

Якщо у вас кілька номерів Київстар, додайте їх до свого профілю – і поповнюйте всі рахунки та переглядайте всі активності за всіма номерами одночасно в одному інтерфейсі.

Для цього натисніть на стрілочку біля свого номера на головній, виберіть «Додати номер» та пройдіть підтвердження.

 

:pencil:Підключення та відключення послуг

Потрібна нова послуга чи, навпаки, хочете відмовитися від старої? Вибирайте із безлічі додаткових сервісів та самостійно керуйте своїми підписками в системі «Мій Київстар» – це зручно і просто!

Хочемо бути корисними. Допоможете?  

Переходьте за посиланням ​​​

 

Бережіть себе:pray_tone2: Далі буде про розваги  


23 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Alena.SliusarПишите перевод на русском языке. На украинском ярлыке ничего не понятно, и написано с юмором для серьезной компании Киевстар.

Кому не понятно, могут найти для себя другие ресурсы. Киевстар  всё-таки украинская компания, а не бусурманская.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, ми надаємо відповідь на тій мові, на котрій користувач поставив запитання. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@VLAD.Z у меня складывается чувство, что вы, как тот приходской прислужник, постоянно под рукой.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так, мова йшла про Спільноту. Сам ресурс український. Теми, котрі створює Community Manager теж написані державною мовою.

А ось наші користувачі мають вибір :nerd:  

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Alena.Sliusar Пишите перевод на русском языке. На украинском ярлыке ничего не понятно, и написано с юмором для серьезной компании Киевстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin, у неё не бывает времени чтоб писать ещё и перевод.

@VLAD.Z  Раньше она была общительная.

А время найти не трудно, было бы желание.

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Aleksei.Sivokhin, у неё не бывает времени чтоб писать ещё и перевод.

Час є, але як ви могли помітити ресурс тільки український. На поточний момент ми працюємо над створенням російської версії. Щоб кожен з наших абонентів читав інформацію на зручній для нього мові. Гарного дня. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Aleksei.Sivokhin, у неё не бывает времени чтоб писать ещё и перевод.

@VLAD.Z  Раньше она была общительная.

А время найти не трудно, было бы желание.

спасибо, что нашли время обсуждать такой важный, на текущий момент, вопрос. :clap_tone2:

Неможливо подивитися мій Київстар вирішіть це питання.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodumur30, :thinking: уточніть, будь ласка, складності з використанням додатку, або WEB-версії? Яку саме помилку бачите? 

Позначка +1

@Xomyak, а от інші користувачі, навіть досвідчені, можуть надати відповідь на мові відмінній від тієї, на котрій користувач поставив запитання. З будь-якої із сторін може бути недержавна мова. Можна даже називати це взаємодопомогою :blush:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline:thinking: на поточний момент технічні складності відсутні. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної заявки. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Xomyak то ви їх мабуть видалили разом з моїми повідомленнями:clown:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline, якщо в повідомленнях немає конструктиву, такі повідомлення модеруються :shrug_tone2:

Рівень користувача 5
Позначка +1

@VLAD.Z i 4Ё?! ваша видповидь помогла кому=то?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z:thinking: ви іншої думки стосовно взаємодопомоги? 

Позначка +1

@Xomyak, :wink: усі ми маємо різні точки зору.

Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin, у неё не бывает времени чтоб писать ещё и перевод.

Позначка +1

@Alena.SliusarПишите перевод на русском языке. На украинском ярлыке ничего не понятно, и написано с юмором для серьезной компании Киевстар.

Кому не понятно, могут найти для себя другие ресурсы. Киевстар  всё-таки украинская компания, а не бусурманская.

У многих статей, указанных здесь, есть такая изумительная приписка:

Справка о Киевстар:

Киевстар – украинский оператор телекоммуникаций, предоставляющий услуги связи и передачи данных на основе широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, в том числе для 3G и 4G связи. Услугами оператора пользуются более 26,2 млн абонентов.

Акционеры Киевстар – международная Группа VEON Ltd, офис в Нидерландах. Акции Группы находятся в свободном обращении на фондовых биржах NASDAQ (Нью-Йорк) и Euronext (Амстердам). Киевстар более 20 лет работает в Украине, и признан как наибольший плательщик налогов отрасли связи, один из лучших работодателей Украины и социально ответственная компания.

Позначка +1

@VLAD.Z у меня складывается чувство, что вы, как тот приходской прислужник, постоянно под рукой.

Я могу более-менее оперативно наблюдать за Сообществом, хотя и не круглосуточно.

Позначка +1

@Aleksei.Sivokhin, у неё не бывает времени чтоб писать ещё и перевод.

Час є, але як ви могли помітити ресурс тільки український. На поточний момент ми працюємо над створенням російської версії. Щоб кожен з наших абонентів читав інформацію на зручній для нього мові. Гарного дня. 

Ви мали на увазі ресурс “Спільнота Київстар”?

Позначка +1

@Xomyak та @Valentyna також мають вибір, чи не так?

Рівень користувача 3
Позначка +1

Тільки в мене не працює зараз?

Відповісти