Вирішено

Кількість номерів в мульти-акаунті системи самообслуговування "Мій Київстар"


  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна додати номерів до системи “Мій Київстар”? Зараз привязав два номери. Хочу ще мінімум три. Система мене просто викидає на головну сторінку, або перелогінює під іншим аккаунтом. Я так розумію що є конфлікт між пріпейдом та контрактом ?

icon

Найкраща відповідь від Stas 31 July 2018, 22:51

Переглянути оригінал

103 Відповідей

Підтримую питання. Купив стартовий пакет для сигналізації, не можу додати номер в додаток.  Помилка “З технічних причин функція тимчасово не доступна. Вибачте за незручності”. Кожен день намагаюсь додати і кожен день ця помилка. Коли вже закінчеться це “тимчасово”?

Позначка +1

@Xomyak, чи планується функціонал мультиакаунта або щось подібне в новій версії системи “Мій Київстар”?

Позначка

Добрый день.

СКонца марта не могу добавить номер в систему -постоянно ошибка

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто тільки веб версія?…

Додаток також.

Позначка +1

@anch_, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити с таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:  Повірте, як користувач, я вас розумію. 

Я передам всі скарги та зауваження розробникам. Розумію, що поточні проблеми це не вирішить, але залишати ситуацію без уваги також не можна. 

Рівень користувача 1

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так :wink:

У меня в приложении есть несколько номеров но когда хочу переключиться вилазиь ошибка что какие-то неполадки и они исправят в скором времени и предлагают поиграть в игру что делать?

Позначка

Номер не додається в систему "Мій Київстар". Що робити?

Рівень користувача 8
Позначка +4

@Diza, конфлікт може бути тільки у абонентів контрактного підключення (повинні бути на одного власника зареєстровані). У мене наприклад аккаунт контракт + контракт + ДІ + передплата. Все добре. Максимальна кількість номерів / особистих рахунків в акаунті = 100. 
Припускаю, що складність виникає в такому випадку, якщо у вас акаунт наприклад:

1+1 і 1+1, а ви намагаєтеся їх об'єднати, але це можна зробити тільки якщо номер не в іншому мульти-акаунті.
Тобто: 1+1, додаєте ще 1, потім ще 1 і так далі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Друзі! 
В мене гарна новина. З 07.09.2021 р. з оновленням додатку до версії 3.49.1 знову з’явиться можливість додавати номери до мульти-аккаунту

Рівень користувача 2

@Gorn:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. Або навпаки. Це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Що стосується WEB-версії, то, на жаль, більше можливості проглядати мульти-аккаунт не буде. Функціонал залишився тільки в додатку. 

Я надеюсь, это сделано с целью повышения удобства. Вместо одной учетки держать семь стало неописуемо удобно, Давно все мечтали.

Описалово поправьте https://kyivstar.ua/ru/support/my_kyivstar/account_and_services/mogu-li-ya-v-odnom-profile-kontrolirovat-neskolko-svoih

Теж не можу додати номер. Тарифний план Для пристроїв. Але я думаю не в пакеті причина. Все те саме, що і у mixermax

Рівень користувача 8
Позначка +1

З'явилась потреба додати щє один номер в Мій київстар, а зась! Виявляється оператор розвиває свої напрацьовані технології в зворотньому напрямку. Тобто деградує …

Ота от хвігня, малятка ...

В оператора через зміну ПЗ не працює частина послуг. Досить хворих фантазій.

Прийде час, налаштують і буде працювати.

Надеюсь, что отключение функции мультиаккаунта - это просто врЕменная мера при отладке новой системы. Это же Фишка Киевстара, впервые именно тут появилась! Потом все остальные операторы начали повторять. Это мегаудобно - управление, пополнение умных устройств. А еще - это социально ориентированная услуга, так как позволяет управлять мобильными счетами пожилых родственников. Прошу, верните функционал!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Надеюсь, что отключение функции мультиаккаунта - это просто врЕменная мера при отладке новой системы. Это же Фишка Киевстара, впервые именно тут появилась! Потом все остальные операторы начали повторять. Это мегаудобно - управление, пополнение умных устройств. А еще - это социально ориентированная услуга, так как позволяет управлять мобильными счетами пожилых родственников. Прошу, верните функционал!

Існує думка, що функціонал забрали через певну диру в безпеці. Можливо з часом цю функцію повернуть.

Позначка +1

@Павло Воскобойніков, на жаль, на даний час можуть спостерігатись складнощі у додатку “Мій Київстар 3,0” версія 3.49.1 при спробі додати номер в мультиаккаунт. Прийміть вибачення за тимчасові незручності. Фахівці вже займаються вирішенням питання.

Рівень користувача 2
Позначка +1

Як я можу переглядати залишок на рахунку прив”язаних номерів в особистому кабінеті, якщо в новому веб-інтерфейсі такої можливості немає? Як мені отримати смс на сімку, яка встановлена в GPS-навігаторі, автосигналізації та у сигналізації в будинку? Мені тепер треба кожного разу віймати кожну сімку і чекати приходу смс з кодом від Київстар, щоб просто увійти в систему та перевірити підключені послуги, тариф та залишок на рахунку?

Це ж називається просто - Програмісти, які працюють у Київстар, додали проблем користувачам зі зміною веб-інтерфейсу особистого кабінету і не подумали про користувачів. Якщо вже щось перероблюють, то пропишіть всі ті можливості, які були в попередній версії і підключайте нову версію. А так виходить, що швидко переписали код, поставили на продакшн і тестують на користувачах. А потім кажуть, що фічі, які були в попередніх версіях, будуть додані згодом. А чому неможна було їх додати одразу в нову версію?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як підключити номер телефону дитини в додаток Мій Київстар?

Ніяк.
Один номер - один додаток.

Рівень користувача 6
Позначка

@didPanas, після оновлення системи можливість додати ще один або декілька номерів в акаунт була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Кожний номер  потрібно буде реєструвати окремо. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Когда за работает  возможность добавления номеров в мульти аккаунт в приложении Мой Киевстар на Андроиде. 

Після дощику в четвер.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Колись я міг у додатку прив’язати декілька номерів.

Наприклад, у мене декілька охоронних систем, годинник дитини, тощо.

Словом, зовсім незручно отримувати смс для входу, щоб бодай проконтролювати скільки грошей на рахунку.

Зараз я не можу додати щось іще крім свого номеру. То як бути? Наприклад, тариф Київстар Датчик тепер не дуже привабливий із-за цього.

Хтось щось порадить?

Логін по PUK-2 вам у поміч.

Тобто тільки веб версія?…
І все одно треба лізти в охоронку, переставляти в тлф, ловити смс. Ну хоч так.

Дякую. Але вже ж хотілося від київстару більш зручного сервісу (все в додатку)

Як додати новий номер телефону у додатку Мій Київстар

Відповісти