Вирішено

Кількість номерів в мульти-акаунті системи самообслуговування "Мій Київстар"


  • Новачок
  • 0 відповідей

Скільки можна додати номерів до системи “Мій Київстар”? Зараз привязав два номери. Хочу ще мінімум три. Система мене просто викидає на головну сторінку, або перелогінює під іншим аккаунтом. Я так розумію що є конфлікт між пріпейдом та контрактом ?

icon

Найкраща відповідь від Stas 31 July 2018, 22:51

Переглянути оригінал

103 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4

@Diza, конфлікт може бути тільки у абонентів контрактного підключення (повинні бути на одного власника зареєстровані). У мене наприклад аккаунт контракт + контракт + ДІ + передплата. Все добре. Максимальна кількість номерів / особистих рахунків в акаунті = 100. 
Припускаю, що складність виникає в такому випадку, якщо у вас акаунт наприклад:

1+1 і 1+1, а ви намагаєтеся їх об'єднати, але це можна зробити тільки якщо номер не в іншому мульти-акаунті.
Тобто: 1+1, додаєте ще 1, потім ще 1 і так далі.

Зникли раніш підключені номери в мій київстар
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Fantom, з мультиакаунта зникли?

звідки взялися інші номери в закладці «Мої номери» якщо навіть в телефонній книзі їх нема в мене? 

по чому додаток міг їх оприділити? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Визначити.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Якщо я не помиляюсь, то “Інші номери” це не номери з телефонної книги - це ваші номери, що прив`язані до системи Мій Київстар.
 

як вони туди прив’язалися якщо я цих людей не знаю 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ask:thinking: можете зробити скріншот, де бачите ці номери і надіслати його мені? 
Я так розумію, що мова йде про мульти-аккаунт. 

Позначка

Добрый день.

СКонца марта не могу добавить номер в систему -постоянно ошибка

Підтримую питання. Купив стартовий пакет для сигналізації, не можу додати номер в додаток.  Помилка “З технічних причин функція тимчасово не доступна. Вибачте за незручності”. Кожен день намагаюсь додати і кожен день ця помилка. Коли вже закінчеться це “тимчасово”?

Позначка

@Xomyak  помогите

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Korchaginetc, @mixermax:thinking: я вірно розумію, що мова йде про додавання номеру в мульти-аккаунт?

Теж не можу додати номер. Тарифний план Для пристроїв. Але я думаю не в пакеті причина. Все те саме, що і у mixermax

Позначка

@Xomyak  да, в приложении и на сайте ПК тоже.отдельно зайти под номер могу

Пытаюсь добавить номер (симку) своей автомобильной сигнализации в систему «Мой Киевстар», пишет «По техническим причинам эта функция временно недоступна», и это повторяется  на протяжении двух недель. 
Хотелось бы знать эта проблема моего приложения или это проблема в системе, если эта проблема в системе то почему ее так долго не устраняют.

@Kirilyaksa добавляете симку от сигнализации как вторую запись к уже существующей или как новую?

 

если как вторую, то в новой системе так будет уже невозможно (и даже если у вас еще старый вариант Моего Киевстара -- а сейчас у части пользователей старый, а у части -- новый, они (Киевстар) тестируют там что-то, у меня -- именно так), так вот, сейчас так делать уже нельзя

 

например, у меня интернет-договор (1) уже на новом Моем Киестаре, а симка от сигнализации (2) -- на старом и там же к ней привязан и интернет-договор (1), он в списке отображается, но зайти в него через старый Мой Киевстар уже нельзя

Я правильно понимаю есть какое-то новое приложение? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@autostarter, @Korchaginetc, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

@Kirilyaksa да, Киевстар сейчас тестирует усиленно

прямо на клиентах, отчего у многих глюки -- соседние темы почитайте

 

у меня в мультиэккаунте (старом) было две учетки -- интернет и сим от сигнализации

интернет-эккаунт перевели в новый Мой КС, сим от сигнализации осталась (пока еще) на старом

 

в новой версии Моего КС (и веб- и телефонной) нет возможности создавать мультиэккаунты, только так: одна симка -- один эккаунт

последнее сообщение в теме

Позначка

@Xomyak сейчас даже зайти 1 номер = 1 особистий кабінет не дает

Рівень користувача 1

Вітаю! Не можу добавить додаткові номера абонентів до мого профілю для змоги керувати ними після того, як абоненти активували зміну номера по паспорту. Як це виправити?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kirilyaksa, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Korchaginetc, на жаль, але зараз така ситуація можлива. На поточний момент спостерігаються складності в роботі системи :worried:

Інженери працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Почему , я в своем приложении не вижу другие номера, которые были подвязаны и отслеживала по ним все????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Karpey_UA, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Відповісти