Вирішено

Кількість номерів в мульти-акаунті системи самообслуговування "Мій Київстар"



Показати перший допис

103 Відповідей

Я не бачу всіх своїх номерів у оновленому додатку, тільки основний 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mj7, розробники обіцяють зробити дещо кращий функціонал :wink:
Все буде, але трохи згодом. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Savakaa, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alina muha:thinking: я вірно розумію, що у вас встановлена остання версія додатку?

После обновления пропала функция мультиаккаунта. Теперь приложение превретилось в безполезную кучку байтов, каждый раз входить в приложение с разных телефонов, это дикий ужас.

Рівень користувача 6
Позначка

@Клuм, розумію вас :worried:

Я передам ваше побажання у відділ планування :pray_tone1:

После обновления пропала функция мультиаккаунта. Теперь приложение превретилось в безполезную кучку байтов, каждый раз входить в приложение с разных телефонов, это дикий ужас.

в мене поки є. аплікейшн оновився 11 годин тому. Надіюсь не злетить, - сімки заховані глибоко в авто і шансу підключитись не буде.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@homyak, тримайте в курсі розвитку ситуації :pencil2:

Позначка +1

@Xomyak, чи планується функціонал мультиакаунта або щось подібне в новій версії системи “Мій Київстар”?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, так :wink:

поки мультиюзер поломаний, не можна додати фічу:

  • інформувати певний номер, що на поточному закінчились кошти.
Рівень користувача 8
Позначка +5

@homyak, на жаль :shrug_tone2:

Рівень користувача 2
Позначка +1

Як я можу переглядати залишок на рахунку прив”язаних номерів в особистому кабінеті, якщо в новому веб-інтерфейсі такої можливості немає? Як мені отримати смс на сімку, яка встановлена в GPS-навігаторі, автосигналізації та у сигналізації в будинку? Мені тепер треба кожного разу віймати кожну сімку і чекати приходу смс з кодом від Київстар, щоб просто увійти в систему та перевірити підключені послуги, тариф та залишок на рахунку?

Це ж називається просто - Програмісти, які працюють у Київстар, додали проблем користувачам зі зміною веб-інтерфейсу особистого кабінету і не подумали про користувачів. Якщо вже щось перероблюють, то пропишіть всі ті можливості, які були в попередній версії і підключайте нову версію. А так виходить, що швидко переписали код, поставили на продакшн і тестують на користувачах. А потім кажуть, що фічі, які були в попередніх версіях, будуть додані згодом. А чому неможна було їх додати одразу в нову версію?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити с таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:  Повірте, як користувач, я вас розумію. 

Я передам всі скарги та зауваження розробникам. Розумію, що поточні проблеми це не вирішить, але залишати ситуацію без уваги також не можна. 

Як додати новий номер телефону у додатку Мій Київстар

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як додати новий номер телефону у додатку Мій Київстар

Ніяк.

Колись я міг у додатку прив’язати декілька номерів.

Наприклад, у мене декілька охоронних систем, годинник дитини, тощо.

Словом, зовсім незручно отримувати смс для входу, щоб бодай проконтролювати скільки грошей на рахунку.

Зараз я не можу додати щось іще крім свого номеру. То як бути? Наприклад, тариф Київстар Датчик тепер не дуже привабливий із-за цього.

Хтось щось порадить?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Колись я міг у додатку прив’язати декілька номерів.

Наприклад, у мене декілька охоронних систем, годинник дитини, тощо.

Словом, зовсім незручно отримувати смс для входу, щоб бодай проконтролювати скільки грошей на рахунку.

Зараз я не можу додати щось іще крім свого номеру. То як бути? Наприклад, тариф Київстар Датчик тепер не дуже привабливий із-за цього.

Хтось щось порадить?

Логін по PUK-2 вам у поміч.

Тобто тільки веб версія?…
І все одно треба лізти в охоронку, переставляти в тлф, ловити смс. Ну хоч так.

Дякую. Але вже ж хотілося від київстару більш зручного сервісу (все в додатку)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Shura, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто тільки веб версія?…

Додаток також.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nikiti4, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

P.S.: а далі, як і порадив @KurwaMatj, перший вхід в систему через пароль з SMS, далі в налаштуваннях встановлюєте “Вхід через PUK2”.

Добрий день.

Не можу додати новий номер в додатку Мій Київстар на смартфоні. Видалити можу, а додати  - ні.

Те саме у web - версії. Там взагалі не видно інших номнрів0 а в мене в додатку їх є 4.

Що робити?

Позначка +1

@anch_, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

Як підключити номер телефону дитини в додаток Мій Київстар?

Відповісти