Вирішено

Кількість номерів в мульти-акаунті системи самообслуговування "Мій Київстар"



Показати перший допис

103 Відповідей

Рівень користувача 1

Дякую!

У меня в приложении есть несколько номеров но когда хочу переключиться вилазиь ошибка что какие-то неполадки и они исправят в скором времени и предлагают поиграть в игру что делать?

Рівень користувача 8
Позначка +1

У меня в приложении есть несколько номеров но когда хочу переключиться вилазиь ошибка что какие-то неполадки и они исправят в скором времени и предлагают поиграть в игру что делать

Чекати.

Рівень користувача 1

Доброго дня. Раніше, до оновлення ваших систем, я міг обрати різні номера телефонів у системі «Мій Київстар», які я туди додав. Зараз же на веб версії взагалі немає такої можливості а у додатку на iOS виникає помилка, коли намагаюсь вибрати інший номер. 
Скажіть, скільки ще чекати, поки це виправлять?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Evgeniya86/, :thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. 
P.S.: це припущення….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nikita_RNC:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. 
P.S.: це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gorn:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. Або навпаки. Це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Що стосується WEB-версії, то, на жаль, більше можливості проглядати мульти-аккаунт не буде. Функціонал залишився тільки в додатку. 

Рівень користувача 2

@Gorn:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. Або навпаки. Це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Що стосується WEB-версії, то, на жаль, більше можливості проглядати мульти-аккаунт не буде. Функціонал залишився тільки в додатку. 

Я надеюсь, это сделано с целью повышения удобства. Вместо одной учетки держать семь стало неописуемо удобно, Давно все мечтали.

Описалово поправьте https://kyivstar.ua/ru/support/my_kyivstar/account_and_services/mogu-li-ya-v-odnom-profile-kontrolirovat-neskolko-svoih

Рівень користувача 6
Позначка

@Ih or, я зафіксую побажання у відділ планування стосовно можливості і надалі користуватись мультиакаунтом.

І також передала запит на виправлення інформації на сайті. Дякую :pray_tone1:

Как в приложении мой Киевстар добавить номера моей семьи ,кнопка добавить номер отсутствует

Рівень користувача 8
Позначка +1

Как в приложении мой Киевстар добавить номера моей семьи ,кнопка добавить номер отсутствует

Ніяк.
Дана функція більше не працює.

@Gorn:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. Або навпаки. Це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Що стосується WEB-версії, то, на жаль, більше можливості проглядати мульти-аккаунт не буде. Функціонал залишився тільки в додатку. 

Я надеюсь, это сделано с целью повышения удобства. Вместо одной учетки держать семь стало неописуемо удобно, Давно все мечтали.

Описалово поправьте https://kyivstar.ua/ru/support/my_kyivstar/account_and_services/mogu-li-ya-v-odnom-profile-kontrolirovat-neskolko-svoih

Это жесть.

а как за балансом на трекерах следить?

(который установлен максимально неудобно для извлечения)

ждать пока баланс обнулится?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это жесть.

а как за балансом на трекерах следить?

(который установлен максимально неудобно для извлечения)

ждать пока баланс обнулится?

Логін по PUK2 чи персональному паролю, нє??

Рівень користувача 6
Позначка

@Ivan_User, якщо мова про сім-картку з тарифним планом “SIM для пристроїв”, то доступний вхід за допомогою PUK2.

Рівень користувача 2

@Gorn:thinking: така ситуація можлива, якщо інші номери мігрували в нову ІТ-систему, а ваш номер ще ні. Або навпаки. Це припущення…. В цій ситуації залишається лише чекати :shrug_tone2:

Що стосується WEB-версії, то, на жаль, більше можливості проглядати мульти-аккаунт не буде. Функціонал залишився тільки в додатку. 

Я надеюсь, это сделано с целью повышения удобства. Вместо одной учетки держать семь стало неописуемо удобно, Давно все мечтали.

Описалово поправьте https://kyivstar.ua/ru/support/my_kyivstar/account_and_services/mogu-li-ya-v-odnom-profile-kontrolirovat-neskolko-svoih

Это жесть.

а как за балансом на трекерах следить?

(который установлен максимально неудобно для извлечения)

ждать пока баланс обнулится?

Ты особо не торопись извлекать свои симки, не факт, что будет толк. Мне для номеров, которые были привязаны к мультиаккаунту, вообще не удается войти в систему самообслуживания. Получаю смс, создаю личный пароль, но он не создаётся а вместо этого начинается какая то хрень, система ломается, поддержка несет какой - то бред. Такое впечатление, что для этих номеров система самообслуживания недоступна, но говорить об этом не рекомендуется, пусть клиент трахается и долго думает что он сделал неправильно. На мой взгляд, свинское отношение к клиенту. Ладно, сломали, или откатите, или составьте реальный план восстановления и дайте внятный прогноз, клиенты хотя бы не будут дёргать вашу неисправную систему и свои нервы.

Рівень користувача 2

@Ivan_User, якщо мова про сім-картку з тарифним планом “SIM для пристроїв”, то доступний вхід за допомогою PUK2.

Я прям представляю, как клиенты при покупке стопки симок первым делом пак коды себе в блокнотики переписывают :)

Рівень користувача 6
Позначка

@Ih or, достатньо зберегти пластиковий носій з ПІН та ПАК-кодами. Також можна переставити сім в телефон та зателефонувати оператору, щоб дізнатись ПАК-2.

Щодо складнощів зі входом в “Мій Київстар”, то на даний час така ситуація можлива, на жаль. І фахівці займаються вирішенням питання. Приношу вибачення за незручості :pray_tone1:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ler, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 

@Ler, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. 


тобто ви свідомо погіршуєте юзабіліті системи?   В чому сенс подібних оновлень? Послуга користувалась попитом!

Ви ж розумієте, що якщо мені доведеться розкидати пів авто, т.як втрачу звязок з маяком, - більше сімку києвстару туди не вставлю.

 

Зараз на столі лежить нова сімка з маяком для мота і я задумуюсь, чи варто? Адже з вашими “покращеннями” можна отримати проблем в майбутньому.

з кожним днем кількість IoT девайсів зростає, в тому числі GSM. В мене 4, пятий в дорозі.  Мати зоопарк аккаунтів - ще те задоволення.

 

Рівень користувача 6
Позначка

@homyak, розумію вас :disappointed_relieved:

Не можу добавити номер до свого акаунту,колись була в меню така функція зараз немає,чи неможливо знайти

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не можу добавити номер до свого акаунту,колись була в меню така функція зараз немає,чи неможливо знайти

Вже немає.

Надеюсь, что отключение функции мультиаккаунта - это просто врЕменная мера при отладке новой системы. Это же Фишка Киевстара, впервые именно тут появилась! Потом все остальные операторы начали повторять. Это мегаудобно - управление, пополнение умных устройств. А еще - это социально ориентированная услуга, так как позволяет управлять мобильными счетами пожилых родственников. Прошу, верните функционал!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Надеюсь, что отключение функции мультиаккаунта - это просто врЕменная мера при отладке новой системы. Это же Фишка Киевстара, впервые именно тут появилась! Потом все остальные операторы начали повторять. Это мегаудобно - управление, пополнение умных устройств. А еще - это социально ориентированная услуга, так как позволяет управлять мобильными счетами пожилых родственников. Прошу, верните функционал!

Існує думка, що функціонал забрали через певну диру в безпеці. Можливо з часом цю функцію повернуть.

Відповісти