Кешбек за поповнення рахунку в додатку Мій Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +3

Відтепер абоненти Київстар можуть отримати 30 бонусів (1 бонус з еквівалентом 1 гривня) за поповнення мобільного рахунку в додатку Мій Київстар карткою Visa.

Для цього необхідно:

  1. Відкрити додаток Мій Київстар

    та натиснути «Поповнити» на головному екрані.

  2. Вибрати збережену картку Visa

    або переконатися, що навпроти «Зберегти картку» стоїть галочка.

  3. Поповнити рахунок

    на суму від 100 грн.

  4. Отримати кешбек

    30 бонусів (1 бонус з еквівалентом 1 гривня) протягом семи днів.

Бонуси діють протягом місяця після отримання. Їх можна використати на:

  • плату за тариф, дзвінки, SMS і мобільний інтернет (для абонентів передплати);
  • дзвінки, SMS по Україні та мобільний інтернет (для передплачених тарифів «Все разом»);
  • дзвінки та SMS (для контрактних абонентів).

Для оплати цих послуг бонуси будуть використані в першу чергу, навіть якщо у вас є кошти на основному рахунку.

Будь ласка, зверніть увагу, що скористатися пропозицією можна лише один раз в межах встановленого бюджету на промокампанію.


38 Відповідей

Зайшов в додаток КС, вибрав поповнення visa, поставив галочку "зберегти", ввів реквізити, підтвердив в додатку банка. Платіж пройшов.

Тут додаток Київстар "вилетів". При повторному вході в додаток, бачу що картка visa не збереглася.

Я так розумію, що ні на які бонуси розраховувати не варто.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eugen Kovtun, якщо платіж успішно пройшов, можна припустити, що умови для нарахування бонусів були виконані. Залишається тільки чекати нарахування :shrug_tone2:
На жаль, в цій ситуації однозначної відповіді немає….

Повністю виконав умови акції оплата пройшла успішно, це було 20 січня, сьогодні 31 січня, а бонуси на рахунок так і не нарахувалися, хоча мали зарахуватися на протязі 7 днів

Це як розуміти?

Позначка

Це суцільна брехня. Бонуси нарахували  але кошти зняли з основного рахунку. Дзвінок і спілкування з оператором не прояснило ситуації, чому так сталося хоча на момент зняття бонуси були. Тепер тільки в одне місце ці бонуси. І не треба виправдовуватися що у вас не той тариф. ЧІТКО НАПИСАНО ПРИ ПЕРЕДОПЛАЧЕНОМУ спочатку кошти знімаються з бонусного рахунку. Отаке 'кидалово'  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Wlodek_2, на даний момент дійсно спостерігаються труднощі з нарахуванням бонусів в рамках акції cash back за поповнення рахунку в додатку “Мій Київстар»”. Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові складнощі :pray_tone2:

Питання перетарифікації буде розглянуто по факту закриття події.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Це суцільна брехня. Бонуси нарахували  але кошти зняли з основного рахунку...

@Maxim80:thinking: за що саме були зняті кошти з основного рахунку? Дзвінок на номер іншого мобільного оператора, SMS, або, наприклад, оплата абонентської плати?

Я пополнил счёт на 100 грв картой VISA.... в приложении Мой Киевстар .
Почему не получил кэшбэк ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я пополнил счёт на 100 грв картой VISA.... в приложении Мой Киевстар .
Почему не получил кэшбэк ?

коли поповнили?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nedila:thinking: як давно робили поповнення рахунку? 
Виконали всі умови для отримання Cash Back (умови перераховані в першому повідомленні)? 

28 января в 12 часов 26 минут с карты VISA от monobank

@Eugen Kovtun, якщо платіж успішно пройшов, можна припустити, що умови для нарахування бонусів були виконані. Залишається тільки чекати нарахування :shrug_tone2:
На жаль, в цій ситуації однозначної відповіді немає….

З моменту платежу 28.01.2021 о 01:59 пройшло сім днів. Бонусів - 0.

Короче, як завжди*, додаток лагаєт, а КС пустозвоніт.

-------------

Під "завжди" треба розуміти більш ніж три місяці відсутності реакції служби підтримки на проблему поповнення рахунку в додатку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@nedila, виконали всі умови для отримання Cash Back (умови перераховані в першому повідомленні)? Зберегли карту поповнення?

Рівень користувача 8
Позначка +5

З моменту платежу 28.01.2021 о 01:59 пройшло сім днів. Бонусів - 0.

Короче, як завжди*, додаток лагаєт, а КС пустозвоніт...

@Eugen Kovtun, мені дуже шкода, що отримали такий результат :worried: Можливо має сенс звернутись до оператора для реєстрації технічної скарги?

...Під "завжди" треба розуміти більш ніж три місяці відсутності реакції служби підтримки на проблему поповнення рахунку в додатку.

:open_mouth: термін чималий. Я вірно розумію, що так і не отримали остаточну відповідь від інженерів? 

З моменту платежу 28.01.2021 о 01:59 пройшло сім днів. Бонусів - 0.

Короче, як завжди*, додаток лагаєт, а КС пустозвоніт...

@Eugen Kovtun, мені дуже шкода, що отримали такий результат :worried: Можливо має сенс звернутись до оператора для реєстрації технічної скарги?

Не бачу сенсу оскільки...

...Під "завжди" треба розуміти більш ніж три місяці відсутності реакції служби підтримки на проблему поповнення рахунку в додатку.

:open_mouth: термін чималий. Я вірно розумію, що так і не отримали остаточну відповідь від інженерів? 

...протягом трьох місяців писав скарги на апп@кс.уа щодо іншої проблеми і відповіді ноль. Тільки один раз прийшла смс, що термін розгляду мого питання продовжено на скількі-то днів.

Хоча, колись було раз, що вирішили питання глюку віджетів, але через місяць після оновлення знову перестало працювати.

Короч, дякую, але нема часу на ці всі ваші акції, віджети та додатки. Я всьо.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eugen Kovtun:worried:
Дякую вам, що знайшли час описати свою ситуацію. 

2 февраля 2021г я зашёл в Додаток Киевстар и проверил счёт Домашнего интернета. Остаток 2,46грн. Висит окошко с предложением: Акция! При пополнении счета на 100 грн через Додаток и с карты Виза - будет зачислен 30 грн/ бонусов на ваш бонусный счёт.

Пополнил,но бонусов не получил. Обратился в службу поддержки раз - отфутболили к Портмоне, обратился ещё раз - обещали до вечера разобраться. Прошло два дня - результата нет. Звоню снова сегодня - очень "грамотный" оператор Кира объясняет: Бонусов нет и не будет! Вы пополнили услуги Домашнего интернета,а бонусы за пополнение  мобильного!

Это вообще в стиле : "сам дурак"!

Предыдущие операторы обещали разобраться,а эта типа "разобралась" и быстро нафиг!

Ура, Киевстар! Так держать!

Счёт: 5404083

Рівень користувача 6
Позначка

Зря вы Киру "грамотной" обзываете. Она как раз самый компетентный ответ дала. Это просто остальные операторы тупые олени.

Бонусный счёт бывает только у мобильных счетов.

Зачем же вы этих “тупых оленей” держите в штате и платите им зарплату?!! 

Условия вышеозвученной Акции я прочел через мобильный Додаток от Киевстара и в разделе Домашний интернет. Данное предложение касалось именно пополнения счета Доманего интернета (во всяком случае , НИКАКИХ ССЫЛОК на пополнение именно МОБИЛЬНОГО счета не было прописано). 

Это  просто мелко и цинично так “морозиться” такой компании,как Киевстар за 30 бонусных гривен!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jek711, щойно протестували номер особового рахунку “Домашнього Інтернету” та мобільний номер, котрі внесені в один мульти-аккаунт, і котрі потребують поповнення рахунку. Ось, що маємо: 
-за номером особового рахунку “Домашній Інтернет” пропозиції щодо поповнення рахунку немає: 

-за номером телефону пропозиція щодо поповнення рахунку є: 

Далі найцікавіше. Якщо натиснути на “Кешбек за поповнення від 100 грн” відкривається сторінка з інформацією:

Пробачте, але виникає логічне питання: чи була прочитана вами ця інформація?

Я не заперечую того, що ви могли побачили графу з пропозицією поповнення на сторінці особового рахунку, але при ознайомлені з пунктом 4 повинні були виникнути питання :shrug_tone2:

Рівень користувача 1

Очередное кидалово от Киевстар. Кешбек при пополнении картой виза 22.02.21 был пополнен счёт и карта сохранена. Бонусы не начислены. Оператор ответил, что должны были начислить 25го, но почему-то не начислили. Ушёл узнавать, в итоге ответил ,что бонусный бюджет был исчерпан 19го числа и мне никаких бонусов не дадут.

В додатку Мій Київстар не відображається акція бонуси за поповнення рахунку. Чому? Чи отримаю бонуси, якщо поповню рахунок? Акція є в СМС і відображається на сайті Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чи отримаю бонуси, якщо поповню рахунок? 

Так.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@L0KI:thinking: чому оператор вирішив, що бонуси повинні були бути нараховані 25-го числа, для мене загадка. Бонуси нараховуються один раз в 7 календарних днів з моменту старту акції, на 8-й день.

Як мінімум бонуси повинні були надійти 02.03. 

З 11.02. по 25.02. спостерігались технічні складності з нарахуванням бонусів за поповнення рахунку. Напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я передам дані інженерам на перевірку. Не виключено, що ваш номер підпадає під цю “подію”. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kiir, уважно прочитайте перший допис в цій темі, і виконайте всі рекомендації :nerd:

Рівень користувача 6
Позначка

Тоже самое пополнял один из своих номеров 24.02, накаких бонусов начислено не было. Причем поставил галочку, но карта не сохранилась после оплаты, сохранил вручную и пополнил ещё раз на 100.

Відповісти