Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"


Рівень користувача 1

Добрий день! Така проблема, залишав вчора в вайбері, в групі Київстар таку скаргу, що у мене на віджеті не відображається номер. Віджет 2×1. Заяву прийняли: “Дякую. Я передала заявку на усунення складнощів. Орієнтовний термін до 02,10,17 15:00”. Сьогодні відповідь “Шановний абонент! На малому віджеті не відображається абонентський номер телефону. Для його відображення рекомендуємо вибрати великий віджет. З повагою, Київстар”. Спочатку замислювалося, що номер повинен відображатися. Я так розумію відбувся збій, але тим спеціалістам простіше не виправити помилки, а надати непотрібну пораду. 

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 17 December 2019, 09:17

Переглянути оригінал

655 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +1

Ймовірно до вашого профілю дружини прив'язаний ще один профіль.

Очистіть дані додатку, зайдіть в профіль дружини та відвяжіть інший профіль.

Рівень користувача 7
Позначка +1
київстар взломали хакери, або обладания зломалось?
Що це?
Ні інтернет зв'язку, ні в систему мій київстар не зайдеш щоб вияснити чому так. Це вже триває 5 годин.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Якщо ви про PIN, то ви ж його самі і задаєте, якщо про код підтвердження, то він приходить по SMS

Рівень користувача 1

Це добре бо повідомлення що це нормально трохи виморозило

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OleksandrTry, писала так, тому що і мені так відповідали :shrug_tone2:
Але, звісно, з позиції користувача таке відображення неприпустиме. 

Рівень користувача 7
Позначка +1

В налаштуваннях авторизації виберіть персональний пароль та збережіть налаштування.

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Потому что у разработчиков руки из ...

Переустановите приложение, это поможет. У меня была та же проблема.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Це акція тільки для тих, кому прийшла смс з пропозицією.
Після входу в додаток вискакує банер, що вам буде нараховано або бонусні кошти або мегабайти (на вибір Київстару) і кнопка “Отримати”.

Рівень користувача 3
Позначка

Потому что у разработчиков руки из ж*пы.

Переустановите приложение, это поможет. У меня была та же проблема.

Спасибо, помогла переустановка приложения. Видимо после обновления они что-то накосячили и перестал работать виджет. Надеюсь не придётся после каждого обновления приложения его переустанавливать...

Рівень користувача 8
Позначка +3

Эту функцию убрали из новой версии приложения (ну или просто не добавили), однако на сайте она по прежнему доступна

Рівень користувача 7
Позначка +1
Привіт. Сімкарта відмовляється підключатися до 4g вишки (хотя вона працює оскільки вона 4g сигнал є в пошуку доступних мереж, та в смартфоні тепер пише що заборонено до неї підключення), 3g кожну хвилину відключається та знову підключається, тобто перепідключеня кожну хвилину, ще й IP Adress заразом теж кожну хвилину змінюється. Така поведінка на 2 пристроях.
Також неможливо увійти в систему мій київстар, таке не тільки в мене. Що твориться з київстаром????? 🙄


Первіряли на айфоні, і андроїд, незалежно від системи, з київстаром незрозуміло що, бісики вселилися. 🤔
Рівень користувача 1

Услуга не подключилась!Статус: не принято. Почему нельзя подключить услугу?

Позначка +1

@Xomyak, точнее сказать, поступают с большой задержкой.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Коли буде можливо додавання нових номерів? Чи буде це доступно в загалі?

Філософське питання, на яке поки що немає відповіді.

Рівень користувача 7
Позначка +1

ору) 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Конечно я устанавливала пароль. Как, в каком браузере можно добиться такого окошка со словом 'пароль', а не 'пароль із смс'? Спасибо!

@Aleni Я использую Firefox.

В начале вводите номер телефона и если пароль действительно установлен значит предложат ввести. Если же пароль вами не был создан, значит вам доступен OTP - временный пароль из sms

Рівень користувача 8
Позначка +4


Каком таком будущем?
1)Закройте дыры в безопасности. Всего-то ввести авторизацию по коду из СМС, и дать приложению возможность читать эти СМС. Авторизацию по отпечатку пальца, авторизацию по паролю, в конце концов. Хотя бы когда меняется mac адрес устройства. Почему-то тот же приват так умеет, почему-то мой провайдер оптоволокна так умеет. Почему-то лайф требует суперпароль для доступа к счету. Это же ваша репутация в конце концов.
2)Верните ребенку тарифный план.
3)Хоть-бы извинились. Вы хоть понимаете что значит испортить ребенку его вещь по вине чьей-то криворукости?
И подумаем потом о будущем.

Я в сообществе на правах пользователя, как и вы 😉 А модераторы, возможно передадут вашу инфо. ответственным.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Viktor83 Для поиска решения проблемы в т.ч. как так получилось нужно обратиться в точке продаж Киевстар с паспортом и идентификационным кодом, составить заявление, которое будет рассмотрено преданными сотрудникам, в течении пяти дней. И если факт перехода был не по вашей вине, то всё могут компенсировать.


Каком таком будущем?
1)Закройте дыры в безопасности. Всего-то ввести авторизацию по коду из СМС, и дать приложению возможность читать эти СМС. Авторизацию по отпечатку пальца, авторизацию по паролю, в конце концов. Хотя бы когда меняется mac адрес устройства. Почему-то тот же приват так умеет, почему-то мой провайдер оптоволокна так умеет. Почему-то лайф требует суперпароль для доступа к счету. Это же ваша репутация в конце концов.
2)Верните ребенку тарифный план.
3)Хоть-бы извинились. Вы хоть понимаете что значит испортить ребенку его вещь по вине чьей-то криворукости?
И подумаем потом о будущем.
Я в сообществе на правах пользователя, как и вы 😉 А модераторы, возможно передадут вашу инфо. ответственным.

@Stas Модераторы сообщества следят только за сообществом это не входит в их компетенцию отслеживать статус обращений. Кроме того если публичного обращение не было никто поиском решения проблем заниматься не будет. До тех пор пока сам клиент не создаст соответствующий запрос
Рівень користувача 6
Позначка

@Алексей Барышков, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери в додатку.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Номер дитини потрібно буде реєструвати окремо. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Киевстар как первый с конца такой функции конечно же не завёз.
Вангую отмазки вида “тёмной темой пользуется менее 1% пользователей”, у них такой ответ на все вопросы и проблемы.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Iseg, попробуйте выполнить следующие рекомендации:

  • Удалите с рабочего стола смартфона виджеты «Мой Киевстар»;
  • Зайдите в само приложение на страницу «Параметры» и нажмите «Выйти»;
  • Через «Настройки» смартфона – «Приложения» / «Мой Киевстар» удалите кэш и данные приложения;
  • Повторно авторизуйтесь в приложении;
  • Повторите попытку установить и настроить виджет. Если при установке вновь будет ошибка, сделайте, пожалуйста, скриншоты сложностей.
Рівень користувача 8
Позначка +3

Единий офіційний канал для отримання додатку - App Store та Playmarket
Усе інше - ваш особистий ризок

Рівень користувача 8
Позначка +1

@RYLIK ви не можете його встановити, бо Meizu не дружить з сервісами Google. Я вам рекомендую скачати окремо установлений apk-файл та встановити його вручну. Як варіант можете використовувати веб-версію Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi, мені дуже шкода, що я не можу вплинути на ситуацію :worried:

Позначка +1

@RYLIK, я вам рекомендую змінити пристрій.

Відповісти