Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"


Рівень користувача 1

Добрий день! Така проблема, залишав вчора в вайбері, в групі Київстар таку скаргу, що у мене на віджеті не відображається номер. Віджет 2×1. Заяву прийняли: “Дякую. Я передала заявку на усунення складнощів. Орієнтовний термін до 02,10,17 15:00”. Сьогодні відповідь “Шановний абонент! На малому віджеті не відображається абонентський номер телефону. Для його відображення рекомендуємо вибрати великий віджет. З повагою, Київстар”. Спочатку замислювалося, що номер повинен відображатися. Я так розумію відбувся збій, але тим спеціалістам простіше не виправити помилки, а надати непотрібну пораду. 

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 17 December 2019, 09:17

Переглянути оригінал

655 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yactor, маю надію, що незабаром ви отримаєте відповідь від технічного відділу :pray_tone2:

Завжди всі оператори зайняті. Півдня добивався розмови з опреатором. Дочекався. Ввічливий Роман повідомив, що передав мої прохання відповідним спеціалістам, та порадив чекати дзвінка від них.  Чекаю досі.

Рівень користувача 6
Позначка

@yactor, для вирішення питання з доступом в “Мій Київстар” необхідно звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support .

Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

User is blоcked”

Я вже більше місяця не можу увійти до системи. Зоряна тупить, і допомогти не може. З оператором неможливо зв’язатися. На пошту до розробника писав - немає відповіді. Я у відчаї.

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

Мене заблоковано в системі "Мій Київстар". Як отримати доступ до системи?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, поки що інформацію не отримували :shrug_tone2:

Позначка +1

@Vitulia, є якісь орієнтовні терміни впровадження нового механізму мульти-аккаунту, або це внутрішня інформація?

Рівень користувача 6
Позначка

@Алексей Барышков, розумію вас, це не дуже зручно :sweat:

@Алексей Барышков, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери в додатку.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Номер дитини потрібно буде реєструвати окремо. 

Дякую за відповідь. Дуже шкода, що вже не можливо додати номер. Як вже казав, було б зручно дивитися за балансом дитини. А тепер потрібно стрибати з аккаунта на аккаунт. :(

Рівень користувача 6
Позначка

@Алексей Барышков, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери в додатку.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Номер дитини потрібно буде реєструвати окремо. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Таня Дубок,  :thinking:  а доступ до інших додатків / сайтів є? Чи сама сім-картка не реєструється в мережі?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Коли буде можливо додавання нових номерів? Чи буде це доступно в загалі?

Філософське питання, на яке поки що немає відповіді.

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

З 1 квітня додавання нових номерів недоступне.

Коли буде можливо додавання нових номерів? Чи буде це доступно в загалі?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

З 1 квітня додавання нових номерів недоступне.

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

Доброго дня. Поміняла телефон, тепер не можу увійти в додаток Мій Київстар. Пише, що немає зв'язку з мережею.

Рівень користувача 6
Позначка

@v i k, на жаль, @KurwaMatj  правий, така можливість відсутня :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Підкажіть чи є можливість додавати номера у систему Мій Київстар у додатку під Андроїд?

Ні.

Підкажіть чи є можливість додавати номера у систему Мій Київстар у додатку під Андроїд?

Рівень користувача 6
Позначка

@Sergey1994будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для передачі технічної заявки. 

Ввёл неправильно пин-код приложения, теперь при входе через мой киевстар пишет User is blocked.

Через сайт заходит нормально а через приложение зайти не могу.

Что делать то?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Allizet, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічну скаргу. 

Допоможіть будь ласка можливо ця тема вже піднімалася в обговорюваннях, коли заходжу в мій київ стар через браузер немає тієї минулої адресної книги яка була внесена в попередній версії до оновлення підкажіть як можна її відновити і всі вхідні номери відображаються як власний номер в деталізації витрат. Дякую

Відповісти