Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"


Рівень користувача 1

Добрий день! Така проблема, залишав вчора в вайбері, в групі Київстар таку скаргу, що у мене на віджеті не відображається номер. Віджет 2×1. Заяву прийняли: “Дякую. Я передала заявку на усунення складнощів. Орієнтовний термін до 02,10,17 15:00”. Сьогодні відповідь “Шановний абонент! На малому віджеті не відображається абонентський номер телефону. Для його відображення рекомендуємо вибрати великий віджет. З повагою, Київстар”. Спочатку замислювалося, що номер повинен відображатися. Я так розумію відбувся збій, але тим спеціалістам простіше не виправити помилки, а надати непотрібну пораду. 

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 17 December 2019, 09:17

Переглянути оригінал

663 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KS_GUANO, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ.

...Очередной пункт в котором профессионализмом и не пахнет, а жутко воняет кидаловом и сбором  информации для использования в своих целях, далеко не в рамках закона.

Компанія “Київстар” діє суто в рамках законодавства. Шкода, що у вас склалось дещо інакше враження. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Client007, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ :pencil2:

Що стосується теми в Спільноті. Ця тема була перенесена у вже існуючу. Вона не повинна відображатись в списку активних тем для обговорення. Я передала інформацію менеджеру. Виправимо. 

Рівень користувача 1

У вас даже на этом форуме баг на баге. Страницы 404 

Чем вы тут занимаетесь вообще ? Тестеры у вас есть в компании? А тестировать они точно умеют ?

Рівень користувача 1

После ваших покращень пострадали клиенты 

  • У вас не работают приложения для Iphone невозможно пополнить счет или проверить с мобильного. В 21 веке поздравляю вас. Почитайте комментарии в аппсторе и покажите их своим топ менеджерам. Вы даете людям какую то ссылку для установки приложения .. а какого вы не могли эту версии залить заблаговременно ?
  • В веб версии кабинета вы предлагаете выбрать на выбор любую супер силу .. но выбрав .. клиент получает ОЙ .. эта услуга выбирается по телефону 466 позвоните нам. Вы это серьезно я клиент life должен позвонить вам на киевстар по внутреннему номеру 466 . вы точно хорошо продумали все свои действия?

Кажется у вас был какой то план но реализовали вы его плохо. в прочем сервис сохраняет все такой же уровень. Операторы не досутны. проблем полно. но вы лучшие монополисты на рынке. поздравляем. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

Так пиарят мой киевстар, ставьте все срочно, будете все видеть по номеру , все знать.
По факту за, что списали деньги неизвестно, даже оператор ответить не в состоянии, приходится заявку подавать, и опять же это просто удобный ответ от кс будет и как обычно лживый, истории тарифов нет, выбора тарифов нет, ну как бы есть но только то что кс для вас видит, и там даже и 10% от количества тарифов нет, дальше “больше”.
Очередной пункт в котором профессионализмом и не пахнет, а жутко воняет кидаловом и сбором  информации для использования в своих целях, далеко не в рамках закона.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yaroslav Mykolaiets, інформація про масові складності не надходила. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Хост account.kyivstar.ua зараз не може обробити цей запит.

HTTP ERROR 500

Додаток не уповноважений використовувати CAS

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yactor, маю надію, що незабаром ви отримаєте відповідь від технічного відділу :pray_tone2:

Завжди всі оператори зайняті. Півдня добивався розмови з опреатором. Дочекався. Ввічливий Роман повідомив, що передав мої прохання відповідним спеціалістам, та порадив чекати дзвінка від них.  Чекаю досі.

Рівень користувача 6
Позначка

@yactor, для вирішення питання з доступом в “Мій Київстар” необхідно звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support .

Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

User is blоcked”

Я вже більше місяця не можу увійти до системи. Зоряна тупить, і допомогти не може. З оператором неможливо зв’язатися. На пошту до розробника писав - немає відповіді. Я у відчаї.

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

Мене заблоковано в системі "Мій Київстар". Як отримати доступ до системи?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, поки що інформацію не отримували :shrug_tone2:

Позначка +1

@Vitulia, є якісь орієнтовні терміни впровадження нового механізму мульти-аккаунту, або це внутрішня інформація?

Рівень користувача 6
Позначка

@Алексей Барышков, розумію вас, це не дуже зручно :sweat:

@Алексей Барышков, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери в додатку.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Номер дитини потрібно буде реєструвати окремо. 

Дякую за відповідь. Дуже шкода, що вже не можливо додати номер. Як вже казав, було б зручно дивитися за балансом дитини. А тепер потрібно стрибати з аккаунта на аккаунт. :(

Рівень користувача 6
Позначка

@Алексей Барышков, справа в тому, що якщо раніше, до 01.04. у вас був мульти-аккаунт, то ви зможете і надалі проглядати всі додані номери в додатку.

Якщо ви зараз спробуєте створити мульти-аккаунт, на жаль, у вас нічого не вийде. Після оновлення системи ця функція була відключена :worried:

Тобто 1 номер = 1 особистий кабінет. Номер дитини потрібно буде реєструвати окремо. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Таня Дубок,  :thinking:  а доступ до інших додатків / сайтів є? Чи сама сім-картка не реєструється в мережі?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Коли буде можливо додавання нових номерів? Чи буде це доступно в загалі?

Філософське питання, на яке поки що немає відповіді.

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

З 1 квітня додавання нових номерів недоступне.

Коли буде можливо додавання нових номерів? Чи буде це доступно в загалі?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

З 1 квітня додавання нових номерів недоступне.

Доброго дня!

Підкажіть, будь ласка, чому я не можу додати ще один номер для його керування в додатку “Мій Київстар”. На даний час, в Додатку є мій номер, номер дружини, а я хочу ще додати номер телефону дитини, щоб керувати їм та вчасно поповнювати рахунок.

Відповісти