Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"


Рівень користувача 1

Добрий день! Така проблема, залишав вчора в вайбері, в групі Київстар таку скаргу, що у мене на віджеті не відображається номер. Віджет 2×1. Заяву прийняли: “Дякую. Я передала заявку на усунення складнощів. Орієнтовний термін до 02,10,17 15:00”. Сьогодні відповідь “Шановний абонент! На малому віджеті не відображається абонентський номер телефону. Для його відображення рекомендуємо вибрати великий віджет. З повагою, Київстар”. Спочатку замислювалося, що номер повинен відображатися. Я так розумію відбувся збій, але тим спеціалістам простіше не виправити помилки, а надати непотрібну пораду. 

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 17 December 2019, 09:17

Переглянути оригінал

658 Відповідей

Рівень користувача 3
В приложении "Мой Киевстар" на Android не работает функция выхода из приложения. Я вхожу с помощью пароля, потом жму на кнопку "Выход" и выход из приложения вроде бы осуществился. Потом снова вхожу - доступ осуществляется без ввода пароля. Чистил кэш приложения, пробовал снова войти - вошёл без пароля. Чистил кэш телефона с последующей перезагрузкой - вошёл без пароля. Приложение удалил из соображений безопасности, пароль входа поменял. Прошу обратить внимание на проблему.
P.S. В системе "Мой Киевстар" на сайте такой проблемы нет.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@is-2, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔дело в том, что в приложении предусмотрен "Автовход", т.е. пароль может и не запрашиваться.
Со своей стороны передам информацию разработчикам, обратить внимание на данный момент и создать все же возможность входа по вводу пароля в целях безопасности личного кабинета.
Рівень користувача 6
Позначка
Авторізація в Мій Київстар йде без паролю за умови, якщо використовувати мобільний інтернет мобільного номеру. Тоді заходить в Мій Київстар з акаунтом того самого номера з якого використовується мобільний інтернет.
Київстар схоже вважає що це мегазручно бо не треба вводити пароль. Це хибна думка адже бувають випадки, коли роздаєш по Wi-Fi свій мобільний інтернет знайомим або мобільним інтернетом користується дитина. Ці люди можуть потрапити в Мій Київстар і змінити налаштування Мій Київстар або зробити платні підписки як-то Знайомства або підключити непотрібний пакет послуг (звичайно за твої гроші).
Тому треба зробити можливість відключати цей спрощений вхід без паролю (або вхід по SMS) якщо користувач встановив свій особистий пароль на Мій Київстар. Зробити це можна було б в налаштуваннях Мій Київстар. Повинна бути опція вимикання спрощеного входу без паролю (або входу по SMS) за умови, якщо особистий пароль вже встановлений хозяїном номеру.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Ви це перевірили?
Рівень користувача 6
Позначка
Перевірив.
Рівень користувача 8
Позначка +3
@SerjB тоді це дійсно проблема. Напишіть сюди: Відгуки
Тоді усе це одразу потрапить до технічного відділу і Київстар швидко це виправить.
Підтримую, ідея щодо налаштування в особистому кабінеті гарна.
Але ще краще було б якби Київстар міг відрізнити головного абонента від тих, що користуються тим же адресом але через NAT (зазвичай так і роблять, але як саме я не певний).
Рівень користувача 8
Позначка +1
Специально проверил. У коллеги с телефона не зашло.
В Мой Киевстар возможно зайти без пароля если на устройстве сохранен пароль или же раньше авторизировалось или же Вы юзаете на 2х гугл акаунт.
Вы раздаете интернет а не данные с Вашего телефона.
По Вашей логике если я авторизирован к примеру в фейсбук то все кто ко мне подключаются могут юзать мой акк фейсбука?!
Рівень користувача 6
Позначка
Специально проверил. У коллеги с телефона не зашло.
В Мой Киевстар возможно зайти без пароля если на устройстве сохранен пароль или же раньше авторизировалось или же Вы юзаете на 2х гугл акаунт.
Вы раздаете интернет а не данные с Вашего телефона.
По Вашей логике если я авторизирован к примеру в фейсбук то все кто ко мне подключаются могут юзать мой акк фейсбука?!

Якщо у Вас ввімкнено VPN або проксі то не зайде. Якщо Ваш інтернет - це мобільний інтернет Київстар і з'єднання без VPN/проксі (напрямую), то при спробі зайти на сторінку my.kyivstar.ua або додаток Мій Київстар Вас автоматично авторізує в системі Мій Київстар. Слід пам'ятати, що деякі браузери як-то Opera теж використовують проксі. Це давно не таємниця і на форумах мобільного зв'язку про це писали. Спробуйте в точності зробить як я написав і побачите.
Фейсбук тут ні до чого, авторізація лише в Мій Київстар. До речі у інших українських операторів такого нема, це лише Київстар зробив.
Рівень користувача 6
Позначка
@SerjB тоді це дійсно проблема. Напишіть сюди: ВідгукиТоді усе це одразу потрапить до технічного відділу і Київстар швидко це виправить.
Підтримую, ідея щодо налаштування в особистому кабінеті гарна.
Але ще краще було б якби Київстар міг відрізнити головного абонента від тих, що користуються тим же адресом але через NAT (зазвичай так і роблять, але як саме я не певний).

Написав їм.
Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо у Вас ввімкнено VPN або проксі то не зайде. Якщо Ваш інтернет - це мобільний інтернет Київстар і з'єднання без VPN/проксі (напрямую), то при спробі зайти на сторінку my.kyivstar.ua або додаток Мій Київстар Вас автоматично авторізує в системі Мій Київстар. Слід пам'ятати, що деякі браузери як-то Opera теж використовують проксі. Це давно не таємниця і на форумах мобільного зв'язку про це писали. Спробуйте в точності зробить як я написав і побачите.
Фейсбук тут ні до чого, авторізація лише в Мій Київстар. До речі у інших українських операторів такого нема, це лише Київстар зробив.

У меня ВПН не стоит. Я принципиально им не пользуюсь,
Проверял на хроме. И поверьте я не далек от этого как Вам показалось. Я знаю о чем говорю.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Kimeri Судя по всему не знаете 🙂 авторизация действительно идет по мобильному интернету без запроса пароля 😉
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Kimeri Судя по всему не знаете 🙂 авторизация действительно идет по мобильному интернету без запроса пароля ;)
Только что проверил на планшете, ноутбуке и 2м телефоне. Везде запросило авторизацию. При этом прибывал в этот период авторизоваться на телефоне. Все равно запросило авторизацию. А вот когда ввел Гугл аккаунт то меня сразу пустило... Не знаю что у Вас но протестил на нескольки девайсах и все корректно
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Kimeri, дело в том, что в приложении предусмотрен "Автовход", т.е. пароль может не запрашиваться... но может и запрашиваться.
У меня, к примеру, пароль запрашивается, но у коллеги рядом срабатывает "Автовход" и пароль вносить не нужно.

@SerjB, отримали вже відповідь по вашому зверненню у форму "Відгуки" по цьому питанню?
Рівень користувача 6
Позначка
@SerjB, отримали вже відповідь по вашому зверненню у форму "Відгуки" по цьому питанню?
Ні, вони не відповіли.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@SerjB, відповідь буде😉
Рівень користувача 1
Було б чудово додати (чи можливо є, я не знайшов) щоб мобільний додаток відправляв на телефон (мій) сповіщення, не СМС, про те, що наприклад завтра, буде знято абонплату з такого то номеру.
Навіщо?
В мене в систему занесено 4 номери, дружина, діти. Зараз абонплата знімається кожні 4 тижні, тобто день Х постійно змінюється, а відслідковувати, по смс всі номери дуже не зручно, от один номер цього місяця пропустив.
Рівень користувача 3
Позначка
Соглашусь👍🏼
Рівень користувача 8
Позначка +3
Я тоже уже выдвигал эту идею.
Если не ошибаюсь, обещали добавить.

Правда нужно подождать выхода следующей мажорной версии приложения.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Найкращий спосіб точно контролювати всі витрати і не платити різних прострочок - оформити всі номери на договір, причому на 1 особовий рахунок. Таким чином, поповнюючи 1 особовий, кошти будуть розподілено на всі номери автоматично, пропорційно встановлених тарифів.
Крім цього, у Вас буде безкоштовний кредитний ліміт (схоже на екстра гроші, тільки без комісії). А ще можливість розбити суму абонплат номерів на декілька платежів протягом місяця, що також зручно. На договорі абонплата списується кожного дня пропорційно до вартості тарифного плану, а не за весь місяць наперед.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Serjinio, пропозиція передана в відповідний відділ😉
Почекаємо!
Я не могу скачать приложения для Киевстар. Помогите.
Рівень користувача 8
Позначка +1
А что у Вас конкретно не получается?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Lika 31, скачивали приложение из PlayMarket или AppStore? Что происходит при попытке скачать приложение?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Xomyak, есть пожелание по информативность виджета для iOS.
Сейчас это какой-то бесполезный виджет, хотелось бы видеть его таким:


Дополнитель в приложении «Мой Киевстар» для iOS на мой взгляд не хватает интернет-пакетов, там их можно благополучно добавить в раздел услуги. Поверьте, это очень удобно будет и каждый без затруднений сможет заказать дополнительные МБ интернета.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Selecton, вот это уже интересно 🤔
Ваше пожелание будет передано разработчикам на рассмотрение 🤗

Відповісти