Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"


Рівень користувача 1

Добрий день! Така проблема, залишав вчора в вайбері, в групі Київстар таку скаргу, що у мене на віджеті не відображається номер. Віджет 2×1. Заяву прийняли: “Дякую. Я передала заявку на усунення складнощів. Орієнтовний термін до 02,10,17 15:00”. Сьогодні відповідь “Шановний абонент! На малому віджеті не відображається абонентський номер телефону. Для його відображення рекомендуємо вибрати великий віджет. З повагою, Київстар”. Спочатку замислювалося, що номер повинен відображатися. Я так розумію відбувся збій, але тим спеціалістам простіше не виправити помилки, а надати непотрібну пораду. 

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 17 December 2019, 09:17

Переглянути оригінал

702 Відповідей

Я вже більше місяця не можу увійти до системи. Зоряна тупить, і допомогти не може. З оператором неможливо зв’язатися. На пошту до розробника писав - немає відповіді. Я у відчаї.

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

User is blоcked”

Рівень користувача 6
Позначка

@yactor, для вирішення питання з доступом в “Мій Київстар” необхідно звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support .

Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Завжди всі оператори зайняті. Півдня добивався розмови з опреатором. Дочекався. Ввічливий Роман повідомив, що передав мої прохання відповідним спеціалістам, та порадив чекати дзвінка від них.  Чекаю досі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yactor, маю надію, що незабаром ви отримаєте відповідь від технічного відділу :pray_tone2:

Додаток не уповноважений використовувати CAS

Хост account.kyivstar.ua зараз не може обробити цей запит.

HTTP ERROR 500

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yaroslav Mykolaiets, інформація про масові складності не надходила. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

Так пиарят мой киевстар, ставьте все срочно, будете все видеть по номеру , все знать.
По факту за, что списали деньги неизвестно, даже оператор ответить не в состоянии, приходится заявку подавать, и опять же это просто удобный ответ от кс будет и как обычно лживый, истории тарифов нет, выбора тарифов нет, ну как бы есть но только то что кс для вас видит, и там даже и 10% от количества тарифов нет, дальше “больше”.
Очередной пункт в котором профессионализмом и не пахнет, а жутко воняет кидаловом и сбором  информации для использования в своих целях, далеко не в рамках закона.

Рівень користувача 1

После ваших покращень пострадали клиенты 

  • У вас не работают приложения для Iphone невозможно пополнить счет или проверить с мобильного. В 21 веке поздравляю вас. Почитайте комментарии в аппсторе и покажите их своим топ менеджерам. Вы даете людям какую то ссылку для установки приложения .. а какого вы не могли эту версии залить заблаговременно ?
  • В веб версии кабинета вы предлагаете выбрать на выбор любую супер силу .. но выбрав .. клиент получает ОЙ .. эта услуга выбирается по телефону 466 позвоните нам. Вы это серьезно я клиент life должен позвонить вам на киевстар по внутреннему номеру 466 . вы точно хорошо продумали все свои действия?

Кажется у вас был какой то план но реализовали вы его плохо. в прочем сервис сохраняет все такой же уровень. Операторы не досутны. проблем полно. но вы лучшие монополисты на рынке. поздравляем. 

Рівень користувача 1

У вас даже на этом форуме баг на баге. Страницы 404 

Чем вы тут занимаетесь вообще ? Тестеры у вас есть в компании? А тестировать они точно умеют ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Client007, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ :pencil2:

Що стосується теми в Спільноті. Ця тема була перенесена у вже існуючу. Вона не повинна відображатись в списку активних тем для обговорення. Я передала інформацію менеджеру. Виправимо. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KS_GUANO, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ.

...Очередной пункт в котором профессионализмом и не пахнет, а жутко воняет кидаловом и сбором  информации для использования в своих целях, далеко не в рамках закона.

Компанія “Київстар” діє суто в рамках законодавства. Шкода, що у вас склалось дещо інакше враження. 

Доброго дня 

підкажіть будь ласка як розблочити мобільний додаток 

після вводу номера рахунку від Домашній інтернет пише User is blocked!

 
 

Доброго дня що з додатком?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@McRival, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Якщо проблема і досі актуальна, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pasha Lugovskii, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: уточніть, будь ласка, на сьогодні складності зі входом в додаток спостерігаються?

Позначка +1

:smiley: зараз у Play Market можна знайти Мій Київстар 1.0. Наразі ним можна користуватись лише для корпоративних клієнтів чи ще щось? У мене на тарифах передплати працює лише Мій Київстар 3.0.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, ця версія доступна лише корпоративним клієнтам. Незабаром, як щойно повідомили колеги, ця версія буде закрита та анульована. 

Відмініть нововедення приховування останніх цифр в додатку мій  київстар в активностях!!!! Це незручно дуже((((

Рівень користувача 8
Позначка +1

Відмініть нововедення приховування останніх цифр в додатку мій  київстар в активностях!!!! Це незручно дуже((((

Приєднуюсь. Це якась діч.

Позначка +1

@Andrew Sh, приховування останніх цифр номерів телефонів в розділі Дзвінки заради посилення безпеки додатка.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Andrew Sh, приховування останніх цифр номерів телефонів в розділі Дзвінки заради посилення безпеки додатка.

Очікуємо задля посилення безпеки додатку видалення розділів:

Активності, Тариф, Мультиакаунт, Послуги, і суму на рахунку.

Вражина не пройде))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrew Sh, @KurwaMatj, офіційна позиція Компанії:

“Зараз “Київстар” зосереджує свої сили не тільки аби абоненти залишались на зв’язку, а й на безпеці їх даних.
На сьогодні “Київстар” впроваджує додаткові заходи задля посилення безпеки у збереженні персональної інформації абонентів. Тому в додатку “Мій Київстар” приховані останні дві цифри номерів в історії.
У разі будь-яких змін в роботі системи, ми повідомимо про це додатково”.

На жаль 😔

068ххх0883 купив цей номер недавно і не можу зареєструвати у додатку бо зареєстрований рахується хоча купив його у магазині київстар

Відповісти