Корисно знати Вирішено

Додаток "Мій Київстар" / Складнощі в управлінні додатком / Авторизація в додатку "Мій Київстар"



Показати перший допис

655 Відповідей

Я вже більше місяця не можу увійти до системи. Зоряна тупить, і допомогти не може. З оператором неможливо зв’язатися. На пошту до розробника писав - немає відповіді. Я у відчаї.

З будь-якого пристрою не можу увійти до свого акаунта в системі “Мій Київстар”.

В мобільному додатку з’являється позначка “User is bljcked”

Чим я завинив? Як розблокуватися?

User is blоcked”

Рівень користувача 6
Позначка

@yactor, для вирішення питання з доступом в “Мій Київстар” необхідно звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support .

Чат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Завжди всі оператори зайняті. Півдня добивався розмови з опреатором. Дочекався. Ввічливий Роман повідомив, що передав мої прохання відповідним спеціалістам, та порадив чекати дзвінка від них.  Чекаю досі.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yactor, маю надію, що незабаром ви отримаєте відповідь від технічного відділу :pray_tone2:

Відповісти