Ласкаво просимо до Спільноти

263 Теми

Акція Дарунок за посилку у поштомат від Київсатр ТБ та Нової пошти

З 15 серпня до 15 вересня Київстар разом із Новою поштою проводить спільну акцію Дарунок за посилку у поштомат.Надсилайте та отримуйте відправлення на поштоматах Нової пошти та отримуйте промокод на 30 днів повного доступу до Київстар ТБ без додаткової оплати.В акції можуть взяти участь абоненти всіх мобільних операторів. Коли 30 днів промодоступу скінчаться, абонентів Київстар буде автоматично переведено на стандартні умови послуги Київстар ТБ на пакеті Сімейний. Плата за послугу — 150 грн/місяць, кошти знімаються з мобільного рахунку. У абонентів інших мобільних операторів послуга автоматично відключиться, проте її можна буде самостійно підключити та оплачувати з банківського рахунку.Як отримати промокод Київстар ТБ?Скористайтеся поштоматом від Нової пошти: надішліть або отримайте посилку через поштомат та повністю її оплатіть Нова пошта надішле вам промокод на Київстар ТБ на 30 днів Завантажте додаток Київстар ТБ та введіть промокод у меню ПрофільЯкий доступ надає промокод?Пaкeт Киї

Безкоштовна доставка замовлення для абонентів Київстар

Завдяки постійній співпраці Київстар із партнерами, абоненти мають можливість користуватись різноманітними послугами та бонусами, які роблять їх життя більш комфортним у цей складний для країни час. Наразі Київстар разом з Glovo запускають акцію для абонентів – безкоштовну доставку на перше замовлення.Для того, щоб прийняти участь в акції, необхідно користуватися мобільним додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. На головному екрані застосунку Київстар абоненти отримають унікальний код, який потім можна використати при оформленні замовлення у додатку Glovo.Акція буде доступна з 08 серпня 2022 року до 31 серпня включно.Нагадаємо, що Мій Київстар — це персональний помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. Завантаживши додаток можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар. Завантажити додаток можна тут.Детальніше озна

Про припинення надання послуг фіксованого зв’язку фізичним особам на деяких тарифних планах

З 1 вересня 2022 року фізичним особам припиняють надаватися послуги фіксованого зв’язку на умовах тарифних планів Основний, Інтернет, Інтернет VAS та Інтернет/Зона 1.Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться згідно з чинними процедурами компанії.Натомість користувачам пропонуються сучасні альтернативи:Для фізичних осіб — Домашній Інтернет від Київстар та тарифи Все разом, що включають одразу три послуги: фіксований інтернет, мобільний зв'язок та онлайн телебачення Київстар ТБ. Перевірити технічну можливість підключення Домашнього Інтернету можна за посиланням. Детальну інформацію можна також отримати за номером 0800301013 Для юридичних осіб — підключення послуг фіксованого зв’язку для бізнесу Ознайомитися з пропозиціями можна за посиланням або отримати детальну інформацію за номером 0800300000

Київстар розпочинає роботи з впровадження зв’язку 4G в діапазоні 900 МГц

Відповідно до Указу Президента України № 497 від 08 липня 2019 року «Про деякі заходи з покращення доступу до мобільного інтернету телеком оператори Київстар, Інтертелеком, Vodafone Україна, lifeсell починають будівництво 4G мереж на частотах діапазону 900 МГц для забезпечення новим поколінням зв’язку населених пунктів з кількістю населення більше 2000 осіб.   Розвиток  4G у селах й на автодорогах – задача державної ваги. За планами Уряду, до 2024 року має бути забезпечено 95% покриття транспортної інфраструктури, населених пунктів та їхніх соціальних об’єктів доступом до високошвидкісного інтернету. Завдяки цьому кожен громадянин України, незалежно від того, де він перебуває, зможе повноцінно користуватись перевагами цифрового світу. Для цього, за планом заходів, що затверджений регулятором телеком галузі, оператори повинні змінити радіочастотні плани і перезавантажити свої базові станції на частотах 900 МГц для подальшого включення в мережу 4G.   З деталями робіт можна ознайомити

Навіщо потрібна eSIM у смарт-годиннику

Вбудована SIM-картка представлена ​​у вигляді окремого чіпа. Вона дозволяє записувати кілька номерів та підтримує ті самі функції, що й фізичний аналог. У смарт-годинниках завдяки цій технології можливості використання інтернету значно розширилися.Смарт-годинник з eSim: за та протиЗазвичай годинник з e-Sim має великий функціонал. Тепер те місце, де раніше була фізична карта, можна використовувати з користю для самого пристрою. Фактично частина завдань смартфона перекочувала в сучасний годинник. З ними можна виконувати такі дії: слухати музику та керувати нею; відповідати в месенджері, а не лише отримувати повідомлення; під'єднати до одного номера кілька пристроїв та побудувати цілу екосистему; тримати в них всю корисну інформацію у подорожах. До серйозних недоліків вбудованої карти можна віднести лише неоднозначне ставлення до технології деяких країн. Наприклад, в Індії та на Близькому Сході влада та оператори заборонили використовувати eSim. Тому під час поїздок за кордон потріб

Як заблокувати номер телефону?

Як заблокувати номер телефонуДля захисту від небажаних дзвінків і телефонного спаму найпростіше скористатися функцією блокування телефонного номера. Якщо ви не хочете отримувати вхідні дзвінки або повідомлення від певного абонента, досить додати в чорний список контакт за допомогою одного зі способів.Як занести номер до чорного списку на Android?Варіант 1: Заходимо в «Телефон» Відкриваємо «Журнал дзвінків» Затискаємо в списку небажаний контакт Обираємо опцію «Заблокувати / Повідомити про спам»   Варіант 2: Заходимо в «Телефон» Натискаємо на значок вертикального трикрапки в правому верхньому куті Обираємо зі списку пункт «Налаштування» У розділі «Блокування викликів»> «Додати номер» вводимо контакт для внесення в чорний список Як заблокувати номер на iOS?Варіант 1: Заходимо в «Телефон» Обираємо «Недавні» Біля потрібного контакту праворуч натискаємо на іконку «Інформація» Прокрутити профіль абонента до кінця і вибираємо функцію «Заблокувати абонента» Щоб не дзвонили

Київстар виводить з експлуатації застарілі послуги Телефонія МЖД та Інтернет МЖД за технологією ADSL

Київстар регулярно оновлює свої сервіси, розвиває мережу, вдосконалює технічні системи, модернізує обладнання та проводить ревізію старих послуг, щоб надавати послуги максимально якісно завдяки сучасним сервісам та технологіям.З 1 липня 2022 року виводиться з експлуатації застаріла технологія надання послуги телефонного фіксованого зв’язку Телефонія МЖД та послуги фіксованого (дротового) доступу до інтернету за технологією ADSL.Альтернативою даній технології компанія пропонує підключення Домашнього Інтернету та тарифів Все разом, що включає дротовий інтернет, мобільний зв’язок та Київстар ТБ. Ознайомитися з пропозиціями та можливістю підключення можна за посиланнямВзаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться згідно з чинними процедурами компанії.Більш детальну інформацію можна отримати у контакт-центрі за номером 0800301013 

Безлімітний Instagram

Протягом жовтня всі абоненти передплати та контракту Київстар зможуть користуватися популярною соціальною мережею Instagram безлімітно, тобто без списання мегабайтів мобільного інтернету.«Понад 4 мільйона наших абонентів користуються Instagram кожного дня, тому ми не списуємо за нього мегабайти у багатьох тарифах. А протягом всього жовтня ми робимо додаток безлімітним для всіх абонентів незалежно від їх тарифів, щоб вони зекономили гігабайти трафіку та переконалися власноруч у перевагах безліму», – коментує Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар. Адже, як показує статистика Київстар, використаний для Instagram мобільний інтернет складає приблизно 15% всього трафіку у мережі оператора.Безлім працюватиме як для діючих, так і для нових абонентів Київстар, які користуються тарифами передплати або контракту. Для цього абонентам не треба робити жодних налаштувань або замовляти додаткові послуги. Треба лише мати оплачений пакет послуг згідно з умовами тарифного плану та користуватися о

Про роботу послуг для корпоративного та особистого спілкування

Київстар дбає про те, щоб клієнти компанії користувалися зручними та актуальними послугами, особливо в умовах війни. Враховуючи стрімкий розвиток в Україні мобільного інтернету, а також розповсюдженість смартфонів із сучасними сервісами для корпоративного та особистого спілкування, з 01 червня 2022 року припинять свою дію застарілі послуги, якими наші клієнти вже не користуються:Отримання SMS/MMS з E-mail Факс на E-mail «Пакет ММS»Замість цих старих сервісів Київстар радить користуватися сучасними додатками з Microsoft Office 365: Outlook або Microsoft Teams. Або ж такими сервісами, як Zoom чи Google Meet. Тим паче, що всі додатки для відеоконференцій у мережі Київстар працюють без тарифікації мобільного інтернету, а отже це ще більше допоможе заощадити кошти абонентів.Окрім цього, нові пакети знижок на щомісячну оплату послуг отримають корпоративні абоненти Київстар, які раніше користувалися програмою «Постійні знижки» - ця застаріла пропозиція для малого та середнього бізнесу також п

Інформація про роботу послуг Київстар у цифровому банку Sense SuperApp

В умовах воєнного стану Київстар та Альфа-Банк Україна зосереджують свої зусилля на забезпеченні стабільної роботи всіх напрямків компаній, а також на наданні своїм клієнтам ключових послуг.Для подальшого стабільної роботи компаній та збалансування ресурсів, було прийнято рішення, що послуги Київстар у додатку Sense SuperApp припиняють працювати. З 6 травня 2022 року сервіси для перевірки та управління мобільним рахунком, а також спеціальні пропозиції Київстар будуть недоступними у цифровому банку.Надалі Київстар продовжить приділяти основну увагу відновленню інфраструктури та забезпеченню стабільної роботи мережі, а також наданню ключових послуг для своїх клієнтів мобільного та фіксованого зв’язку. А команда Альфа-Банку Україна зосередиться на забезпеченні регулярної роботи банківських відділень, розвитку платежів та запуску нових функцій у цифровому банку Sense SuperApp.Усі абоненти Київстар зможуть продовжувати керувати витратами за своїм номером, поповнювати рахунок без комісії та

Надання доступу до заблокованих ресурсів Російської Федерації

Раджу компанії Київстар розблокувати доступ до деяких служб Російської Федерації, у зв'язку з великою активністю користувачів в мережі. Користувачі все одно продовжують отримувати доступ до заблокованих ресурсів Росії:-всі сервіси Yandex.ru-всі сервіси Mail.ru-зі світовим визнанням соціальні мережі VK.COM, OK.RUНаприклад rambler.ru - доступний, але є російським, з якогось дива під санкціонований список він не потрапив?І так, уникаючи анонімності в мережі беру на себе відповідальність за написання цієї теми!Мені набридли ці перебіжки з одного VPN на інший, набридло пристосовувати браузери до зняття блокування доступу та інші анонімні поведінки в мережі.Тому: прошу, керівництво Компанії Київстар та співробітників компанії адекватно з розумінням і повагою ставитися до російської цільової аудиторії, котра проживає на території країни Україна. Припинити формальне блокування російських сайтів. Від свого імені заявляю, що не маю абсолютно ніяких агресій з боку Держави Росія і діючих спецслужб

Захист даних: Київстар розширює перелік сервісів з кібербезахисту для бізнесу та державних установ

До екосистеми сервісів для боротьби із кіберзагрозами від Київстар Бізнес увійшло програмне рішення «Захист даних» однієї з провідних американських компаній-розробників Cоmmvault. Воно дозволяє організувати захист важливої корпоративної інформації компанії, її резервне копіювання та відновлення.Commvault є новатором в галузі управління даними. Розробки компанії орієнтовані на передбачення загроз та підтримку значних сучасних робочих навантажень в локальних, хмарних та віртуальних середовищах. Такі рішення особливо актуальні в умовах підвищеної кількості кібератак на бізнес і державні установи в умовах воєнного часу.Три основні сценарії застосування «Захисту даних» від Commvault*:Безпека даних. Багаторівневий підхід до захисту даних (попереджувальний моніторинг і оповіщення, швидке відновлення інформації в разі успішної атаки програми-вимагача):з’ясування загрози, оцінка та зниження ризику;  блокування та захист даних від змін; моніторинг — пошук аномальних загроз;  швидка відповідь: по

  • Люди та фото
    saha chasздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Pushistik365здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    7 7 7 7здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Danil_13здобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    DmitriNaumovichздобув бейдж "Люди та фото"
Показати всі бейджі