Корисно знати Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги Київстар ТБ


З 19 листопада пропало інтернет-телебачення і Ютуб на телевізійному приймачі (звичайний телевізор). А саме інтернет-з'єднання присутнє. Є працююче "Домашнє ТБ" в ноутбуці, а на екрані телевізора тільки картинка блакитна Київстар та завантаження каналів крутиться. Всі дроти підключені нормально. На WI-FI-роутере тільки три сигнальні лампочки горять, а було чотири. Оператори кажуть, що "є масові проблеми з телебаченням" і обіцяли повідомити на телефон, коли проблема буде вирішена. Але, пройшло три дні і ніхто нічого не повідомляє. В чому проблема? У кого вона є в Дніпропетровській області місті Новомосковськ або в іншому місті?

icon

Найкраща відповідь від Anita 23 November 2017, 17:14

Переглянути оригінал

581 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Vova1, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням детального опису прояву проблеми з ТБ.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@FtAll, дана ситуація потребує індивідуальної перевірки.
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@The Judge, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити до такої ситуації та зіткнутись з таким сервісом:disappointed_relieved:  

На жаль, через Спільноту технічні питання не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для отримання консультації по вирішенню питання. 

Добрий день. Виникла проблема входу в особистий акаунт Київстар ТВ. Я вводжу свій номер телефону для входу, на телефон приходить смс з кодом для входу, я вводжу код з смс повідомлення і… мене переводить на сторінку «Увійти за особистим рахунком», де пише «введіт емейл або номер особистого рахунку» та «пароль».

Дана проблема у мене на всіх пристроях (ноутбук на ОС Windows, мобільний телефон на ОС IOS, телевізор Samsung на ОС Tizen).

 

Питяння: як мені дивитися Київстар ТВ?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@darovanetss, дана ситуація потребує індивідуальної перевірки.
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 4

24 грудня 2021 року отримую СМС наступного змісту “Зустрічайте новорічні свята разом з Київстар ТБ! До 07.01.22 у вас розширений доступ до контенту, а це 300+ каналів і 20 000 фільмів (окрім категорії Покупка), без додаткової плати. Деталі 0800300460”
А вже 27 грудня ввечері мені блокують всі канали крім Київстар Новорічний.
Дві доби спілкування з “технічною підтримкою” переконали мене, шо треба десь розшукати  програму цього каналу на Новорічну ніч.
Ніхто не допоможе?:smirk:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, :thinking: я вірно розумію, що технічна заявка була зареєстрована? Але все, що порадили оператори - це чекати?

Рівень користувача 4

@Kindrat Kalistratovych, :thinking: я вірно розумію, що технічна заявка була зареєстрована? Але все, що порадили оператори - це чекати?

так, порадили чекати
питання вже вирішено, брехунець запрацював, дякую :kissing_heart:

Рівень користувача 4

.

передумав
і не знайшов як видалити повідомлення

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kindrat Kalistratovych, тобто складності в роботі послуги і досі спостерігаються?

Рівень користувача 4

@Kindrat Kalistratovych, тобто складності в роботі послуги і досі спостерігаються?

ні, дякую

Телевизор Самсунг 2010года.Проблемы с просмотром ТВ каналов и фильмов.Каналы вовсе не включаются(постоянная загрузка,потом ошибка воспроизведения).Фильмы показывает несколько секунд и снова крутит колесо загрузки без воспроизведения.Кто скажет,в чем проблема?Сейчас версия 1.2.....,может нужно поменять на старую 1.8.12,но как?Версию обновил при входе в приложение...

Почему нет звука на телевизоре

Рівень користувача 8
Позначка +1

Почему нет звука на телевизоре

Шось підказує, що проблема явно не в Київстар ТБ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@valesyk, якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ioanna Kotlyarova, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: уточніть, будь ласка, на сьогодні є складності в роботі послуги “Київстар ТБ”?

Рівень користувача 1

Вирішив перейти з популярного онлайн ТВ сервісу на КиївстарТВ за допомогою послуги “супер сила” від Київстар. Умови мені здалися дуже вигідними і навіть вже встиг порекомендувати друзям.

КиївстарТВ дозволяє підключити до 5 пристроїв одночасно для перегляду ТВ і я вирішив спробувати цю послугу з смарт телевізором LG webOS TV LF652V оновлене до версії 04.06.40. На диво “КиївстарТВ” апплікейшн вже був встановлений на моєму смарт ТВ, я його при вході оновив до останньої версії, ввів свій номер телефону і без проблем увійшов і почав насолоджуватись переглядом цікавих, на мій погляд, телепередач.

:frowning2: Але на превеликий жаль постала велика проблема, котра зводить цей сервіс майже нанівець. Річ саме йде про стабільність роботи “КиївстарТВ” на телевізорі LG webOS TV LF652V. Майже кожну годину, як по графіку, “КиївстарТВ” починає стабільно глючити і зависає. Під час цього глюку переключити канали, або перезапустити сам апплікейшн на телевізорі стає неможливо, це викликає помилку “Упс...щось пішло не так..спрбуйте будь ласка пізніше”. Єдинним способом залишається лише це: вимкнути телевізор і увійти в апп “КиївстарТВ” знову. Це викликає великий дискомфорт при користуванні і як зазначалося зводить роботу цього сервісу майже нанівець.:thumbsdown_tone1:

Інтернет в мене дуже стабільний і перевірений (95мб\сек на точці), телевізор також достатньо сучасний з оновленою версією webOS. Тут немає сумнівів в кривій роботі самого апплікейшену “КиївстарТВ” або конфігурацій на сервері.

:arrow_up: Підкажіть будьласка люди добрі, чи виникала у когось така сама проблема? Чи обіцяє Київстар виправити цю проблему в майбутньому?

Завчасно дякую!:hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OleksP, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Якщо проблема і досі актуальна, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 1

@OleksP, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Якщо проблема і досі актуальна, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Приношу вибачення за завчасні висновки. Довелось протестувати все обладнання щоб виявити проблему. Проблемою в стабільності роботи КиївстарТВ був мій WiFi роутер, котрий був налаштований на автоматичне переключення з одного діапазону 2,4ггц на 5ггц. Підключив свій смарт тв до найшвидшого діапазону 5ггц і проблема майже не проявлялася. Найкращим варіантом буде підключити ТВ LAN кабелем. Дякую вам за швидку відповідь:)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OleksP, дякую вам за зворотний зв’язок :blush:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Телевизор Самсунг 2010года.Проблемы с просмотром ТВ каналов и фильмов.Каналы вовсе не включаются(постоянная загрузка,потом ошибка воспроизведения).Фильмы показывает несколько секунд и снова крутит колесо загрузки без воспроизведения.Кто скажет,в чем проблема?Сейчас версия 1.2.....,может нужно поменять на старую 1.8.12,но как?Версию обновил при входе в приложение...

Для самсунга 2010 нет возможности просматривать Киевстар ТВ.

Возможно у Вас 2012?

Вот нашел инструкцию на форуме:

1. Увійдіть в Smart Hub (натиснувши кнопку “Smart HUB” або велику різнобарвну кнопку в центрі на пульті), натисніть червону кнопку «А» пульта. В поле “Обліковий запис” Samsung введіть логін develop, пароль підставить сам. Натисніть кнопку “Вхід” (якщо пропонує зробити вихід, то погодьтеся, а потім знову натисніть А і зайдіть під develop). Якщо при натисканні на А нічого не відбувається, або не пропонує ввести логін, то потрібно перезавантажити телевізор, перевірити наявність Інтернету на телевізорі. У лівому нижньому кутку з'явиться портрет чоловічка з написом develop.
2. Натисніть кнопку "Tools” пульта - відкриється розділ “Сервіс”. Оберіть “Налаштування” (Settings) - далі “Розробка” (Developer) - встановіть галку “Я згоден” - “ОК”, далі оберіть - «IP-адреси серверу» (IP Address setup).
3. У вікно, що з'явилося введіть “IP-адресу” сервера розробника - 52.17.55.29
4. Далі переходите в “Синхронізацію додатків користувача” - натисніть “Enter” - почнеться процес синхронізації з індикацією, відповідною шкалою. Після закінчення установки вийдіть з Smart Hub і знову зайдіть - встановлений додаток з'явиться в кінці списку.
5. В новому додатку зайдіть під вашим обліковим записом, перевірте роботу.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Как узнать серию или год выпуска телевизора из кода модели

Расшифруем код модели на примере телевизора модели UE32F6800.

Символы Что обозначают Какие бывают
UE Тип QE — QLED телевизор;
UE / LE — ЖК телевизор;
PS / PE — плазменный телевизор.
32 Диагональ в дюймах От 19" до 105".
F Серия (Год выпуска) A — 2008;
B — 2009;
C— 2010;
D — 2011;
ES/EH — 2012;
F/FH — 2013;
H/HU — 2014;
J/JU/JS — 2015;
K/KU/KS — 2016;
M/MU/Q/LS — 2017;
N/NU — 2018;
R/RU — 2019;
T/TU — 2020;
AU/QN — 2021;
S — премиум модели разных лет.
6800 Модель Цифровое обозначение модели

Доброго.

Є питання по вказаному часу телегіда (ЕРG). Чомусь він відстає від реального часу на 1 годину, наче не перевели на літо годинник.  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GeepeR, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Якщо проблема і досі актуальна, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

Рівень користувача 1

Телевизор Самсунг 2010года.Проблемы с просмотром ТВ каналов и фильмов.Каналы вовсе не включаются(постоянная загрузка,потом ошибка воспроизведения).Фильмы показывает несколько секунд и снова крутит колесо загрузки без воспроизведения.Кто скажет,в чем проблема?Сейчас версия 1.2.....,может нужно поменять на старую 1.8.12,но как?Версию обновил при входе в приложение...

Для самсунга 2010 нет возможности просматривать Киевстар ТВ.

Возможно у Вас 2012?

Вот нашел инструкцию на форуме:

1. Увійдіть в Smart Hub (натиснувши кнопку “Smart HUB” або велику різнобарвну кнопку в центрі на пульті), натисніть червону кнопку «А» пульта. В поле “Обліковий запис” Samsung введіть логін develop, пароль підставить сам. Натисніть кнопку “Вхід” (якщо пропонує зробити вихід, то погодьтеся, а потім знову натисніть А і зайдіть під develop). Якщо при натисканні на А нічого не відбувається, або не пропонує ввести логін, то потрібно перезавантажити телевізор, перевірити наявність Інтернету на телевізорі. У лівому нижньому кутку з'явиться портрет чоловічка з написом develop.
2. Натисніть кнопку "Tools” пульта - відкриється розділ “Сервіс”. Оберіть “Налаштування” (Settings) - далі “Розробка” (Developer) - встановіть галку “Я згоден” - “ОК”, далі оберіть - «IP-адреси серверу» (IP Address setup).
3. У вікно, що з'явилося введіть “IP-адресу” сервера розробника - 52.17.55.29
4. Далі переходите в “Синхронізацію додатків користувача” - натисніть “Enter” - почнеться процес синхронізації з індикацією, відповідною шкалою. Після закінчення установки вийдіть з Smart Hub і знову зайдіть - встановлений додаток з'явиться в кінці списку.
5. В новому додатку зайдіть під вашим обліковим записом, перевірте роботу.

 

Спрацювало на телевізорі Samsung UE46ES7507UXUA. Дуже вам дякую!

Відповісти