Корисно знати Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги Київстар ТБ



Показати перший допис

581 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +4
@Yuriy, дійсно, іноді виникають технічні обмеження (з різних причин, іноді, що не залежать від нас), за які ми беремо відповідальність. І в якості компенсації за спричинені незручності пропонуємо додаткові сервіси. Дякую вам за розуміння.
Рівень користувача 3
Позначка
Київтар приємно порадував:
ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Вам відкрито доступ до всіх ТB-каналів та відеобібліотеки до 31.12.17 (вкл.). Перепрошуємо за складнощі у роботі послуги Домашнє ТБ у листопаді та дякуємо за розуміння.
Дякую за подарунок! Надіюсь у подальшому проблем не буде, а якщо і будуть то дужеее рідко.
Рівень користувача 3
Позначка
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.

При перегляді ТБ я використовую ТВ-тюнер від компанії Київстар, до чого тут проблеми із Smart TV!
До речі такі проблеми виникають вже вдруге за мій перший місяць користування послугою Домашнє ТБ від Київстар (перший раз вони почалися на другий день після підключення, телевізор не можливо було дивитися протягом двох діб)!!!
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.
Рівень користувача 3
Позначка
Сьогодні (26.11.2017) при прегляді Домашнього ТБ відслідковувалося підвисання на каналах (тривалість 1-2 секунди кожні 3 хвилини)!
Рівень користувача 6
Позначка +1

@Bereginiia, труднощі в роботі послуги "Домашнє ТБ" дійсно були, але на поточний момент вони вже усунені. Якщо у вас ситуація не змінилася, будь-ласка, спробуйте видалити і встановити знову додаток "Домашнє ТБ" на телевізорі. Якщо ці рекомендації не допоможуть, краще написати в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support оператору.

Відповісти