Корисно знати Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги Київстар ТБ



Показати перший допис

581 Відповідей

Рівень користувача 2

Так аварію вже закрито нібито,вчора телефонували 🤔 Чого і запитую😀

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, зверніться, будь ласка, до оператора для перевірки технічної та фінансової скарги. Оператор зорієнтую щодо термінів повернення коштів. 

Рівень користувача 2

Серйозно??? Звернутися до оператора 😠😠😠 Вони не в змозі надати хоч приблизно адекватну відповідь: один запевняє, що технічні проблеми усунені,через 10 хвилин інший каже,що заявка не закрита 😡😡😡 Врешті-решт не потрібна мені вже ця послуга,поверніть гроші хоча б😤😤😤

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, мені дуже шкода, але через Спільноту фінансові питання не вирішуються.

Всем привет.я пользуюсь инет и тв.киевстар уже лет 5ть.и каждый год у них есть такие дни когда не чего не работает.но в етот раз я заплатил за услуги пришол домой а дома не чего из киевстара,,инет.и тв.,,не работает.оператор мне сначала пытался тупо наврать.потом в течении 5ти.а сегодня 6ти.дней так не чего и не работает не инет. Не тв.а оператор каждый день говорит что сегодня всё будет работать.а уже 6ой.день пошёл как у меня не работает инет.ОТ КИЕВСТАР И ТВ.ОТ КИЕВСТАР ТОЖЕ НЕ РАБОТАЕТ 6ой.день.!!!!!ребятааааааа может вы мне подскажите что делать

Інтернет працює.перезавантажувала роутер, телефон теж, оновлення перевірила але телевізор не працює.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ylii Krivenczovy, мені дуже шкода, але через Спільноту технічні питання не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для отримання додаткових рекомендацій.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Іванівна, зверніться, будь ласка,до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для отримання додаткових рекомендацій.

Не працює телебачення на одному телевізорі,а на іншому працює.Пише щось пішло не так..

Вчора тільки підключила,і все ,надивилась..Навіть і зателефонувати немає кому,для чого взагалі такий сервіс?

Рівень користувача 6
Позначка

@Алла Тимченко, зверніться, будь ласка,до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку  для перевірки.

На протяжении уже нескольких месяцев наблюдаю картину у себя в домашнем ТВ: ШАНОВНИЙ АБОНЕНТ, ЦЕЙ КОНТЕНТ НЕДОСТУПНИЙ У ЗВ'ЯЗКУ З ВИМОГАМИ ПРАВОВЛАСНИКА.

У меня единственный вопрос, за что я Киевстар плачу деньги за домашнее ТВ и аренду ТВ тюнера, если такая красивая картинка практически на всех фильмах каналов ТВ1000. Я обращалась в службу поддержки, мне ответили, что не понимают о чем я и помочь мне не могут. Кто может??

Ведь за средства абонентов должна проходить оплата покупки лицензии на просмотр. Где тогда мои средства?

если я оплатила, будьте добры предоставьте!

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kseniya2854:thinking: можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та номер особового рахунку. Спробую дізнатись, як вам можна допомогти. 

Доброго дня. Підключила пакет "Сімейний" 1 жовтня. Сьогодні 18 жовтня, пише що не підключенно, потрібно заплатити, хотя пакет на місяць.

Чому так і що робити?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Fanny, зверніться, будь ласка,до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку / номера телефону  для перевірки.

Киевстар просто забивает на проблемы клиентов и не решает их. Уже неделю жду когда мне подключат услугу все каналы, как было обещано на 2 месяца. Услугу все каналы отключили раньше времени на месяц. Технический отдел в Киевстар самый замедленный в мире, делают все очень медленно и непонятно сделают ли. Просто кидалово клиентов и не предоставление услуг как было обещано при подключении. Так что если вы планируете подключить услугу Киевстар ТВ по Акции все каналы бесплатно 2 месяца, имейте в виду что эту услугу могут отключить раньше и никто ничего не сможет объяснить. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anya Savkina, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, в цій ситуації можу лише порадити очікувати на розглядання технічної скарги. Модератори Спільноти вплинути на роботу технічного відділу не можуть….

Добрий вечір! Проблема з Київстар ТБ на телевізорі Smart TV Samsung. Помилка: Ой…. Щось пішло не так. (code: 17), underfined PLAYER_ERROR_INVALID_OPERATION. 

Пробував видалити програму і знову установити на Смарт тв, нічого не виправилось.

На ноутбуці з київстар тв все гаразд.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergiy Fediv, інформація про масові складності не надходила. 
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Пррестали працювати канали Від Ккиївстар тб

Рівень користувача 2
Позначка

Більше конкретики можна?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova1, :thinking: у вас тюнер, або Smart TV? Або ви користуєтесь WEB-сторінкою послуги? Уточніть, будь ласка, як саме проявляються складності?

За 300гривень якість тв жах перестали працювати всі канали. 

Рівень користувача 1

Так, ТВ Київстар не працює в Дніпрі

Рівень користувача 1

Не працює ні Smart TV, ні web-версія, смарт видає або помилка 504, або “Спробуйте ще раз пізніше”

Підключили пакет «домашній Інтернет, телебачення та мобільний зв’язок»(не пам’ятаю як дослівно) .. 18.12.21 грудня. Були задоволені результатом та якістю картинки в телевізорі, але через 2 дні з’явилася  проблема з телевізором. Була інформація, що недостатня кількість коштів і звернутися на сайт мій Київстар, хоча на рахунку телефона було 330 грн. Почати телефонувати 460, де було 2 варіанти, як поповнити рахунок і як підключити послугу. Пізніше зателефонували на 466, щоб зв’язатися з оператором, після чого були переключенні ще на трьох операторів, які не надали ніякої інформації. Наступного дня пішли до магазину Київстар, де не надали знову ніякої інформації, а запропонували зателефонувати до іншого оператора і залишити заявку, щоб прийшов майстер. Коли була залишена заява, надали інформації щоб чекати майстра до 21 години наступного дня. І сьогодні 22.12 прочекавши цілий день майстер так і не з’явився. Тому заявилося питання, чому маю платити за послугу і не отримувати її? Якщо у Вас немає часу чи майстрів щоб вирішити проблему, то прошу прийти і забрати тюнер та розірвати умову! 

Відповісти