Корисно знати Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги Київстар ТБ



Показати перший допис

581 Відповідей

Рівень користувача 2

@Ольга Янкоповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Чому у такому випадку немає жодного інформування клієнтів про стан розгляду проблеми і взагалі про наявність проблеми? Чому немає знижки за не надану послугу у повній мір - інтернет вартує 100 грн, більшість тарифів поміщаються в 200 грн, за що я плачу 350 грн? Як взагалі у вас відбувалось тестування нової білінгової системи, якщо з квітня у вас суцільні факапи, і не ситуативні, що вирішуються за день-два, а безперспективно вирішуються місяцями? Де хоч якась соціальна відповідальність і клієнтоорієнтованість?

І на останок, якщо терміни переносяться без чіткого розуміння дедлайнів - це говорить лише про якість вашого сервісу і рівень ваших спеціалістів, не більше.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Skotsky, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, в мене немає відповідей на всі ці запитання. Я всього лише модератор Спільноти. 

Маю надію, що складності незабаром будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 2

Отже,я так розумію,якщо Київстар не зацікавлений у клієнтах, проблема не вирішується вже впродовж місяця,жодних адекватних  пояснень не надано, єдиний вихід- шукати іншого оператора😠😠😠😠😠😠😠😠

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, мені дуже шкода, але в цій ситуації я допомогти не зможу :confused:

Рівень користувача 2

Скільки будуть вирішуватися технічні складнощі з авторизацією Домашнього тб?

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янко, як користувач розумію вас. Але на жаль, точних термінів не можу надати :sweat:

Оплатив Місяць користування послугою "Київстар Футбол", щоб нормально дивитись фубол, а воно не працює як сайт так і додаток, нема слів щоб висловити моє обурення..

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey Maslovskiy, я вірно розумію, що мова йде про Інтернет-сервіс “Київстар Футбол”? Ви вже ознайомились з новиною?

вже майже місяць як не працює Київстар ТБ. Спецільно підключила Все разом + ТБ. Пару днів попрацювало, а потім ТБ пропало. Оператор визнала що причина на стороні Київстар,  заявку створила і сказала чекати СМС про усунення несправності. Уже минув місяць, ТБ як не було від київстару так і нема. Дуже прикро, але доведеться відмовитись від цієї послуги. 

Рівень користувача 1

Не працюють платні канали ні на комп'ютері, ні в смартфоні, хоча тарифом вони передбачені.

Рівень користувача 6
Позначка

@tanya2015, мені дуже шкода, що у вас склався такий негативний досвід користування послугами Компанії “Київстар” :frowning2:

На даний час дійсно є складнощі в роботі послуги. Фахівці докладають зусиль для виправлення. Прийміть вибачення за незручності :pray_tone1:

Рівень користувача 6
Позначка

@Олексій Блиндюк, тут необхідна індивідуальна перевірка,  будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для вирішення питання.

Рівень користувача 1

@tanya2015, мені дуже шкода, що у вас склався такий негативний досвід користування послугами Компанії “Київстар” :frowning2:

На даний час дійсно є складнощі в роботі послуги. Фахівці докладають зусиль для виправлення. Прийміть вибачення за незручності :pray_tone1:

Господи, вже майже 3 місяці, як я подключив вашу послугу, телебачення з того моменту працювало аж 2 промо дня та заглохло. Вже майже 3 місяці я телефоную 2 рази на тиждень, по 3 хвилини продираючись скрізь голосове меню, та отримую відповідь “Ми працюємо над вирішенням”.  Які у вас там фахівіці, як що глобальну проблему не можуть вирішити стльки часу?! Та як я зрозумів з іньших коментів, Київстар продовжуе підключати нових абонентів, обіцяючи їм послугу, яку не здатні надати.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@МаксимUnicName, мені дуже шкода, але модератори не можуть вплинути на цю ситуацію :sweat:
Маю надію, що незабаром послуга буде працювати в штатному режимі.

Рівень користувача 2

Надійшло повідомлення,що моє звернення розглянуто,питання вирішено. А послуга Домашнє тб як не працювала, так і не працює. Довго це знущання буде тривати???????

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янко, тут необхідна індивідуальна перевірка. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

Рівень користувача 2

Толку від вашого онлайн чату😐

Робот Зоряна не в змозі адекватно відповісти, а оператори всі зайняті. Обслуговування на грані фантастики😡😡😡

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янкочат-боту Зоряні пишете слово “оператор”, далі обираєте розділ “Інші питання”. 

Рівень користувача 2

Всі оператори як завжди зайняті. Цілий квест отримати консультацію оператора😠

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янко:disappointed_relieved:

Рівень користувача 2

Незабаром буде три місяці, як київстар тб не працює на тарифі Все разом + ТБ. Три місяці - це не технічні труднощі, а повноцінний факап всієї системи оператора і визнання власної нездатності забезпечувати сервіс. Які зрушення по цьому питанню?  Чим цього разу будете відбріхуватись?

Рівень користувача 2

Незабаром буде три місяці, як київстар тб не працює на тарифі Все разом + ТБ. Три місяці - це не технічні труднощі, а повноцінний факап всієї системи оператора і визнання власної нездатності забезпечувати сервіс. Які зрушення по цьому питанню?  Чим цього разу будете відбріхуватись?

Та які зрушення?😠 Таке враження,що компанія взагалі не зацікавлена у вирішенні цього питання😤 

Рівень користувача 2

І до речі, коли буде зроблено перерахунок коштів? 2 місяці знімалась абонплата за послугу,яка не надавалась?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Skotsky, мені дуже шкода, але модератори Спільноти ніяк не можуть вплинути на розглядання та усунення технічних “аварій”.

Щодо кінцевого терміну усунення неполадок інформацію від інженерів не отримували :sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, питання перетарифікації обов’язково буде розглянуто після закриття “аварії”.

Відповісти