Корисно знати Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги Київстар ТБ



Показати перший допис

581 Відповідей

Рівень користувача 1

01.07.2021 Была снята плата за пакет все вместе,02.07. заблокировали ТВ. Позвонила в поддержку, долго разбирались, оказалось ошибочно блокировали.Подали заявку на исправление, обещают исправить до 18  05.07!!! Почему,как и за что????? Если это ваша проблема, исправьте быстрее.

 

Рівень користувача 2

Доброго дня. 2 день не працює жоден канал,пише этот канал временно не доступен. Тюнер вмикається,але тб не працює

Рівень користувача 1

Не працює київстар тб, з оператором не можливо з‘єднатись.. абонплату зняли, а послуги не надають.. просто жах!!!! Показує список каналів, а при виборі канала пише video not found….. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Natalia Pasko, зараз відкрита “аварія”:

У абонентів FMC (тарифи лінійки “Все разом”) при списаній абонентській платі не працює послуга “Київстар ТБ”

У абонентів FMC при списаній абонентській платі не працює послуга “Київстар ТБ”. Відображається помилка на всіх каналах "канал не входить в пакет", або "канал недоступний по технічним причинам", або "відсутня оплата".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 545241

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янкови звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки?

Рівень користувача 2

Звичайно зверталась, неодноразово. Кажуть,технічний сбій у додатку,чекайте. Вже 4 дні чекаю (((

Рівень користувача 1

Срок выполнения заявки истек, ТВ не работает уже 4 дня. Операторы не знают когда исправят неполадки. Как быть, кто ответит ? Возможно работы будут будут длиться месяц, год ?

Рівень користувача 6
Позначка

@Natalia Pasko, @Ольга Янко, зараз відкрита “аварія”:

У абонентів FMC (тарифи лінійки “Все разом”) при списаній абонентській платі не працює послуга “Київстар ТБ”

У абонентів FMC при списаній абонентській платі не працює послуга “Київстар ТБ”. Відображається помилка на всіх каналах "канал не входить в пакет", або "канал недоступний по технічним причинам", або "відсутня оплата".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 545241

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuliia Luchyn-Velihorska, уточніть, будь ласка, у вас окремий пакет ТБ, або у вас тариф лінійки “Все разом” з пакетом ТБ?

 Доброго дня! З 1 червня я змінила тариф на “Все разом Базовий + ТБ”. Кошти за тариф було знято. Ми перейшли на цей тариф заради каналів “КС.ТБ”:  “КС.ТБ - Серіали”, “КС.ТБ - Драми”. і т.д. і для перегляду з телевізора. Ці канали працюють лише на комп’ютері. На телевізорі цих каналів нема, лише КС.ТБ - Радіо. 
 Скидали налаштування кілька разів за порадою оператора, нам пообіцяли перетелефонувати в найближчі 3 дні, або до нас зайде майстер. Від того часу все тихо. До оператора додзвонитись неможливо, на сайт Київстару в свій обліковий запис теж не заходить, просто біла сторінка.
 Завжди були задоволені послугами Київстару, оперативно вирішував питання, але це не благодійний фонд, якщо вже зняли кошти, і не надаєте коректно послугу, то повинна надаватись компенсація.  Людей не задовільняє типова фраза “Наші фахівці займаються вирішенням питання”. Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SitmeyTiri, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:
На жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються. 
Спробуйте, будь ласка, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 2

Не вдається змінити пароль облікового запису. Той пароль,що надсилає оператор,не дійсний.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, на поточний момент, на жаль, спостерігаються складності з формуванням паролю до послуги “Київстар ТБ”. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону і номера особового рахунку для реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 2

Мало того, що якісь "технічні складнощі" вже 10 днів, тепер і особовий рахунок не пропускає, взагалі не проходить авторизація, я просто в шоці (((((((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону і номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 2

Довго буде тривати знущання технічної підтримки??? Заявка щодо непрацюючого додатка Київстар тб висить вже не один день,навіть тиждень. Жодних пояснень, термінів усунення, а тим часом абонплата знята за непрацюючу послугу??? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ольга Янко, на жаль, щодо кінцевих термінів розглядання технічної скарги зорієнтувати не зможу :sweat:
В цій ситуації можу лише порадити орієнтуватись на SMS-інформування по факту закриття “аварії”.

Фінансове питання також обов’язково буде розглянуто після усунення технічних неполадок.

Рівень користувача 1

Добрый день, являюсь абонентом 8880000ххх78. С 07.07 у меня не работает телевидение, на всех каналах стоит подписка. Никто не может объяснить причину, единственная фраза - ожидайте, наши специалисты работают над решением проблемы. Сегодня 19.07, сколько можно работать? Если первую неделю меня кормили конечной датой устранения ошибки, последний официальный ответ гласил 15.07 до 18:00, то сегодня мне не смогли даже вымышленной даты назвать. Какого уровня компания, что не может исправить техническую поддержку в течении двух недель? За что оплачивается услуга? Почему из-за некачественной работы страдают абоненты? Я много слышала о низком качестве работы Киевстар, но вы смогли превзойти любые ожидания!!!!! КОГДА ВОЗОБНОВИТЬСЯ УСЛУГА, КОТОРУЮ Я ОПЛАТИЛА???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Екатерина Зализская, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, щодо кінцевих термінів розглядання технічної скарги зорієнтувати не зможу, так як технічний відділ таку інформацію модераторам не передає. 
В цій ситуації можу лише порадити орієнтуватись на SMS-інформування по факту закриття “аварії”.

Фінансове питання також обов’язково буде розглянуто після усунення технічних неполадок

Доброго вечора.

На ТБ висвітилося №На жаль, програма ТБ припинила роботу”.

Телевізор не смарт, по вайфай конектиться. Вчора все працювало.

Інтерен є….

Що порадите?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Микола Самко, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 2

Отже,коли буде відновлено доступ до Домашнього тб? Скоро термін зняття абонплати, за цю послугу можна не вносити,адже вона відсутня і весь попередній місяць була відсутня?

Рівень користувача 6
Позначка

@Ольга Янкоповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Номер счета - 91ххх22. Почему технические спеиалисты уже второй месяц не могут подключить мне каналы, которые входят в пакет “Выгодный?” Почему так сложно просто взять и предоставить услугу, за которые внесены деньги? Почему сотрудники клиентской поддержки только переносят дату “решения” проблемы на сутки каждый день?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрій Горуля, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом. На жаль, щодо кінцевих термінів розглядання технічної скарги зорієнтувати не зможу :sweat:
В цій ситуації можу лише порадити орієнтуватись на SMS-інформування по факту закриття “аварії”.

Відповісти