Важливо Вирішено

Технічні складнощі в роботі послуги "Домашнє ТБ" від "Київстар"


З 19 листопада пропало інтернет-телебачення і Ютуб на телевізійному приймачі (звичайний телевізор). А саме інтернет-з'єднання присутнє. Є працююче "Домашнє ТБ" в ноутбуці, а на екрані телевізора тільки картинка блакитна Київстар та завантаження каналів крутиться. Всі дроти підключені нормально. На WI-FI-роутере тільки три сигнальні лампочки горять, а було чотири. Оператори кажуть, що "є масові проблеми з телебаченням" і обіцяли повідомити на телефон, коли проблема буде вирішена. Але, пройшло три дні і ніхто нічого не повідомляє. В чому проблема? У кого вона є в Дніпропетровській області місті Новомосковськ або в іншому місті?

icon

Найкраща відповідь від Anita 23 листопад 2017, 17:14

@Bereginiia, труднощі в роботі послуги "Домашнє ТБ" дійсно були, але на поточний момент вони вже усунені. Якщо у вас ситуація не змінилася, будь-ласка, спробуйте видалити і встановити знову додаток "Домашнє ТБ" на телевізорі. Якщо ці рекомендації не допоможуть, краще написати в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support оператору.

Переглянути оригінал

388 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1

@Bereginiia, труднощі в роботі послуги "Домашнє ТБ" дійсно були, але на поточний момент вони вже усунені. Якщо у вас ситуація не змінилася, будь-ласка, спробуйте видалити і встановити знову додаток "Домашнє ТБ" на телевізорі. Якщо ці рекомендації не допоможуть, краще написати в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support оператору.

Рівень користувача 3
Позначка
Сьогодні (26.11.2017) при прегляді Домашнього ТБ відслідковувалося підвисання на каналах (тривалість 1-2 секунди кожні 3 хвилини)!
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.
Рівень користувача 3
Позначка
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.

При перегляді ТБ я використовую ТВ-тюнер від компанії Київстар, до чого тут проблеми із Smart TV!
До речі такі проблеми виникають вже вдруге за мій перший місяць користування послугою Домашнє ТБ від Київстар (перший раз вони почалися на другий день після підключення, телевізор не можливо було дивитися протягом двох діб)!!!
Рівень користувача 3
Позначка
Київтар приємно порадував:
ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Вам відкрито доступ до всіх ТB-каналів та відеобібліотеки до 31.12.17 (вкл.). Перепрошуємо за складнощі у роботі послуги Домашнє ТБ у листопаді та дякуємо за розуміння.
Дякую за подарунок! Надіюсь у подальшому проблем не буде, а якщо і будуть то дужеее рідко.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Yuriy, дійсно, іноді виникають технічні обмеження (з різних причин, іноді, що не залежать від нас), за які ми беремо відповідальність. І в якості компенсації за спричинені незручності пропонуємо додаткові сервіси. Дякую вам за розуміння.
Рівень користувача 3
Позначка
Такої брехні не чекав від компанії: Сьогодні закінчився мій подарунок, який мав тривати до 31.12.17 (ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Вам відкрито доступ до всіх ТB-каналів та відеобібліотеки до 31.12.17 (вкл.). Перепрошуємо за складнощі у роботі послуги Домашнє ТБ у листопаді та дякуємо за розуміння).!!!
Шановні виправляйтесь!!!
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Yuriy, схоже, що щось відбулось із підключенням цього пакету. Якщо вам обіцяли до 31/12, то так воно і буде. Зверніться до оператора, він допоможе відновити доступ до пакету, що вам обіцяли.
Рівень користувача 3
Позначка
Дякую! Усе повернули, технічну проблему вирішили!
Доброго дня. Підключив пробний пакет домашнє ТБ. Скачав в плей маркет Додаток домашнє ТБ. Але нічого не показуе. Підкажуть що ще треба зробить.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@ts13, вітаю у нашій спільноті!
Краще звернутись до оператора, щоб перевірити яка ситуація склалась. Онлайн консультант є внизу сторінки https://kyivstar.ua/ru/support
Доброго вечора. Не можу з телефону підключитися до тв, дані ввожу вірно.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Vita_2812 раді вітати у нашій спільноті!
для того, щоб користуватись послугою необхідно заходити на сайт: https://tv.kyivstar.ua/
прописуєте номер договору інтернету і пароль. Пароль можна відновити /замовити новий і спробувати увійти.
Варіанти відновлення пароля:
за допомогою USSD-запиту *459# або *459*YYYYYYY#, де ХХХХХ - номер особового рахунку ДІ.
через оператора 460/чат
За допомогою системи "Мій Київстар":
Пройти авторизацію в системі по особовому рахунку "Домашнього Інтернету".
Потім в розділі «Доступні послуги» вибрати послугу «Відновлення пароля»
Вказати номер, на який необхідно відправити пароль і натиснути «Підключити».
Після цього на вказаний номер абоненту прийде SMS з новим паролем.

Якщо і після цього не буде заходити, необхідно звернутись до оператора для перевірки
Фрізи, спайки, зависання додатку ютуб. Не залежно від того, чи транслюю з телефона, чи включаю з пульта, часто зависає відео в ютубі.
Для прикладу в 10 хвилинному відео мінімум хвилину картинка стоїть на місці.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@OlegGelo, вітаю вас у нашій спільноті!
При перегляді Youtube через тб-тюнер зараз додаток працює в тестовому режимі. Стосовно підключення з телефону, потрібна перевірка за обладнанням, будь ласка, зверніться до онлайн оператора на сторінці https://kyivstar.ua/uk/support
Рівень користувача 1
Позначка
Посмотреть фильм с андроид неполучитса постояно кольцо загрузки и викидиваєт с приложения. Што з 3g што с WiFi. С тв каналами все ок. На ПК все рабатает.!!! У меня Телефон Leagoo elite 5.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Onnni2 для проверки ситуации, обратитесь к оператору, опишите ситуацию, проверим
Попытки посмотреть ТВ на ноутбуке не увенчались успехом. Сначала крутится загрузка, потом темный экран. Смотрела настройки флеш, отключила AdDlock, не помогает. Что интересно сериалы смотреть получилось. Фильмы тоже не просматриваются. Может кто подскажет, что делать?
если речь идет про портал tv.kyivstar.ua, то, возможно, нужно еще обновить флеш-плейер -- мне в свое время помогало
https://get.adobe.com/ru/flashplayer/

ну и эта штука работает только из сети Киевстар, из сетей других операторов доступа не будет -- будет черный экран и все (примерно то, что вы описали)

если кроме adblock'а есть еще какие-то антибаннерные и тому подобные плагины (типа ghostery), то их на этом сайте желательно тоже отключать

еще могут быть проблемы с правами доступа -- например, у меня подключены пакеты Стартовый + доп.пакет КиноХит -- поэтому мне недоступен, например, основной раздел кинотеатра, а есть доступ только в премиальный раздел кинотеатра "КиноХит"

при этом на новогодние праздники доступ открывали всем и ко всем разделам -- так вот, доступ к основному пакету каналов, не входящих в пакет КиноХит, появился, а доступ в общий раздел кинотеатра -- нет

я по этому поводу даже общался с поддержкой и была зарегистрирована заявка, после чего через пару дней доступ таки появился везде.

быстрее, думаю, вам будет связаться с оператором в личном кабинете -- в этом случае сразу регистрируется заявка и проблемой (если она не на вашей стороне, а на ихней) начинают заниматься, после чего отзваниваются и сообщают, что все исправлено (у меня бывало не раз)
если речь идет про портал tv.kyivstar.ua, то, возможно, нужно еще обновить флеш-плейер -- мне в свое время помогало
https://get.adobe.com/ru/flashplayer/

ну и эта штука работает только из сети Киевстар, из сетей других операторов доступа не будет -- будет черный экран и все (примерно то, что вы описали)

Спасибо, я думаю скорее всего это и есть решением. Сеть другая, страна другая. А на сайте птшут доступ отовсюду ((((
Не работают hd каналы , хотя тариф примеальный hd.
Рівень користувача 6
Пишет ошибку или как ?
Как проверяете ? Через тюнер ? Через Веб ? Проверьте и так и так. Если ТП сменили не давно то нужно чтоб прошло пару часов.
Проверял на телефоне, пк и тюнера. Тариф не менял месяца 3. Предлагает купить каналы и все.
Рівень користувача 6
Если пишет ошибку "Этот канал не входит в ваш пакет" то быстрее всего можно решить проблему черещ чат/вайбер/звонок оператору/офис.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@tkachenkoaavo, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/ru/support для детальной проверки ситуации. Обязательно нужно будет указать номер лицевого счета и ФИО владельца подключения.

Відповісти