Вирішено

Як отримати чек про поповнення рахунку через термінал? / Товарний чек


  • Новачок
  • 0 відповідей

Де взяти чек про поповнення рахунку, якщо термінал його не видав? Потрібен для документальної звітності.

icon

Найкраща відповідь від Anita 30 січень 2018, 13:41

@catling, у цій ситуації необхідно звернутися в службу підтримки терміналу, контакти зазвичай вказуються на корпусі самого терміналу.

Переглянути оригінал

17 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1

@catling, у цій ситуації необхідно звернутися в службу підтримки терміналу, контакти зазвичай вказуються на корпусі самого терміналу.

Рівень користувача 1
Позначка
Можно ли самому распечатать квитанцию, если есть код в терминале "Киевстар" !??
Рівень користувача 8
Позначка +5
@SERZH1, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔я правильно понимаю, что сделали пополнение через терминал "Киевстар", но не получили чек об оплате? В таком случае нужно обратиться в службу поддержки терминала (на самом терминале есть номер) для получения квитанции.
Если пополняете онлайн через официальный сайт https://pay.kyivstar.ua/ru/ то после успешного платежа система сразу же предлагает сохранить/распечатать квитанцию.
Рівень користувача 1
Позначка
@SERZH1, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔я правильно понимаю, что сделали пополнение через терминал "Киевстар", но не получили чек об оплате? В таком случае нужно обратиться в службу поддержки терминала (на самом терминале есть номер) для получения квитанции.
Если пополняете онлайн через официальный сайт https://pay.kyivstar.ua/ru/ то после успешного платежа система сразу же предлагает сохранить/распечатать квитанцию.

Есть ли такая функция в терминалах "Киевстар", как самопроизвольное распечатывание чека при наличии необходимых данных !??
Рівень користувача 6
Позначка +1
SERZH1, данную информацию можно уточнить только в службе поддержки терминала, контакты указываются на корпусе терминала.

Добрий день.Я купив був "серебряний"номер у вашому магазині.Пів-року пройшло,номер давно підключено.Але при отриманні номеру на новій пошті не було товарного чеку.Як мені отримати чек,щоб він у мене знаходився на руках?.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обратитесь в интернет магазин узнайте инфу. Только не понятно почему вы спустя пол года об этом задумались….

Обратитесь в интернет магазин узнайте инфу. Только не понятно почему вы спустя пол года об этом задумались….

 

Був за межами України.Та і яка різниця чому задумався.А хіба не в спільноті Київстар задають питання про роботу інтернет магазину Київстар?.Бо номер було куплено через інтернет магазин.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Обратитесь в интернет магазин узнайте инфу. Только не понятно почему вы спустя пол года об этом задумались….

А хіба не в спільноті Київстар задають питання про роботу інтернет магазину Київстар?.
Бо номер було куплено через інтернет магазин.

У Спільноті задають дуже багато дуже різних питань, але не на всі з них Спільнота має відповідь.
У вашому випадку щось напевно вам скажуть тільки з магазину.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@moryak, на жаль, Спільнота тут не допоможе :pensive:
Зверніться, будь ласка, до консультанта Інтернет-магазину https://shop.kyivstar.ua/ua/ з цим питання. 

Здравствуйте.  Можно ли запросить квитанцию через какое-то время после пополнения счета в приложении Киевстар?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обратитесь в службу поддержку portmone.com

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Neon1324, служба поддержки portmone.com:
-номер телефона 0 800 300 134;
-электронный адрес support@portmone.com

Доброго дня 11.02.2021р. було здійснено поповнення рахунку телефону 096ххххх81 на суму 150 грн. Потрібна квитанція. Як її отримати? Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksanad:thinking: через який канал робили поповнення рахунку?

Через термінал. Там закінчився папір для друку чеків. На гарячій лінії ніхто не відповів

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksanad, в цій ситуації залишається лише телефонувати на гарячу лінію.

Відповісти