Важливо Вирішено

Як дізнатись на що витрачені кошти? / Відключення додаткових послуг/повернення коштів


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей
Поповнила рахунок на 70 грн, щоб нарахувалася абонплата, а на рахунку залишилось 52. Додатковими послугами не користувалася. Як перевірити на що витратились гроші?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 7 вересень 2017, 07:59

Доброго дня )



Інформацію про останні витирати можливо отримати, скориставшись послугою "Київстар звіт" або системою самообслуговування "Мій Київстар".



Зазвичай гроші одразу після поповнення знімаються на оплату послуги "Екстра гроші". Скоріше Ви замовили 15 грн за цією послугою (плата за її користування складає 3 грн) — загалом 18 грн і знялися при поповненні.
Переглянути оригінал

2547 Відповідей

Рівень користувача 4
Позначка
Доброго дня )

Інформацію про останні витирати можливо отримати, скориставшись послугою "Київстар звіт" або системою самообслуговування "Мій Київстар".

Зазвичай гроші одразу після поповнення знімаються на оплату послуги "Екстра гроші". Скоріше Ви замовили 15 грн за цією послугою (плата за її користування складає 3 грн) — загалом 18 грн і знялися при поповненні.
Рівень користувача 4
Хто дав дозвіл, без мого дозволу знімати з мого рахунку кошти?
Компанія "Київстар"!
Якщо мені сьогодні не зателефонує оператор вирішення цієї пробоеми, я буду вимушена подати на вашу компанію до суду за крадіжку.
Рівень користувача 3
@Kra_neya79, вітаємо Вас у нашій Спільноті!
Мені дуже прикро, що у Вас склалася така думка 🙁 Зняття коштів з мобільного номеру відбувається лише після активації абонентом якихось послуг, підписок і т.п., або здійсненні дзвінка, відправки смс, виходу в Інтернет. Перевірити на що саме були витрачені кошти, можна в системі Мій Київстар: https://my.kyivstar.ua, в розділі Витрати та платежі.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Kra_neya79, ви самі можете перевірити, за що знімає.


Заходьте у Мій Київстар, далі "Витрати та платежі". І обирайте "Деталізація витрат". І там усе детально
Рівень користувача 8
Позначка +4
Так же есть услуга "Киевстар отчет" https://kyivstar.ua/ru/mm/services/network/report
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Stas, вот это да! 😍 Совершенно верно! Вы удивили своим знанием наших услуг😊 И точно Вам не помешает 🍰 🤗
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Stas, вот это да! 😍 Совершенно верно! Вы удивили своим знанием наших услуг😊 И точно Вам не помешает 🍰 🤗
Угощаете? ))
Рівень користувача 4
Теперт Київстар тільки те і робить що вчасно "краде" кошти з рахунків, а потім їх фіксує у витратах і платежах... Якщо людина не заходить в Інтернет то якого милого списувати гроші?????? Шахраї!!!!!!!!!!
Рівень користувача 8
Позначка +4
Теперт Київстар тільки те і робить що вчасно "краде" кошти з рахунків, а потім їх фіксує у витратах і платежах... Якщо людина не заходить в Інтернет то якого милого списувати гроші?????? Шахраї!!!!!!!!!!
Якщо сплачено мобільний інтернет, а Ви не виходили, це свідчить що сам мобільний пристрій з’єднався з ним. Відключить цю функцію в налаштуваннях мобільного, як правило має назву "передача даних" або "мобільні дані", або щось схоже 🙂
Рівень користувача 4
Позначка +1
@LjudaDuma, вітаємо в нашій спільноті ☺️
Наявність трафіку можлива в наступних випадках:
* Спрямоване користування мобільним інтернетом користувачем або людьми, які мають доступ до мобільного апарату.
* Встановлені в телефоні додатки автоматично перевіряють наявність оновлень в інтернеті і завантажують оновлення якщо воно є. Для того щоб виключити таку ситуацію необхідно відключати передачу даних в телефоні, коли не використовується доступ в Інтернет.
* У більшості телефонів (не смартфон) доступ в Інтернет активується швидкою кнопкою, така кнопка може бути випадкова натиснута при незаблокованій клавіатурі телефону. Для виключення такої ситуації необхідно завжди блокувати клавіатуру і уважно стежити за тим яку кнопку натискаєте.
Рівень користувача 2
8.10.2017 я пополнила на 60 грн счёт для снятия абонплаты ночьюНо..сегодня почему то у меня не активировали мою абонплату, а сняли вчера куда то два раза по 5 грн на абонплату и 6 грн вообще исчезли в неопределенном направлении
Связаться с оператором..это как полететь на луну...тоесть невозможно без особой подготовки
Все для людей!
Я уже и писала в ваши ресурсы и звоню ..с миллионного раза попав в функции связи с оператором, но он конечно занят и футболит на сайт или к роботу зоряне
Рівень користувача 8
Позначка +4
8.10.2017 я пополнила на 60 грн счёт для снятия абонплаты ночьюНо..сегодня почему то у меня не активировали мою абонплату, а сняли вчера куда то два раза по 5 грн на абонплату и 6 грн вообще исчезли в неопределенном направлении
Связаться с оператором..это как полететь на луну...тоесть невозможно без особой подготовки
Все для людей!
Я уже и писала в ваши ресурсы и звоню ..с миллионного раза попав в функции связи с оператором, но он конечно занят и футболит на сайт или к роботу зоряне

Это говорит о том что большая нагрузка на Call Centr, выход с такой ситуации, самостоятельно посмотреть затраты на сайте https://new.kyivstar.ua, или Вы всегда можете написать Зоряне на сайте что б она соединила с оператором 😉
Я хтів бі запитати,як дізнатися до яких платних послуг я підключенний? Тому-що раніше за інтернет в мене брало гроші лише на початку місяця а тепер бере кожен день
Рівень користувача 8
Позначка +4
В системе мой Киевстар можно посмотреть затраты по Вашему номеру
В системе мой Киевстар можно посмотреть затраты по Вашему номеру але там не написанно за що або кому переведенні кошти
Рівень користувача 8
Позначка +4
@yzyf У меня все пишется) Правда я пока на интернет не трачу. (там детализацию даже можно открыть)
Рівень користувача 5
Позначка +1
@yzyf здравствуйте! Затраты можно проверить, как подсказал @Stas, он все знает😜 , у Вас тоже будет отображаться сумма затрат , так как у него написано, ежемесячные одноразовые начисления, на этот раздел можно нажать и откроется подробная информация или просмотреть списания средств за месяц можно в разделе Детализация затрат😁
Рівень користувача 1
Где-то раз в неделю снимает по 9 грн. в оплату неизвестной услуги, которая не отображается в списке подключенных. Хотелось бы комментарий официального лица по этому поводу, подобное безобразие творится уже второй месяц.
Рівень користувача 8
Позначка +1
не буває невідомих послуг! Якщо знімає- значить є за що! Зверніться на 466!
прийшло смс повідомлення: "5*04 Reh.platizh 9 UAH, oderzhuvach: Ukraynskoe biuro kredytnykh y. Khochete povernuty. pereshlit tse SMS. sohotni do 18.00 na 7660 ID355886248. pb.ua/1205". куди зникли гроші?
Рівень користувача 8
Позначка +1
ну так у Вас підписка на УБКІ , чим ми можемо тут допомогти?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Nellikt, добро пожаловать в наше сообщество!
Если в детализации не отображается номер, из-за которого была тарификация, то нужно зайти в раздел "Мой профиль" с системе "Мой Киевстар" и заполнить поля ФИО. После этого обновите детализацию.
Здравствуйте. Подскажите почему у меня на счету -10.67 я 13.11 пополнял на 50 грн,и общая сумма составляла 106 грн?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Затраты можно посмотреть тут - https://new.kyivstar.ua
Рівень користувача 2
Зняли кошти!!! Послуг не надали!!!

Відповісти