Вирішено

Снимает деньги за Мобильный Клик



Показати перший допис

253 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
@Mashabablabla, Киевстар внимательно относится к соблюдению партнерами требований законодательства. Заказ любых услуг должно быть сознательным и добровольным. Рекомендую обратиться к провайдеру услуги, чтобы подать заявку на отключение услуги, если еще этого не сделали, также рассмотреть вопрос о возврате средств. 🤓
Случайно обнаружил списание денег. Оператор киевстар отморозился мол сам виноват и отключился. Как вообще киевстар спонсирует левые подключения с моего счета у них? Я платил киевстар у, а не другим компаниям и кто киевстар у разрешали списание моих денег? С завидно регулярностью раз или два в год происходит такое кидалово. Спасибо киевстар за соучастие в краже денег с счета их клиентов. Так держать и довольных вами клиентов будет расти год от года!!!
Тем более что какая-то компания деньги снимает, а услуг никаких не оказывает. Киевстар у наплевать
Рівень користувача 4
Позначка +1
Vlad777kh, с какого номера приходили смс по услуге? Оператор предоставил информацию какая услуга была подключена?
Вам, господин модератор, стыдно писать такие вещи. Если прочтете на форумах о том, сколько людей заплатили деньги ни за что этому клику а также о том как сложно дозвониться живому оператору, то Вы очень удивитесь их эмоциональным отзывам. Киевстар хочет денег и использует дочерние или дружественные компании типа клик для грязных делишек. Если бы это было не так то забанили бы их на раз два. А то ОН ПРАВ ОН ПРАВ. На воре шапка горит.
Абсолютно солідарна. Цю справу давно варто передати на вирішення до Антимонопольного комітету. Завтра це мабуть зроблю.
Нещодавно виявив, що з мене списують кошти за надання додаткових розважальних послуг.

Зателефонувавши в кол-центр КИЇВСТАРУ довідався, що:
1) ці послуги мені надає ТОВ "Цифрова Лабораторія",
2) послугу мені підключено оскільки я щось клікнув під час користування веб-браузером;
3) послугу можна відключити відправляючи якусь СМС;
4) кошти можна повернути якщо зателефонувати за якимось там номером.

Звертаю увагу, що:
1) ніяких кліків на телефоні, які б підтверджували мою згоду (акцепт) на замовлення послуги я НЕ здійснював;
2) жодних СМС, які б підтверджували замовлення подібних послуг я НЕ надсилав.

На запит в колцентрі КИЇВСТАРУ:
1) спочатку один оператор ствердив, що відомості про те, хто замовив платну послугу КИЇВСТАР отримуває від надавача таких послуг;
2) пізніше в іншій ромові інший оператор ствердив, що він не знає звідки береться інформація що хтось кліками замовляє послугу.
3) жоден оператор не зміг витлумачити звідки саме береться інформація, що певний споживач кліком замовив послугу (чи то КИЇВСТАР моніторить діяльність користувачів в веб-браузері, чи то КИЇВСТАР черпає таку інформацію від сторонніх зацікавлених осіб не верифікуючи її...).

Кошти на моєму мобільному рахунку я довірив компанії КИЇВСТАР, яка імовірно через злочинну недбалість або злочинну змову в здійсненні шахрайських дій (вчинене службовими особами компанії КИЇВСТАР та тов "Цифрова лабораторія") перерахувала їх сторонній особі без верифікації моєї на це згоди.

Мої наміри такі:
  • відсилати якісь СМС зі слова СТОП я не буду оскільки я не надсилав СМС зі словом СТАРТ!!!
  • у випадку не повернення коштів та не надання зрозумілого пояснення яким чином КИЇВСТАР верифікує замовлення платної послуги - пропоную звертатись в Нацполіцію з заявою про імовірне вчинення шахрайських дій посадовими особами задіяних компаній, до Комітету з захисту прав споживачів - щодо порушення прав споживачів та до уповноваженого державою органу, який видав відповідні ліцензії/дозволи на надання послуг компанії КИЇВСТАР - щодо виконання ліцензійних умов і т.п.
Беручи до уваги вищенаведене прошу зареєструвати скаргу та надати відповідь.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Пишіть у службу підтримки, так буде швидше.
Це форум, ми не займаємося ресторацію скарг.
Розраховував, що модератор КИЇВСТАР відгукнеться і оперативно включиться в виправлення допущеної помилки. Оскільки є порада ходити колами пекла - доведеься ходити, але іншим шляхом ніж радять :(
Зрештою в колцентрі КИЇВСТАРУ скаргу я вже двічі реєстрував і поки що безрезультатно.

Ок. Тоді доведеться "кинути тяжким" і зробити проекти всіх скарг (від поліції до Нацкомісії, що здійснює регулювання у сфері зв'язку та інформації).

Самостійно їх вислати.

Готові проекти скарг завантажити на всі можливі ресурси для масового використання іншими особами, права яких порушено і які не мають юридичної освіти щоб самостійно їх скласти.

Заодно зроблю добре діло
в КС вам расскажут, что это вы сами подписались, а они не при делах

в нацполицию не стоит, это пустое

сразу в нацраду, только оформляйте грамотно -- они такое любят
Рівень користувача 5
Позначка +1
Розраховував, що модератор КИЇВСТАР відгукнеться і оперативно включиться в виправлення допущеної помилки. Оскільки є порада ходити колами пекла - доведеься ходити, але іншим шляхом ніж радять :(
Зрештою в колцентрі КИЇВСТАРУ скаргу я вже двічі реєстрував і поки що безрезультатно.

Ок. Тоді доведеться "кинути тяжким" і зробити проекти всіх скарг (від поліції до Нацкомісії, що здійснює регулювання у сфері зв'язку та інформації).

Самостійно їх вислати.

Готові проекти скарг завантажити на всі можливі ресурси для масового використання іншими особами, права яких порушено і які не мають юридичної освіти щоб самостійно їх скласти.

Заодно зроблю добре діло


Ви зробили висновок? Не треба тримати зайві кошти на мобільному рахунку, бо за законом Мерфі-Київстара вони можуть зникнути 😎
Рівень користувача 8
Позначка +2
@bohdanlemberg, підключення послуги можливо тільки самим користувачем 🤔

Послуги інформаційно-розважального контенту надає компанія контент-провайдер. Інформація про замовлення послуги надходить провайдеру по IP каналу, при цьому номери телефонів абонентів - зашифровані.

Якщо замовлення послуги відбулось помилково - контент-провайдер повертає вартість замовлення за першим зверненням. Номер 504 - це як-раз і є номер контент-провайдера, який може повернути гроші за весь період оплати додаткової платної послуги. Також провайдер може допомогти з відключенням та блокуванням платного сервісу.

Номер провайдера, як і номер підписки є у відкритому доступі на сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/entertainment/partner_services
@bohdanlemberg, підключення послуги можливо тільки самим користувачем 🤔


Послуги інформаційно-розважального контенту надає компанія контент-провайдер. Інформація про замовлення послуги надходить провайдеру по IP каналу, при цьому номери телефонів абонентів - зашифровані.


Я вірно розумію, що:

1) КИЇВСТАР отримує в розпорядження кошти від своїх абонентів;
2) Стороння організація односторонньо інформує КИЇВСТАР, що хтось з її абонентів замовив якусь там послугу;
3) КИЇВСТАР, самостійно не верифікуючи чи справді його абонент замовив послугу, приймає на віру інформацію сторонньої організації і перераховує їй кошти своїх абонентів.
4) на випадок умиротворення абонентів, які випадково виявили що з них безпідставно списують (шахрайським методом) кошти - швиденько пропонується формат повернення коштів через дзвінки до сторонньої організації (по ходу побічно підтверджуючи, що він такі послуги можливо помилково, але замовляв).

А що робити абонентам, які не моніторять щомісячно своє списання?

Відтепер треба щомісячно судорожно контролювати КИЇВСТАР, щоб твої кошти комусь не відправили???

Ви це вважаєте цивілізованою поведінкою?
Рівень користувача 8
Позначка
@bohdanlemberg , мониторить баланс или нет это желание каждого отдельно, решение выглядит смешно но думаю реально поможет, т.е. где то в этой теме был вариант что просто на счету не держать лишних денег, и может повезет и вам ничего не подключат т.к. не за что, в минус явно подключать не будут!)) "Ви це вважаєте цивілізованою поведінкою?" конечно же нет!
Рівень користувача 8
Позначка +2
@bohdanlemberg, ТОВ «Цифрова лабораторія» орендує у "Київстар" короткі номери для інформування своїх користувачів. Ніякі компанії не мають доступу до номерів телефонів абонентів мобільного зв'язку. Інформація про замовлення послуги надходить до контент-провайдеру по IP каналу, при цьому номери телефонів абонентів - зашифровані. "Київстар" уважно ставиться до дотримання партнерами вимог законодавства.

Дізнатися деталі підключення можна безпосередньо у самого провайдера за коротким номером 504
@Valeriya, рады приветствовать в нашем сообществе ☺
Обратите внимание на ответ @Stas. Он прав, оформление таких подписок оформляется при пользовании мобильным интернетом на сайтах контент-провайдеров. В тексте смс они указывают способ отключения (наиболее часто это отправка сообщения на номер подписки со словом: СТОП) и контакты своей службы поддержки.

Доброй ночи!Подскажите, пожалуйста, как можно отключить данную услугу "5075"?Если на счету меньше 1,00 гривны, а в теле смс указано, что отключение бесплатно... Но смс со словом "STOP" не отправляется, так как не хватает средств на счету!!!
P.S. на данные сайты никто не заходил, а деньги списывались со счёта исключительно ночью!

Pіdpyska http://funnyzone.net/press/ pіdkljuchena. Persha doba - 0 grn. Vartіst' z drugoi doby - 4,25 grn/den' (z PDV ta PF). Prodovzhennja peredplaty na kozhnu nastupnu dobu - avtomatychne. Vіdmovytys' - vіdpravte STOP na 5075 (0 grn). Info: 504 z mob (0 grn). CIFROVA LABORATORYA
Рівень користувача 8
Позначка +4

@Valeriya, рады приветствовать в нашем сообществе ☺


Обратите внимание на ответ @Stas. Он прав, оформление таких подписок оформляется при пользовании мобильным интернетом на сайтах контент-провайдеров. В тексте смс они указывают способ отключения (наиболее часто это отправка сообщения на номер подписки со словом: СТОП) и контакты своей службы поддержки.
Доброй ночи!Подскажите, пожалуйста, как можно отключить данную услугу "5075"?Если на счету меньше 1,00 гривны, а в теле смс указано, что отключение бесплатно... Но смс со словом "STOP" не отправляется, так как не хватает средств на счету!!!
P.S. на данные сайты никто не заходил, а деньги списывались со счёта исключительно ночью!

Pіdpyska http://funnyzone.net/press/ pіdkljuchena. Persha doba - 0 grn. Vartіst' z drugoi doby - 4,25 grn/den' (z PDV ta PF). Prodovzhennja peredplaty na kozhnu nastupnu dobu - avtomatychne. Vіdmovytys' - vіdpravte STOP na 5075 (0 grn). Info: 504 z mob (0 grn). CIFROVA LABORATORYA

позвоните на 504 (бесплатно, там могут отключить)


@Valeriya, рады приветствовать в нашем сообществе ☺



Обратите внимание на ответ @Stas. Он прав, оформление таких подписок оформляется при пользовании мобильным интернетом на сайтах контент-провайдеров. В тексте смс они указывают способ отключения (наиболее часто это отправка сообщения на номер подписки со словом: СТОП) и контакты своей службы поддержки.
Доброй ночи!Подскажите, пожалуйста, как можно отключить данную услугу "5075"?Если на счету меньше 1,00 гривны, а в теле смс указано, что отключение бесплатно... Но смс со словом "STOP" не отправляется, так как не хватает средств на счету!!!
P.S. на данные сайты никто не заходил, а деньги списывались со счёта исключительно ночью!

Pіdpyska http://funnyzone.net/press/ pіdkljuchena. Persha doba - 0 grn. Vartіst' z drugoi doby - 4,25 grn/den' (z PDV ta PF). Prodovzhennja peredplaty na kozhnu nastupnu dobu - avtomatychne. Vіdmovytys' - vіdpravte STOP na 5075 (0 grn). Info: 504 z mob (0 grn). CIFROVA LABORATORYA
позвоните на 504 (бесплатно, там могут отключить)

Спасибо отключила!Но вообще не понятно откуда берется данная услуга... смс сейчас почти никто не пользуется и поэтому не всегда читаешь такие сообщения (теперь буду внимательней к смс)
Если можно еще один вопрос не по теме: почему для того чтоб сняли абонплату необходимо, чтобы на счету было вместо 55 гривен 65,00?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Nastya78, в смс мы отправляем сумму "рекомендованного остатка". То есть, это сумма которую мы рекомендуем (или желательно) иметь на счете в день снятия оплаты по тарифу.
При этом вы можете пополнять счет на любую удобную вам сумму.
Вообще такая сумма рекомендуется, чтобы избежать резервации средств на счете, которая нужна для того, чтобы номер предоплаченной связи не уходил в минус. 🤓
Рівень користувача 1
Вы просто мошенники!
Рівень користувача 8
Позначка +2
@DrBrown, почему так считаете? У Вас что-то произошло?
Рівень користувача 1
У вас произошло....
Рівень користувача 8
Позначка +2
Если можно еще один вопрос не по теме: почему для того чтоб сняли абонплату необходимо, чтобы на счету было вместо 55 гривен 65,00?

Потому что таковы особенности работы системы - она резервирует средства для предоставления услуг когда тариф не оплачен, а зарезервированные средства не могут быть использованы для оплаты тарифа.

Это конечно глупо, но вот так оно работает сейчас. Надеюсь, скоро поправят.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@DrBrown, 🤔
Рівень користувача 1
Позначка

Як раз і назавжди  заблокувати свій номер від отримання смс від номерів 5071, 5072 ,5076 і інших подібних. Відповідь про те, що я сама підписалась  в інтернеті на подібні послуги, не підходить.  Я НЕ ПІДПИСУВАЛАСЬ.  Пропустивши смс від номеру 5076, від 31.10.2019р., в якому мене ставлять  перед фактом, що я підписана, у мене не запитують чи дійсно я даю згоду на підписку, і тільки випадково помітивши, що с рахунку списують більше коштів ніж потрібно, зрозуміла, що я - “щасливий” користувач, якихось незрозумілих розважальних послуг вже 22 дні. Така ситуація вже не перший раз, тепер я намаюгася читати всі смс: від таксі, про всілякі розпродажи  в самих різних магазинах, до чері в яких я ніколи не була (теж цікаве питання: звідки всі ці організації знають номер мого телефона???). Справа навіть в коштах, (хоча 8,5 за добу, це 187грн за 22 дні, не так вже і мало) справа в тому, що за мій власний кошт, мені ще кажуть, що “сам дурак”. Більш, ніж впевнена ,що компанія Київстар, добре знає про подібні “розважальні компанії" і має свій відсоток, Я не маю нічого проти заробляння грошей, але ви маєте заробляти на реальних а не міфичних послугах, і бути чесними зі своїми клієнтами, а також захищати своїх клієнтів від шахраїв, а не бути ланкою шахрайского ланцюга  Дякую за допомогу.

Відповісти