Вирішено

При сплаченому тарифі пакет послуг не надано / Умови додаткової послуги не діють після оплати


Абонплату зняло вчасно, але пакет послуг не надано!
icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 21 січень 2018, 16:56

@Syper Hrustya, @Filira, вітаю вас у нашій спільноті!

Схоже, що ви користуєтесь регіональним тарифом і знаходитесь за межами домашнього регіону. Саме в такому випадку по факту дзвінка в день додатково стягується оплата при дзвінках всередині мережі.
Переглянути оригінал

288 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Aleks_75, раді вітати в нашій спільноті!
На жаль, по вашому запитанню не зовсім зрозуміло яка ситуація склалася на номері? Підкажіть, який тариф у вас? Можливо тариф на вашому номері має регіональність і залишили "домашню зону" тарифного плану, при цьому обов'язково приходять повідомлення. Або може у Вас трапилося щось інше, могли б уточнити який пакет послуг не отримали?
Рівень користувача 1
Змінила тарифний план,гроші зняло,не підключилося, гроші знімає як по базових тарифах,до оператора недодзвонишся. Чекаю дзвінка,хочу мило поспілкуватись👿.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Tanya2018, вітаю вас у нашій спільноті!
Уточніть, що маєте на увазі "гроші знімає як по базових тарифах"? Ви користуєтесь регіональним тарифним планом? Якщо так, то в момент дзвінка знаходились в домашній зоні?
Моей девушке пополнили вчера счёт, утром сняли абонплату. Но ни интернет ни минуты так ей и не начислили.
В тата з рахунку була знята абонплата, але чомусь хвилини для розмов не були надані.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а смс прийшло, що абонплату знято і надано пакетні хвилини згідно умов тарифного пляну?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Моей девушке пополнили вчера счёт, утром сняли абонплату. Но ни интернет ни минуты так ей и не начислили.
а смс про зняття абонплати у тарифному пляні приходило?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Kolyasombk, добро пожаловать в наше сообщество!
Такая ситуация невозможна, так как в момент снятия абонплаты все льготы тарифа начисляются. Там либо оплата не снята, либо льготы начислены, но вы их как-то не так проверяете. Чтоб разобраться, нужно посмотреть информацию по конкретному номеру. Это может сделать оператор в Чате. Для связи с ним нажмите на кнопку "онлайн консультант" внизу страницы https://kyivstar.ua/ru/support
Рівень користувача 1
11 січня замовив тариф безлім + плюс в якому надається 3000мб,безлім на Київстар,та 100 хв на інші.
І тут я хочу зателефонувати до друга і мені відповідають недостатньо коштів на рахунку,але інтернет працює.
Київстар,це абсурд з вашої сторони.
Я надіюсь,ви зробите так як було .
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Vladislav_rv, раді вітати у нашій спільноті. Тариф Безлім + - регіональний.
Уточніть де зараз знаходитесь (область/місто)
якщо поза домашньою зоною, тарифікація дзвінківзмінюється, на який номер набираєте (іншого мобільного або міський номер, чи на Київстар)?
Інтернет в цьому тарифі по всій країні безлімітний та безкоштовний
Хочу дізнатися чому при поповненні було знято абонплату а при дзвінках на київстар знімає кошти???
Рівень користувача 1
18.01 была снята абонплата по тарифу "Безлим разговоры+" 21.01 уже тариф не работает. Попытки дозвонится оператору безуспешны. Где тариф? Где деньги? Где операторы? Моему номеру 15 лет и к сожалению буду вынуждена отказаться от ваших услуг
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Syper Hrustya, @Filira, вітаю вас у нашій спільноті!
Схоже, що ви користуєтесь регіональним тарифом і знаходитесь за межами домашнього регіону. Саме в такому випадку по факту дзвінка в день додатково стягується оплата при дзвінках всередині мережі.
12 января пополнила счет 75 грн, но абонплату не сняли. 21 января не могу позвонить, потому что на счету 1,5 грн.Что за беспредел? Оператору не дозвониться
Рівень користувача 8
Позначка +1
то з Вас таки зняли абонплату, чи ні?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Давайте допоможу Вам обрати вигідний тарифйний плян!?
Рівень користувача 5
Позначка +1
@77761 раді вітати у нашій спільноті!
Для перевірки інформації по витратах можна переглянути у системі Мій Київстар, у розділі Витрати і платежі
Переехала. Забыла, что тариф привязан к региону. Пополнила счёт и теперь не могу пользоваться пакетом. Есть варианты помощи в моей ситуации?
одна роботизована леди говорить що абонплата знята інша говорить що грошей недостатрьо вимагаю негайно підключити звязок 2 дня після зняття грошей відповідають що їх не достатньо це ганьба!
Рівень користувача 8
Позначка +1
По- перше- вітаю Вас з переїздом. Звісно ж, є рішення, рекомендую змінити тарифний плян на один з національних, які діють по всій території України.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@17051957, вітаю вас у нашій спільноті!
Щоб дізнатись чи була знята абонплата за тариф, чи ні, можна набрати комбінацію *100# та виклик. І там по підказкам подивіться "Дату наступної оплати за тариф".
Рівень користувача 1
Абонплату знята, хвилин на інші мобільні не надано , прошу терміново усунути недоліки
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dg g gv, вітаю вас у спільноті?
Уточніть, будь ласка, який тариф на вашому номері? Перевірити який тариф на Вашому номері можно так: *100*01*2#
Рівень користувача 1
Наступного запитання я ще добу буду чекати??? Можна подумати у вас не має інформації по моєму номеру????.... Що за сервіс такий жахливий!!!! Чому не можна дозвинитися до операторів??????
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Dg g gv. на сторінках нашого форуму надається загальна консультація без перевірки по номеру, тому уточнювали у вас інформацію.
60 хвилин на інших операторів в умовах цього тарифного плану надаються автоматично після зняття абонплати 70 грн. Якщо Ви перевіряєте *112# і хвилин немає, то значить вже використали їх. Рекомендую, будь ласка, у Мій Київстар подивитись деталізацію дзвінків, а саме переглянути на який номер іншого оператора телефонували і за дзвінок кошти не оплачували, це свідчить, що оплата була за надані безкоштовні хвилини в умовах тарифу.

Відповісти