Послуга "СМАРТ-ГРОШІ" (раніше "Мобільні гроші")
Чи діє зараз послуга Київстар гроші? Хто пробував виводити гроші через цю послугу на карту банка?
Page 1 / 18
До кінця листопада переказувати кошти з мобільного на банківську карту VISA чи MASTERCARD ще вигідніше!
Адже комісія становить усього 2 %. Не пропустіть таку нагоду 😉
Сума комісії не залежить від суми переказу.
Поспішайте: http://kv.st/bankcard_withdrawal
Адже комісія становить усього 2 %. Не пропустіть таку нагоду 😉
Сума комісії не залежить від суми переказу.
Поспішайте: http://kv.st/bankcard_withdrawal
А як тоді розуміти оце:
«Користування сервісом: Поповнення банківських карток VISA/MasterCard стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається протягом 2 діб після того, як сума витрат досягне 40 грн».
Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
«Користування сервісом: Поповнення банківських карток VISA/MasterCard стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається протягом 2 діб після того, як сума витрат досягне 40 грн».
Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток 🙂
Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток :)
І знову не зрозумів. Витрати які, протягом тижня. місяця, року, чи всієї каденції? У мене сімка з 2004 року, я навіть не знаю. скільки коштів витратив за цей час... Думаю, що дуже багато.
Послуга існує. Детальну інформацію про неї можете подивитись за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/mobile_money
Дякую! Я давно вже в ній, ще з грудня 2004 року. Так що ті, хто тоді родився, вже мають по 13 років 🙂 Дуже гарна цифра 🙂
скажіть будь ласка комбінацію дл того щоб з номера телефону на карточку приват банку скинути гроші?
https://money.kyivstar.ua/?utm_source=ks&utm_medium=web&utm_campaign=footer&_ga=2.168229473.1554640256.1511553342-884026316.1473015396&_gac=1.28162510.1511369528.Cj0KCQiA3dTQBRDnARIsAGKSflmOnTfwgvPGVsSOrZf5B6cPRKBnFkK954XLjiKymmA01hIH5qfKe60aAnnzEALw_wcB
Відправка коштів можлива при запиті через сайт https://money.kyivstar.ua/service/view/refill-privat
Рівень користувача 1
Приветствую!
При попытке перевести деньги на банковскую карту появляется следующее сообщение:
"На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".
Средств на счету достаточно для перевода. С учётом комиссии, само собой. Счёт я пополнил не сегодня и не вчера. С тех пор уже совершил одно успешное пополнение банковской карты.
Что не так с сервисом и когда он нормально заработает?
Спасибо за внимание и участие.
PS: Что такое скоринг?
При попытке перевести деньги на банковскую карту появляется следующее сообщение:
"На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".
Средств на счету достаточно для перевода. С учётом комиссии, само собой. Счёт я пополнил не сегодня и не вчера. С тех пор уже совершил одно успешное пополнение банковской карты.
Что не так с сервисом и когда он нормально заработает?
Спасибо за внимание и участие.
PS: Что такое скоринг?
Рівень користувача 1
Це припущення з вашого особистого досвіду витікає? Якщо так, то поділіться будь ласка своєю ситуацією та шляхами її успішного роз'вязання. Дякую заздалегідь.
Рівень користувача 1
Яке при цьому було повідомлення і на якому етапі?
Користування сервісом: Поповнення гаманця WebMoney стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається на протязі 2 діб після того, як сума витрати досягне 40 грн.
Я не можу зрозуміти з чого ця проблема,так як номер в мене активований давно і я не раз користувався послугами "Мобільні гроші" і пише "Послуга знаходиться в неактивному стані"
Я не можу зрозуміти з чого ця проблема,так як номер в мене активований давно і я не раз користувався послугами "Мобільні гроші" і пише "Послуга знаходиться в неактивному стані"
Рівень користувача 1
А мені одне й те саме вперто видає сьогодні весь день:
"Вибачте, сталася помилка. На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".
Вже 5 карток перепробував в 4 різних банках. Скрізь видає помилку.
Рівень користувача 1
Шановні представники "Київстару"!
Ви об'єднали моє питання з темою, що має статус "ВИРІШЕНО".
Але моє питання все ще відкрите. Не маю досі жодної відповіді від офіційного представника компанії "Київстар". До оператора за телефоном 466 додзвонитися неможливо. З "гарячої" лінії "Мобільних грошей" відправляють знов таки до "Київстару". Замкнено коло якесь.
Допоможіть будь ласка.
Дякую за увагу.
Ви об'єднали моє питання з темою, що має статус "ВИРІШЕНО".
Але моє питання все ще відкрите. Не маю досі жодної відповіді від офіційного представника компанії "Київстар". До оператора за телефоном 466 додзвонитися неможливо. З "гарячої" лінії "Мобільних грошей" відправляють знов таки до "Київстару". Замкнено коло якесь.
Допоможіть будь ласка.
Дякую за увагу.
Взагалі то питання не вирішене. Я ще не пробував виводити гроші на карту банку через Київстар гроші. Тай, можливо, не скористуюсь, коли є нарікання на якісь розбіжності, чи то в самій системі, чи то з банками не гаразди... Краще скористуюсь вже перевіреними сотні разів способами, так буде надійніше.. це ж гроші 🙂
Рівень користувача 1
До того ж скінчилась вже 2%-ва акція на картковий переказ. Тепер вже дешевше через касу "Нової Пошти" отримати готівкою. ;)
Чи є ще більш надійні/дешеві методи?
Чи є ще більш надійні/дешеві методи?
Друзі, дійсно, з 28/11 спостерігаються складнощі при спробах перевести кошти на WebMoney. Складність виникла на стороні провайдера WebMoney. Очікуваний термін відновлення сервісу 05/12 18:00. Сподіваємось на ваше розуміння.
Виникає проблема при намаганні зарахувати кошти з мобільного на карту Привата. Пише"Виникла технічна помилка. Транзакція відхилена. Кошти будуть повернені вам на мобільний рахунок ". Хоча до цього одна транзакція пройшла, а потім як відрізало. Дзвонив до банку, та вони завірили, що у них ніяких відмов немає..з"ясовуйте з оператором. В чому може бути проблема?
Рівень користувача 1
Возможно со счета Киевстар перевести деньги на карту Приватбанка?
Page 1 / 18
Відповісти
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.