Послуга "СМАРТ-ГРОШІ" (раніше "Мобільні гроші")



Показати перший допис

433 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Slava369 На абонентскую плату по тарифу, на звонки (на другие сети/заграницу/ короткие номера, смс/ммс)
Рівень користувача 1
И перевожу деньги на карточку ПриватБанка но мне приходит SMS о том что мой лимит превышен на месяц что мне надо сделать чтобы этот лимит убрать
Рівень користувача 8
Позначка +4
@0503 Ничего вы не сделаете. На сегодняшний день, лимит в месяц, по услуге мобильные деньги 10 000 грн.
Хто знає можливо переказати гроші з мобільного рахунку на карту приват банку...?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Kermach3180 Да, есть такая возможность. Услуга называется "Мобильные деньги"
Рівень користувача 8
Позначка +5
@0503, рады приветствовать вас в нашем сообществе! Сумма переводов на банковскую карту в месяц не может превышать 10 000 грн, Снять это ограничение, увы, невозможно, как и подсказал @Stas
Підкажіть, будь ласка, чи можливо кошти, що містяться на номері телефон у перерахувати на особовий рахунок домашнього інтернету?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Natalya Да, если вы пользуетесь предоплатой. Услуга "Мобильные деньги"
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Stas не вводи в заблуждение пользователей! 😈

У меня есть домашний интернет на счету зависло 0,19 грн, и никуда перевести не могу. Это реальный пример.

Наоборот, чтобы пользоваться интернетом мне нужно пополнять сторонний номер Киевстар, который обслуживается в тарифе Все вместе СМАРТ.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Aleksei.Sivokhin Человек спросил, можно ли с номера, перевести на л/с домашнего интернета. Это возможно, а вот с л/с на номер - нельзя.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Ну так дорогой диспетчер @Stas информацию нужно предлагать развернуто. 😉
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Aleksei.Sivokhin Вы ведь знаете что я ленивый полностью описывать все нюансы. 😊

p.s. я не диспетчер 😉
Пожалуста скиньте код для перевода денег с киевстара на приватовскую карту?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@dima3000 Вам в помощь - "Мобильные деньги"
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Natalya, раді вітати вас в нашій спільноті!
З номеру передплатного зв'язку можна зробити такий переказ за допомогою посилання, котре відправив @Stas
Потрібно буде вказати номер особового рахунку "Домашнього Інтернету", суму переказу та номер телефону, з котрого хочете зробити поповнення і підтвердити платіж😉
А якщо я контрактний абонент?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Natalya Для контрактных абонентов пока что не доступна, возможно в будущем "доделают")
Яким чином я можу, можливо, перерахувати ці кошти на картку приват банку або інші можливості контакту, адже поповнити рахунок звичайного абоненту Київстар я теж не можу...
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Natalya Никаким 🙂 Только пользоваться ими.
Якщо я відмовляюсь від користування контракту? Яким чином мені повертаються гроші?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Natalya насколько знаю, при расторжении договора вы указываете куда нужно перечислить неиспользованные средства.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Natalya, при анулюванні контракту можна отримати гроші "на руки" (готівку), або на картковий/розрахунковий банківський рахунок.
Повернення коштів готівкою здійснюється у відділеннях УкрСиббанку (по всій Україні). Перед тим, як звернутись в найближче відділення УкрСиббанку, необхідно зробити дзвінок співробітнику бухгалтерії Компанії і попередити про свою готовність отримати залишок коштів протягом 100 днів. Банк інформує в свою чергу про можливість отримання залишку смс-повідомленням на контактний номер, який вказаний в заяві на анулювання. При зверненні в касу відділення УкрСиббанку необхідно при собі мати паспорт.
Якщо повернення відбувається на розрахунковий банківський рахунок, то в сервісному центрі потрібно заповнити шаблон реквізитів для повернення коштів. Терміни перенесення залишку коштів на розрахунковий рахунок - 45 днів.
Рівень користувача 1
пробую переслати кошти з мобільного рахунку на рахунок карточки приват банку все ввожу вірно але в кінцевому результаті появляється повідомлення: "Вибачте, сталася помилка. На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг"
Рівень користувача 1
вирішив проблему)) замало коштів залишалось на мобільному рахунку)) змінив суму переказу так щоб залишалось більше 3 грн на моб рахунку і вуаля)
Каким образом можно перевести денежные средства со своего номера на банковскую карту,,Приватбанк,,?

Відповісти