Послуга "СМАРТ-ГРОШІ" (раніше "Мобільні гроші")


Рівень користувача 1
Позначка
Чи діє зараз послуга Київстар гроші? Хто пробував виводити гроші через цю послугу на карту банка?

Aksolotl' 3 років тому

@Blog in topвітаю вас у нашій спільноті!

Послуга існує. Детальну інформацію про неї можете подивитись за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/mobile_money

Переглянути оригінал

436 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
До кінця листопада переказувати кошти з мобільного на банківську карту VISA чи MASTERCARD ще вигідніше!
Адже комісія становить усього 2 %. Не пропустіть таку нагоду 😉
Сума комісії не залежить від суми переказу.
Поспішайте: http://kv.st/bankcard_withdrawal
Рівень користувача 1
Позначка
А як тоді розуміти оце:

«Користування сервісом: Поповнення банківських карток VISA/MasterCard стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається протягом 2 діб після того, як сума витрат досягне 40 грн».

Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
Рівень користувача 8
Позначка +4


Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?

Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток 🙂
Рівень користувача 1
Позначка


Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?

Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток :)


І знову не зрозумів. Витрати які, протягом тижня. місяця, року, чи всієї каденції? У мене сімка з 2004 року, я навіть не знаю. скільки коштів витратив за цей час... Думаю, що дуже багато.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Blog in top затраты с дня активации номера, думаю если с 2004 тоже точно потратили)
Рівень користувача 7
Позначка +4

@Blog in topвітаю вас у нашій спільноті!

Послуга існує. Детальну інформацію про неї можете подивитись за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/mobile_money

Рівень користувача 1
Позначка
@Blog in top, вітаю вас у нашій спільноті!

Дякую! Я давно вже в ній, ще з грудня 2004 року. Так що ті, хто тоді родився, вже мають по 13 років 🙂 Дуже гарна цифра 🙂
Рівень користувача 1
скажіть будь ласка комбінацію дл того щоб з номера телефону на карточку приват банку скинути гроші?
Рівень користувача 8
Позначка +1
скажіть будь ласка комбінацію дл того щоб з номера телефону на карточку приват банку скинути гроші?
https://money.kyivstar.ua/?utm_source=ks&utm_medium=web&utm_campaign=footer&_ga=2.168229473.1554640256.1511553342-884026316.1473015396&_gac=1.28162510.1511369528.Cj0KCQiA3dTQBRDnARIsAGKSflmOnTfwgvPGVsSOrZf5B6cPRKBnFkK954XLjiKymmA01hIH5qfKe60aAnnzEALw_wcB
Рівень користувача 6
Позначка +1
@vikuska, вітаю вас у нашій спільноті!
Відправка коштів можлива при запиті через сайт https://money.kyivstar.ua/service/view/refill-privat
Рівень користувача 1
Приветствую!

При попытке перевести деньги на банковскую карту появляется следующее сообщение:

"На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".

Средств на счету достаточно для перевода. С учётом комиссии, само собой. Счёт я пополнил не сегодня и не вчера. С тех пор уже совершил одно успешное пополнение банковской карты.

Что не так с сервисом и когда он нормально заработает?

Спасибо за внимание и участие.

PS: Что такое скоринг?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Нюанси банку можуть бути.
Рівень користувача 1
Нюанси банку можуть бути.

Це припущення з вашого особистого досвіду витікає? Якщо так, то поділіться будь ласка своєю ситуацією та шляхами її успішного роз'вязання. Дякую заздалегідь.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Так, з особисьтого досвіду, картка Приватбанку не пропускала транзакцію.
Рівень користувача 1
Так, з особисьтого досвіду, картка Приватбанку не пропускала транзакцію.

Яке при цьому було повідомлення і на якому етапі?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Помилка аутентифікації скорінгу писалося
Користування сервісом: Поповнення гаманця WebMoney стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається на протязі 2 діб після того, як сума витрати досягне 40 грн.
Я не можу зрозуміти з чого ця проблема,так як номер в мене активований давно і я не раз користувався послугами "Мобільні гроші" і пише "Послуга знаходиться в неактивному стані"
Рівень користувача 1
Помилка аутентифікації скорінгу писалося

А мені одне й те саме вперто видає сьогодні весь день:

"Вибачте, сталася помилка. На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".

Вже 5 карток перепробував в 4 різних банках. Скрізь видає помилку.
Рівень користувача 1
Шановні представники "Київстару"!

Ви об'єднали моє питання з темою, що має статус "ВИРІШЕНО".

Але моє питання все ще відкрите. Не маю досі жодної відповіді від офіційного представника компанії "Київстар". До оператора за телефоном 466 додзвонитися неможливо. З "гарячої" лінії "Мобільних грошей" відправляють знов таки до "Київстару". Замкнено коло якесь.

Допоможіть будь ласка.

Дякую за увагу.
Рівень користувача 1
Позначка
Взагалі то питання не вирішене. Я ще не пробував виводити гроші на карту банку через Київстар гроші. Тай, можливо, не скористуюсь, коли є нарікання на якісь розбіжності, чи то в самій системі, чи то з банками не гаразди... Краще скористуюсь вже перевіреними сотні разів способами, так буде надійніше.. це ж гроші 🙂
Рівень користувача 1
До того ж скінчилась вже 2%-ва акція на картковий переказ. Тепер вже дешевше через касу "Нової Пошти" отримати готівкою. ;)

Чи є ще більш надійні/дешеві методи?
Рівень користувача 7
Позначка +4
Друзі, дійсно, з 28/11 спостерігаються складнощі при спробах перевести кошти на WebMoney. Складність виникла на стороні провайдера WebMoney. Очікуваний термін відновлення сервісу 05/12 18:00. Сподіваємось на ваше розуміння.
Рівень користувача 2
Позначка
Виникає проблема при намаганні зарахувати кошти з мобільного на карту Привата. Пише"Виникла технічна помилка. Транзакція відхилена. Кошти будуть повернені вам на мобільний рахунок ". Хоча до цього одна транзакція пройшла, а потім як відрізало. Дзвонив до банку, та вони завірили, що у них ніяких відмов немає..з"ясовуйте з оператором. В чому може бути проблема?
Рівень користувача 2
Позначка
Проблема вирішена! Це все ліміт від VISA на кількість транзакцій щомісяця.
Рівень користувача 1
Возможно со счета Киевстар перевести деньги на карту Приватбанка?

Відповісти