Вирішено

Поповнення рахунку в режимі online


  • Новачок
  • 0 відповідей

Кнопка “Увійти в кабінет” для вводу пароля відсутня (Chrome, Firefox, Opera): https://pay.kyivstar.ua/?_ga=2.177072613.1568107160.1509871909-1829532163.1505621502

Без неї карта більше не приймається. Чи можливо користуватися Masterpass для оплати рахунку? Якщо так, то де вводити пароль? Чи є ліміт на поповнення телефону після 500 грн. на місяць у роумінгу? Ми сплачуємо комунальні послуги і треба додати більше. Чи потрібно верифікувати карту, і як це зробити? Банк запевняє, що з їх боку проблем немає, карта працює нормально.

icon

Найкраща відповідь від Stas 5 листопад 2017, 20:27

На зазначеній Вами сторінці, є інформація:

a69b0a3f-99b4-47c1-a5a5-c5468c7644f7.jpg

Раджу звернутись до "portmone.com" 🙂

Переглянути оригінал

60 Відповідей

Чому не працює поповнення рахунку через Інтернет?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Если через эту страницу https://pay.kyivstar.ua/?_ga=2.256882828.601283102.1507411105-1520669636.1485272930
То нужно обратится: Служба підтримки WIDE:UP:
0 800 30 01 34+380 67 321 22 42
Рівень користувача 8
Позначка +4

На зазначеній Вами сторінці, є інформація:

a69b0a3f-99b4-47c1-a5a5-c5468c7644f7.jpg

Раджу звернутись до "portmone.com" 🙂

Рівень користувача 8
Позначка +1
Який саме банк?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@User, раді вітати вас у нашій спільноті!
Stas надав слушну рекомендацію. Якщо виникають будь-які складності при поповненні через наш сайт, звертатись треба до провайдера. Їх контактні дані вказані знизу сторінки поповнення.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогой @Stas WIDE:UP: это партнер, платежная система для отслеживания истории платежей. Со своим социальным 💩 сайтом. У меня была проблема с оплатой так как я делал вход в систему wide:up через facebook.
Вы указали не верную ссылку, https://pay.kyivstar.ua/ — товарищ клавиатурный Ніндзя следите внимательно за правописанием.

Чому не працює поповнення рахунку через Інтернет?
@Sofiko Працює файно! Можливо на картці у вас місячний ліміт обмежений для інтернет-платежів, або на етапі банк-емітент ви помилково вказали код підтвердження платежу, уважно вводьте отриманні данні з sms-повідомлення 😰
У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.
Рівень користувача 8
Позначка +1
вчора поповнював, все працювало. Браузер Safari, операційна система Mas OS High Sierra
Рівень користувача 8
Позначка +1
У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.

Проте квитанції у вас зберігаються у вашому Інтернет-банкінгу.
Для перегляду увийдіть в інтернет банкінг та подивитися виписки поточних витрат вашого платіжного банку
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Sergey B., вітаю вас у нашій спільноті!
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
При виникненні будь-яких складнощів під час поповнення, будь ласка, звертайтесь до них. Їх контактна інформація вказана на сторінці https://pay.kyivstar.ua знизу праворуч.
Рівень користувача 8
Позначка +1
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
А куда пропал wideup.net? Только настроился на него, в тех.поддержке мне в свое время морочили голову, а pay.kyivstar.ua - тупо взяли и сменили партнера на 💩 говно Portmone
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Aleksei.Sivokhin, действительно, финансовый партнер по проведению платеже был изменен на Portmone.com. Из существующих предложений на рынке по сотрудничеству наша компания всегда выбирает такие, что лучше удовлетворяют потребности абонентов. Надеемся, новый партнер Вам все же понравится! ☺️
Чому я не можу поповнити свій рахунок. Пише Оператор не може поповнити рахунок.
Чому я не можу поповнити свій рахунок. Пише Оператор не може поповнити рахунок
Рівень користувача 8
Позначка +4
А зачем дублировать темы?)
Сейчас есть сложность, вопросом занимаются. Будем ждать 🙂
Рівень користувача 8
Позначка +4
Сейчас есть сложность, вопросом занимаются. Будем ждать 🙂
Як перевірити чи надішла оплата на рахунок, незнаючи попереднього балансу.
Рахунок поповняв сторонній, А смс сповіщення не було.
Рівень користувача 8
Позначка +1
а чек є?
Рівень користувача 8
Позначка +1
або подивитися в Мій Київстар, там все побачите, або у оператора дізнатися за номером 466
когда пополняю счет на сайте Киевстар, то не приходит смс с кодом- подтверждением об оплате, сразу пишет, что оплата прошла успешно. можно изменить настройки и присылать мне смс с кодом?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Nataly85, добро пожаловать в наше сообщество!
Эти настройки вводятся на стороне банка, поэтому, пожалуйста, обратитесь в справочную службу банка, картой которого делаете пополнение.
Доброго дня! Купила карту поповнення рахунку на 50 грн. Вводила уже декілька разів, і ніякого результату! Рахунок непоповняє, а вибиває що ❗️❗️ця послуга тимчасово недоступна, спробуйте пізніше!❗️❗️Що робити❓
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Tetianakl раді вітати у нашій спільноті!
Для перевірки цієї ситуації, радимо звернутись до оператора по номеру 466 або у онлайн чат, для того, щоб перевірити номер на активність на саму скретч карту
я пополнила счёт с карты на 70грн. Пришла смс что счет пополнен я провкряю , но денег на нём нет , через 3 дня свящываюсь с оператором она мне перечисляет какой-то брел за что снялись деньги и утаерждает что на счкту ещё есть 50 грн ,затем связь обрывается , я рроверяю счёт и знаете что нп счету НИЧЕГО !Я попыталась связаться с оператором ещё по раз 10 каждый последующий день но мне говорят что все линии заняты !И ч.решила это проверить позвоним с двух разных номеров одновременно и знанте что:на мой телефон сказали , что все операторы заняты , а на другой телефон ответили!Ок , я пополнила счёт ещё раз потрму что ходить без денег на телефоне тоде не вариант.Тариф был пополнен (тариф стоит 65 грн) , а счёт быо пополнен на 70 грн и 5 грн куда-то испарились !ДОРОГОЙ КИЕВСТАР , ЕСЛИ ВЫ ДУМАЕТЕ , ЧТО ВЫ БУДЕТЕ ОБВАРОВЫВАТЬ ЛЮДЕЙ И ВАМ ЭТО СОЙДЁТ С РУК , ТО ВЫ КРУПНО ОШИБАЕТЕСЬ!!!
Добрый день вчера через терминал киевстар переводили на приват деньги в 19:32,а деньги не пришли и квитанцию терминал не дал,что делать,куда писать,звонить?сумма перевода была 320 грн.

Відповісти