Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку


Рівень користувача 1

Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.

Katrine 3 років тому

@Iryna_Hod, якщо помилка була у 1-2х цифрах і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати зробити перерахунок. З'єднайтесь для цього з оператором Чату. На сайті https://kyivstar.ua/uk/support знизу сторінки натисніть на "Онлайн Консультант".

Переглянути оригінал

620 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Роман_UA_GSM, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Поповнив рахунок не на той номер випадково.... Як повернути кошти чи є така можливість... Той номер колись був мій але я його загубив фізично. Приватбанк не может повернути кошти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan Rykov:thinking: уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр555:sweat:

Рівень користувача 1

@Александр555, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити інформацію.

Интересно, что можно было проверить…. То, что не работало и оператор морозился - я и так знал.
Когда оператор глючит, и нечего не сообщает, дежурные фразы, которые явно не помогают, не успокаивают вообще.
Номер заработал только вечером в субботу, 3го.
Киевстар отстой - даже извинений в смс не прислали.  Лучшей рекламы другим оператором и придумать сложно...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@oksi87, @Natalia1237:thinking: в день поповнення відміну платежу може зробити провайдер. Зверніться, будь ласка, в службу підтримки провайдеру. 

Я зачислел не туда деньги не на тот номер что мне делать!

Помилково поповнила рахунок на помилковий номер. Номер не є дійсним. Як повернути кошти?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр555, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити інформацію.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Romantet, в мене для вас гарні новини. На поточний момент складності з поповненням рахунку усунені. Спробуйте скористатись послугою. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@denis.gz, дякую вам за зворотний зв’язок.

І одразу приношу вибачення, що вам довелось опинитись в такій ситуації. Дякую вам за ваше терпіння :pray_tone2:

Уточніть, будь ласка, що стосується послуги “SIM для планшету”, складності і досі спостерігаються?

Рівень користувача 1

В мене теж Все разом - Смарт, і я вже 4-у добу без зв’язку, йдуть тільки вхідні. Або я маю ганьбитись і телефонувати всім їхнім коштом, навіть батькам. Вчора також припинив працювати інтернет і на другій сімці для планшета, і в мене тепер і в машині зв’язку не має, навігатор не працює. На телефоні інтернета 3G немає ще с 1 квітня. Як так можна, Київстар?! Це добре що я вдома, а як в дорозі? Де ваша відповідальність?


Запрацювало, нарешті.

Рівень користувача 1

В мене теж Все разом - Смарт, і я вже 4-у добу без зв’язку, йдуть тільки вхідні. Або я маю ганьбитись і телефонувати всім їхнім коштом, навіть батькам. Вчора також припинив працювати інтернет і на другій сімці для планшета, і в мене тепер і в машині зв’язку не має, навігатор не працює. На телефоні інтернета 3G немає ще с 1 квітня. Як так можна, Київстар?! Це добре що я вдома, а як в дорозі? Де ваша відповідальність?

Был произведен ошибочный платеж через терминал. Позвонили в службу поддержки по номеру указанному в чеке. По линии финансовой поддержки все операторы вечно заняты, словили оператора через линию "другие вопросы", объяснили ситуацию. Оператор сказал что на ошибочном номере была снята часть денег за какие-то услуги и списать деньги он не может, нужно или добавить на тот свет не достающую сумму  и тогда он сможет помочь или звонить на тот номер и решать самим. Поняв что это бред, позвонили ещё раз оператору такой же схемой. Другой оператор сказ совсем другое: что в киевстаре с 01.04 что-то где-то поменялось и они не могут принять заявку на возврат средств. Сказал решайте сами на прямую. Я ответил что ошибочный номер недоступен. Надо решать как-то иначе. На что мне ответили "я вам информацию предоставила, раз других вопросов нет,досвидания". И бросила трубку. 3 дневный срок возврата средств истекает завтра. Потом хрен что докажешь. 

Рівень користувача 1

@Александр555, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Все разом Плюс 2019

Рівень користувача 1

@KurwaMatj рекомендую на подобную писанину не обращать внимания. Для форума она бесполезна. Разве не видно, что подобные люди приходят сюда не искать ответы, а просто поругаться о наболевшем. Какой смысл отдельно взятому что-то доказывать. Таких писак здесь по десятку в день. Замахаешься им что-то объяснять, если они не умеют пользоваться поиском.

эмоции в тексте выше излишни, но сути не меняет - оператор отчебучил и спрятался в домик. По любому чиху снимает деньги, но свою основную работу не хочет делать как надо. Повырубал все входящие линии, отключил портал май киевстар. Никаких пояснений, ждите...

@Александр555 выше уже написали, что идут технические работы. Из-за этого и не работают системы, очевидно. Об этих работах предупреждали. Уточните, кто и куда прятался? 

Предупреждали про трудности с пополнением - пополнил заранее, и 1 го числа абонплата была снята в полном объёме. Но позвонить куда-либо нереально - у вас недостаточно средств на счету.
Дозвонится оператору невозможно, чтобы хотя бы узнать, когда они заработают - это разве не прячутся? 
Уверен, компенсаций или внятных извинений с пояснениями не будет...

@Александр555, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Все разом, Екстра

Рівень користувача 8
Позначка +5

@denis.gz, на даний момент дійсно спостерігаються складності з поповненням рахунку за всіма каналами. Наші інженери роблять все можливе для відновлення сервісу. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

P.S.: ви можете написати мені ваш номер телефону, я зареєструю запит, щоби вам надійшло повідомлення по факту закриття “аварії”. 

Також, ви можете ознайомитись з новиною https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/pro-pokrashchennya-obslugovuvannya-abonentiv-peredplaty-ta-domashnogo від 24.03.2021 р. 

Рівень користувача 1

Це все дуже цікаво, але я вже другу добу не можу поповнити рахунок, і через це не можу здійснювати дзвінки (система пропонує зробити дзвінок коштом абонента, що для мене дуже незручно) та користуватися Інтернетом 3G/4G, наприклад не працює Monobank. Що мене робити? Чому ви не попереджаєте в СМС, що можлива така ситуація, щоб абоненти завчасно поповнили рахунок та не мали незручностей?! Скільки ще чекати, поки все запрацює???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр555, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@andyz, робимо все можливе для відновлення роботи систем.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Relaxinnew, на жаль, але на поточний момент спостерігаються складності з поповненням рахунку. 

Приношу вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Romantet, на жаль, але на поточний момент спостерігаються складності з поповненням рахунку. 

Приношу вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не могу второй день пополнить счёт, пишет номер не действителен, что происходит? Как решить вопрос?

Озирніться навколо, вся спільнота гудить навколо теми про оновлення білінгової системи. Чекайте, найближчим часом зремонтують мережу.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@KurwaMatj рекомендую на подобную писанину не обращать внимания. Для форума она бесполезна. Разве не видно, что подобные люди приходят сюда не искать ответы, а просто поругаться о наболевшем. Какой смысл отдельно взятому что-то доказывать. Таких писак здесь по десятку в день. Замахаешься им что-то объяснять, если они не умеют пользоваться поиском.

эмоции в тексте выше излишни, но сути не меняет - оператор отчебучил и спрятался в домик. По любому чиху снимает деньги, но свою основную работу не хочет делать как надо. Повырубал все входящие линии, отключил портал май киевстар. Никаких пояснений, ждите...

@Александр555 выше уже написали, что идут технические работы. Из-за этого и не работают системы, очевидно. Об этих работах предупреждали. Уточните, кто и куда прятался? 

Відповісти