Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку


Рівень користувача 1

Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.

Katrine 3 років тому

@Iryna_Hod, якщо помилка була у 1-2х цифрах і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати зробити перерахунок. З'єднайтесь для цього з оператором Чату. На сайті https://kyivstar.ua/uk/support знизу сторінки натисніть на "Онлайн Консультант".

Переглянути оригінал

635 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@ViraPrishepa, на жаль, дійсно вже не можливо з нашого боку вплинути на перенесення помилкового платежу :disappointed_relieved:

Поповнив рахунок не на той номер випадково.... Як повернути кошти чи є така можливість... Той номер колись був мій але я його загубив фізично. Приватбанк не может повернути кошти.

любой банк может вернуть деньги, надо писать заявление в отделении. но займет время

 

@24051999, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

это вже не работает :( 

Рівень користувача 6
Позначка

@Л В123:thinking: вам вдалося скористуватись порадою, яку надав  @KurwaMatj ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня! 2 рази підряд поповнила доньці мобільний рахунок по 125,00 грн як повернути кошти на свою картку? (125,00 грн)

Доброго дня.
Вивести гроші на картку ви можете з допомогою “Смарт гроші”.
 

Доброго дня! 2 рази підряд поповнила доньці мобільний рахунок по 125,00 грн як повернути кошти на свою картку? (125,00 грн)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksim33333, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для вирішення фіінансової проблеми.

Ситуация: товарищ попросил пополнить ему счёт на 1000грн, я перевёл средства, и оказалось что ошибся 1й цифрой, перевёл другому абоненту, на следующий день пришёл в цент обслуживания клиентов, там отправили на горячую линию со словами(Если 1 цифра,и обратитесь в течении суток,без проблем должны вернуть),звоню на горячую и мне говорят:Ошибочный номер находится в "Старой системе Киевстар" у нас сейчас происходит настройка "Мостов" между старой и новой системой,пока не можем ничем помочь. Прошёл 1 месяц,обещали что 16мая 2021года,синхронизация систем наконец-то произойдёт и они смогут перевести средства хотя-бы на нужный номер,но УвЫ,всё как обычно,ничего ни сделано,когда будет конект, оператор не знает!

Советуют операторы самому позвонить на номер куда ошибочно перевели средства и попросить перевести деньги))))Спасибо! Что-бы я без вас делал..!? Только номер не включился ни разу, ни в день пополнения ни по сей день, наверно он просто не нужен никому..

Связать меня с  кем-то выше стоящими лицами,операторы котегорически отказываются, приходится писать сюда..Кто-то из сети Киевстар решит мою проблему????Или для такой серьёзной организации это не разрешимый вопрос? Либо вернуть деньги на карту,либо на правильный счёт..

Ответьте пожалуйста. 

Рівень користувача 6
Позначка

@24051999, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

@24051999 а где обман-то? 

сами ошиблись -- сами виноваты

Рівень користувача 6
Позначка

Добро дня. Скидала через терминал гроші і ошибнулась номером. Як повернути гроші чи заюлокувпть номер

Скоріш за все ніяк. Сприймайте це як спонтанне меценатство.

Добро дня. Скидала через терминал гроші і ошибнулась номером. Як повернути гроші чи заюлокувпть номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Сергій Миколайович, ознайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день, підкажіть чи можливо повернути кошти на поповнення рахунку, якщо помилково було поповнено інший телефонний номер

Теоретично можете, але ймовірність дуже мала.
Зверніться до провайдера, через якого поповняли рахунок.

Добрий день, підкажіть чи можливо повернути кошти на поповнення рахунку, якщо помилково було поповнено інший телефонний номер

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Роман_UA_GSM, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Поповнив рахунок не на той номер випадково.... Як повернути кошти чи є така можливість... Той номер колись був мій але я його загубив фізично. Приватбанк не может повернути кошти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan Rykov:thinking: уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр555:sweat:

Рівень користувача 1

@Александр555, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити інформацію.

Интересно, что можно было проверить…. То, что не работало и оператор морозился - я и так знал.
Когда оператор глючит, и нечего не сообщает, дежурные фразы, которые явно не помогают, не успокаивают вообще.
Номер заработал только вечером в субботу, 3го.
Киевстар отстой - даже извинений в смс не прислали.  Лучшей рекламы другим оператором и придумать сложно...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@oksi87, @Natalia1237:thinking: в день поповнення відміну платежу може зробити провайдер. Зверніться, будь ласка, в службу підтримки провайдеру. 

Я зачислел не туда деньги не на тот номер что мне делать!

Помилково поповнила рахунок на помилковий номер. Номер не є дійсним. Як повернути кошти?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр555, напишіть, будь ласка, мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую перевірити інформацію.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Romantet, в мене для вас гарні новини. На поточний момент складності з поповненням рахунку усунені. Спробуйте скористатись послугою. 

Відповісти