Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку


Рівень користувача 1

Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.

Xomyak 2 днів тому

Останнє оновлення 04.12.2021 р.

З 01.04.2021 року процедура перенесення помилкових платежів недоступна для абонентів BSS (як між двома абонентами BSS, так і для сценарію, коли один абонент BSS, а другий обслуговується на старих IT-системах). Процедура працює без обмежень для абонентів передплаченого зв'язку, які на даний момент обслуговуються на старих IT-системах (коли обидва абоненти не мігрували до BSS).

З 14.05.2021 року, у зв'язку з міграцією всієї абонентської бази передплаченого зв'язку «Київстар» на нові IT-системи (BSS), Процедура перенесення помилкових платежів буде недоступною для всіх абонентів передплати. 

Переглянути оригінал

646 Відповідей

@24051999 а где обман-то? 

сами ошиблись -- сами виноваты

Рівень користувача 6
Позначка

@24051999, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Ситуация: товарищ попросил пополнить ему счёт на 1000грн, я перевёл средства, и оказалось что ошибся 1й цифрой, перевёл другому абоненту, на следующий день пришёл в цент обслуживания клиентов, там отправили на горячую линию со словами(Если 1 цифра,и обратитесь в течении суток,без проблем должны вернуть),звоню на горячую и мне говорят:Ошибочный номер находится в "Старой системе Киевстар" у нас сейчас происходит настройка "Мостов" между старой и новой системой,пока не можем ничем помочь. Прошёл 1 месяц,обещали что 16мая 2021года,синхронизация систем наконец-то произойдёт и они смогут перевести средства хотя-бы на нужный номер,но УвЫ,всё как обычно,ничего ни сделано,когда будет конект, оператор не знает!

Советуют операторы самому позвонить на номер куда ошибочно перевели средства и попросить перевести деньги))))Спасибо! Что-бы я без вас делал..!? Только номер не включился ни разу, ни в день пополнения ни по сей день, наверно он просто не нужен никому..

Связать меня с  кем-то выше стоящими лицами,операторы котегорически отказываются, приходится писать сюда..Кто-то из сети Киевстар решит мою проблему????Или для такой серьёзной организации это не разрешимый вопрос? Либо вернуть деньги на карту,либо на правильный счёт..

Ответьте пожалуйста. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maksim33333, на жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для вирішення фіінансової проблеми.

Доброго дня! 2 рази підряд поповнила доньці мобільний рахунок по 125,00 грн як повернути кошти на свою картку? (125,00 грн)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня! 2 рази підряд поповнила доньці мобільний рахунок по 125,00 грн як повернути кошти на свою картку? (125,00 грн)

Доброго дня.
Вивести гроші на картку ви можете з допомогою “Смарт гроші”.
 

Рівень користувача 6
Позначка

@Л В123:thinking: вам вдалося скористуватись порадою, яку надав  @KurwaMatj ?

@24051999, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

это вже не работает :( 

Поповнив рахунок не на той номер випадково.... Як повернути кошти чи є така можливість... Той номер колись був мій але я його загубив фізично. Приватбанк не может повернути кошти.

любой банк может вернуть деньги, надо писать заявление в отделении. но займет время

 

Рівень користувача 6
Позначка

@ViraPrishepa, на жаль, дійсно вже не можливо з нашого боку вплинути на перенесення помилкового платежу :disappointed_relieved:

Я пополнила телефон а потом увидела что номер телефона указанный не правильный, можно ли получить деньги назад???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Алина Луговская, при поповненні рахунку, будь ласка, перевіряйте коректність внесення свого номера (особового рахунку), тому що існує ряд технічних обмежень, що не дозволяють повернути помилковий платіж (наприклад, використання отриманих коштів одержувачем, зарахування коштів на різні типи підключень і так далі).

Зверніться, будь ласка, в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support, і надайте таку інформацію:
1. Дата і час поповнення рахунку
2. Номер або л/с, який повинен бути поповнений
3. Номер або л/с, на який надійшов платіж
4. Сума поповнення.

Здрастуйте с моей карты было списание на номера ваших клиентов, в размере 1350грн, есть ли возможность их вернуть!? В вечер с 28 на 29 августа! В районе 21-23 вечера

 +38096ххх7058

+38097ххх5439

ID

ПЛАТЕЖЕЙ

1747317238

1747318750

1748141834

1748146180

Доброго дня, при поповнені вказав не свій номер телефону, чи можу я повернути кошти на свій телефон?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vlad Cheremukhin, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, для індивідуального розглядання запиту.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NaraTos, ознайомтесь, будь ласка, з найкращою відповіддю в “шапці” теми :pencil2:

Зачем вы даете не правдивую информацию! Вот что мне ответил после двух часов общения ваш оператор “З 14.05.2021, у зв'язку з міграцією всієї абонентської бази передплаченого зв'язку «Київстар» на нові IT-системи, Процедура перенесення помилкових платежів недоступна для всіх абонентів припейд”

 

Киевстар жлобы, они не возвращают никому деньги и не хотят помогать при ошибочных пополнениях, как в моем случае деньги вообще ушли на не существующий счет но киевстар сказал, что мы не можем вернуть, такой процедуры не предусмотрено. У меня были квитанция, всего 2 часа прошло с момента оплаты, но нет!!!

НЕ ВЕРЬТЕ КИЕВСТАРУ!!! И модераторы и тех поддержка тут не компетентны, они  пишут тут одно, а реально происходит другое!!!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Olga Malik, дуже шкода, що сталась така прикра ситуація

Зачем вы даете не правдивую информацию! Вот что мне ответил после двух часов общения ваш оператор “З 14.05.2021, у зв'язку з міграцією всієї абонентської бази передплаченого зв'язку «Київстар» на нові IT-системи, Процедура перенесення помилкових платежів недоступна для всіх абонентів припейд”

 

Киевстар жлобы, они не возвращают никому деньги и не хотят помогать при ошибочных пополнениях, как в моем случае деньги вообще ушли на не существующий счет но киевстар сказал, что мы не можем вернуть, такой процедуры не предусмотрено. У меня были квитанция, всего 2 часа прошло с момента оплаты, но нет!!!

НЕ ВЕРЬТЕ КИЕВСТАРУ!!! И модераторы и тех поддержка тут не компетентны, они  пишут тут одно, а реально происходит другое!!!

Полностью подтверждаю 

Вот вам даже скрин с переписки

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga Malik, @OleksiyB, найкращі відповіді в Спільноті поступово оновлюються.

На жаль, ця тема своєчасно оновлена не була. Приношу вибачення за некоректні відповіді від всієї команди модераторів :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Останнє оновлення 04.12.2021 р.

З 01.04.2021 року процедура перенесення помилкових платежів недоступна для абонентів BSS (як між двома абонентами BSS, так і для сценарію, коли один абонент BSS, а другий обслуговується на старих IT-системах). Процедура працює без обмежень для абонентів передплаченого зв'язку, які на даний момент обслуговуються на старих IT-системах (коли обидва абоненти не мігрували до BSS).

З 14.05.2021 року, у зв'язку з міграцією всієї абонентської бази передплаченого зв'язку «Київстар» на нові IT-системи (BSS), Процедура перенесення помилкових платежів буде недоступною для всіх абонентів передплати. 

Відповісти