Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.
Це все дуже цікаво, але я вже другу добу не можу поповнити рахунок, і через це не можу здійснювати дзвінки (система пропонує зробити дзвінок коштом абонента, що для мене дуже незручно) та користуватися Інтернетом 3G/4G, наприклад не працює Monobank. Що мене робити? Чому ви не попереджаєте в СМС, що можлива така ситуація, щоб абоненти завчасно поповнили рахунок та не мали незручностей?! Скільки ще чекати, поки все запрацює???
P.S.: ви можете написати мені ваш номер телефону, я зареєструю запит, щоби вам надійшло повідомлення по факту закриття “аварії”.
Також, ви можете ознайомитись з новиною https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/pro-pokrashchennya-obslugovuvannya-abonentiv-peredplaty-ta-domashnogo від 24.03.2021 р.
Все разом, Екстра
эмоции в тексте выше излишни, но сути не меняет - оператор отчебучил и спрятался в домик. По любому чиху снимает деньги, но свою основную работу не хочет делать как надо. Повырубал все входящие линии, отключил портал май киевстар. Никаких пояснений, ждите...
Предупреждали про трудности с пополнением - пополнил заранее, и 1 го числа абонплата была снята в полном объёме. Но позвонить куда-либо нереально - у вас недостаточно средств на счету.
Дозвонится оператору невозможно, чтобы хотя бы узнать, когда они заработают - это разве не прячутся?
Уверен, компенсаций или внятных извинений с пояснениями не будет...
Все разом Плюс 2019
Был произведен ошибочный платеж через терминал. Позвонили в службу поддержки по номеру указанному в чеке. По линии финансовой поддержки все операторы вечно заняты, словили оператора через линию "другие вопросы", объяснили ситуацию. Оператор сказал что на ошибочном номере была снята часть денег за какие-то услуги и списать деньги он не может, нужно или добавить на тот свет не достающую сумму и тогда он сможет помочь или звонить на тот номер и решать самим. Поняв что это бред, позвонили ещё раз оператору такой же схемой. Другой оператор сказ совсем другое: что в киевстаре с 01.04 что-то где-то поменялось и они не могут принять заявку на возврат средств. Сказал решайте сами на прямую. Я ответил что ошибочный номер недоступен. Надо решать как-то иначе. На что мне ответили "я вам информацию предоставила, раз других вопросов нет,досвидания". И бросила трубку. 3 дневный срок возврата средств истекает завтра. Потом хрен что докажешь.
В мене теж Все разом - Смарт, і я вже 4-у добу без зв’язку, йдуть тільки вхідні. Або я маю ганьбитись і телефонувати всім їхнім коштом, навіть батькам. Вчора також припинив працювати інтернет і на другій сімці для планшета, і в мене тепер і в машині зв’язку не має, навігатор не працює. На телефоні інтернета 3G немає ще с 1 квітня. Як так можна, Київстар?! Це добре що я вдома, а як в дорозі? Де ваша відповідальність?
В мене теж Все разом - Смарт, і я вже 4-у добу без зв’язку, йдуть тільки вхідні. Або я маю ганьбитись і телефонувати всім їхнім коштом, навіть батькам. Вчора також припинив працювати інтернет і на другій сімці для планшета, і в мене тепер і в машині зв’язку не має, навігатор не працює. На телефоні інтернета 3G немає ще с 1 квітня. Як так можна, Київстар?! Це добре що я вдома, а як в дорозі? Де ваша відповідальність?
Запрацювало, нарешті.
І одразу приношу вибачення, що вам довелось опинитись в такій ситуації. Дякую вам за ваше терпіння
Уточніть, будь ласка, що стосується послуги “SIM для планшету”, складності і досі спостерігаються?
в день поповнення відміну платежу може зробити провайдер. Зверніться, будь ласка, в службу підтримки провайдеру.
Интересно, что можно было проверить…. То, что не работало и оператор морозился - я и так знал.
Когда оператор глючит, и нечего не сообщает, дежурные фразы, которые явно не помогают, не успокаивают вообще.
Номер заработал только вечером в субботу, 3го.
Киевстар отстой - даже извинений в смс не прислали. Лучшей рекламы другим оператором и придумать сложно...
Поповнив рахунок не на той номер випадково.... Як повернути кошти чи є така можливість... Той номер колись був мій але я його загубив фізично. Приватбанк не может повернути кошти.
Добрий день, підкажіть чи можливо повернути кошти на поповнення рахунку, якщо помилково було поповнено інший телефонний номер
Добрий день, підкажіть чи можливо повернути кошти на поповнення рахунку, якщо помилково було поповнено інший телефонний номер
Теоретично можете, але ймовірність дуже мала.
Зверніться до провайдера, через якого поповняли рахунок.
Добро дня. Скидала через терминал гроші і ошибнулась номером. Як повернути гроші чи заюлокувпть номер
Добро дня. Скидала через терминал гроші і ошибнулась номером. Як повернути гроші чи заюлокувпть номер
Скоріш за все ніяк. Сприймайте це як спонтанне меценатство.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.