Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.
Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку
Page 4 / 25
Если ошибка не более чем в 2 цифрах номера, можно обратиться к онлайн оператору не позднее 3х дней с момента зачисления средств (день пополнения включительно).
Для решения вашего вопроса порекомендую обратиться в службу поддержки приват банка.
на СКРЕТЧ карточке пополнения не четко виден номер пополнения счёта киевстар.
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ?
ЗАРАНЕЕ БЛАГОДАРЕН! СПАСИБО! ХОРОШЕГО ДНЯ!!!!
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ?
ЗАРАНЕЕ БЛАГОДАРЕН! СПАСИБО! ХОРОШЕГО ДНЯ!!!!
Для восстановления кода пополнения необходимо обратиться к онлайн оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support, нужен будет серийный номер скретч-карты и видимые цифры кода пополнения.
Доброго дня!
Так сталося, що при поповненні номеру телефону - я вказала його невірно (вийшов мікс робочого номеру та номеру, що був необхідний). Чи можна щось зробити? Поповнення було вчора. Номер телефону поза зоною чи вимкнений (той, який поповнила)
Так сталося, що при поповненні номеру телефону - я вказала його невірно (вийшов мікс робочого номеру та номеру, що був необхідний). Чи можна щось зробити? Поповнення було вчора. Номер телефону поза зоною чи вимкнений (той, який поповнила)
🤔 якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support
🤔 якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support
Помилка, на жаль, у всіх цифрах. Поповнення відбулося 2.02. З 3.02 безуспішно намагаюся всіма шляхами вийти на живу людину, якій можу пояснити проблему. Зоряна - лише бот. З оператором - треба пройти 100 кол пекла, щоб поговорити, шмагаєш по тому автовідповідачу без кінця і краю, коли нарешті чуєш "зачекайте з'єднання з оператором", то вільних операторів протягом 20 хвилин немає.
Дякую, Боже, що взяв грошима - то, звісно, добра мантра, але ж ... Враження від того, що не можеш поспілкуватись з людиною викликає роздратування, якщо чесно ((((
🤔 якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support
Помилка, на жаль, у всіх цифрах. Поповнення відбулося 2.02. З 3.02 безуспішно намагаюся всіма шляхами вийти на живу людину, якій можу пояснити проблему. Зоряна - лише бот. З оператором - треба пройти 100 кол пекла, щоб поговорити, шмагаєш по тому автовідповідачу без кінця і краю, коли нарешті чуєш "зачекайте з'єднання з оператором", то вільних операторів протягом 20 хвилин немає.
Дякую, Боже, що взяв грошима - то, звісно, добра мантра, але ж ... Враження від того, що не можеш поспілкуватись з людиною викликає роздратування, якщо чесно ((((
давайте поспілкуєтесь з Калинівим! Допомогти Вам?
Я поповняючи рахунок через приват24 помилилась цифрою і поповнила рахунок не тій людині. Після чого бот Приватбанку порадив зробити повернення на сайті ізіпей, після чого оператор цього сайту направивив мене знову в банк, а оператор банку до Київстару, що мені робтти тепер?
Допоможіть мені , будь ласка!
Допоможіть мені , будь ласка!
При поповненні рахунку (на майбутнє), будь ласка, перевіряйте правильність внесення свого номеру (особового рахунку), тому що існує ряд технічних обмежень, що не дозволяють повернути помилковий платіж (наприклад, використання отриманих коштів одержувачем і т.д.). Зверніться, будь ласка, до оператора в Онлайн-чат https://kyivstar.ua/ru/support і надайте таку інформацію:
1. Дата і час поповнення рахунку
2. Номер, який повинен бути поповнений
3. Номер, на який надійшов платіж
4. Сума поповнення
Якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів.
При пополнении счета, пожалуйста, проверяйте корректность внесения своего номера (лицевого счета), т.к. существует ряд технических ограничений, не позволяющих вернуть ошибочный платеж (например, использование полученных средств получателем, зачисление средств на разные типы подключений и т.д.). Обратитесь, пожалуйста, в Онлайн-чат, и ответьте, пожалуйста, на следующие вопросы:
1. Дата и время пополнения счета
2. Номер или л/с, который должен быть пополнен
3. Номер или л/с, на который поступил платеж
4. Сумма пополнения
Пополнил буквально час назад, 08.02.2018. в 19:10
Номер который должен был пополнить +38096ххххххх
Номер на который поступил платеж +38096ххххххх
Внесено 70 гривен, на счет поступило 66,5 гривен
Номер который должен был пополнить +38096ххххххх
Номер на который поступил платеж +38096ххххххх
Внесено 70 гривен, на счет поступило 66,5 гривен
Рівень користувача 6
У вас есть доказательства того что это именно вы себе пополнили счет ? Если нет тогда всё.
Рівень користувача 6
Я ничего против вас не имею. Но в квитанции есть информация что это действительно вы её сделали а не нашли и сейчас требуете чтоб вам зачислили чужой платёж ?!
Обратитесь, пожалуйста, к оператору в Онлайн-чат https://kyivstar.ua/ru/support и предоставьте следующую информацию:
1. Дата и время пополнения счета
2. Номер, который должен быть пополнен
3. Номер, на который поступил платеж
4. Сумма пополнения
Если ошибка была в 1-2х цифрах, и еще не прошло 3 дня с момента пополнения, то можно попробовать оставить заявку на возможность возврата средств.
помилково поповнив не свій рахунок! як повернути кошти на свій рахунок?
Page 4 / 25
Відповісти
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.