Поповнила рахунок на неправильний номер (вказала невірно одну цифру). Що робити? Я не можу до нього додзвонитися і продиктувати номер платежу для повернення грошей.
Помилка в номері при поповненні рахунку / подвійне поповнення рахунку
Роботи проводяться і по системі “Мій Київстар” , тому глюки і там також.
Я счёт пополнил заранее, оператор снял абонплату - пришло подтверждение в смс - но при наборе любого номера автоотвечик говорит, что недостаточно денег.
Дозвониться до оператора нельзя, страница май киевстар не работает.
Чому додзвонитись неможливо і не працює Мій Київстар думаю вже зрозуміли.
На жаль нічого з цим поки що не зробиш, тільки чекати доки закінчаться роботи.
еще 31го вечером родителям без проблем пополняла счёт, а свой не смогла, думала киевстар шалит, завтра попробую, но такая же проблема! у меня к номеру дом интернет привязан, сидим без всякого выхода в сеть! как я только не пыталась пополнить, выдаёт одну и ту же ошибку


еще 31го вечером родителям без проблем пополняла счёт, а свой не смогла, думала киевстар шалит, завтра попробую, но такая же проблема! у меня к номеру дом интернет привязан, сидим без всякого выхода в сеть! как я только не пыталась пополнить, выдаёт одну и ту же ошибку
Про це повідомлялось заздалегідь:

Так уже 2е число и с номерами друзей и родственников всё нормально, спокойно пополняются, когда это закончится то??!
Так уже 2е число и с номерами друзей и родственников всё нормально, спокойно пополняются, когда это закончится то??!
Оновлення системи відбувається для частини абонентів. Тому в деяких все ок, а в деяких такі проблеми.
Коли закінчиться? Ніхто вам точно не скаже, можливо завтра, можливо післязавтра. Єдине, що точно, так техніки Київстар переоцінили свої можливості по швидкості відновлення нормальної роботи.
Роботи проводяться і по системі “Мій Київстар” , тому глюки і там також.
Я счёт пополнил заранее, оператор снял абонплату - пришло подтверждение в смс - но при наборе любого номера автоотвечик говорит, что недостаточно денег.
Дозвониться до оператора нельзя, страница май киевстар не работает.
Чому додзвонитись неможливо і не працює Мій Київстар думаю вже зрозуміли.
На жаль нічого з цим поки що не зробиш, тільки чекати доки закінчаться роботи.
Я вот читаю ваши ответы и понимаю что сеть эта киевстаровская горела бы она в аду всместе со своими хозяивами. ДОСТАЛА УЖЕ СВОИМИ ПОСТОЯННЫМИ РОБОТАМИ!!!! И НЕ НУДНО ГОВОРИТЬ ЧТО ВЫ УЛУТШАЕТЕСЬ СЕТЬ КИЕВСТАР ЭТО УЖЕ САМАЯ ХУЧШАЯ СЕТЬ И САМОЕ ХЕРОВОЕ ПОКРЫТИЕ . ВЫ САМЫЕ НЕ КОММУНИКАТИВНЫЕ ВЫ САМЫЕ БЕЗОТВЕТСТВЕННЫЕ НЕ ОТВЕЧАЮЩИЕ ЗА СВОИ ПОСТУПКИ И ДАЖЕ НЕ В СОСТОЯНИИ ОТВЕТИТ ЗА ВЕСЬ ТОТ БЕСПРЕДЕЛ КОТОРЫЙ ВВ ТВОРИТЕ. Я ХОЧУ ТОЛЬКО ОДНО ЧТО БЫ В УКРАИНЕ ПОЯВИЛСЯ БОЛЕЕ ДОСТОЙНЫЙ ОПЕРАТОР ЧЕМ ВЫ!!! КОТРЫЙ БУДЕТ ОТВЕЧАТЬ ЗА СВОИ ОБЯЗАТЕЛЬСТВА А ТО ГРЕБСТИ БАБЛО ТАК ТО ВЫ ЗАВСЕГДА А КАК ЗА КАЧЕСТВО ОТВЕТИТЬ ТАК У ВАС РОБОТЫ РЕГЛАМЕНТНЫЕ . ЗАТО ПРОСЛУШКИ ВЫ ИСПРАВНО СЛИВАЕТЕ БЕЗ ЗАЗРЕНИЙ СОВЕСТИ.... И РОБОТ НЕТ РЕГЛАМЕНТНЫХ !!!!!!!!!!
Те ж саме, жодним чином не поповнюється номер. Послуга “Тиждень довіри” також не доступна. Окрім того вночі ще й прислали смс про те, що начебто номер заблоковано.
Судячи з того що всі оператори з учора постійно зайняті, моя проблема далеко не одиничний випадок. Тож залишається лише чекати.
Сьогодні 02.04.2021р. ніяк не можу поповнити мобільний рахунок. Всі кошти які залишались зїлись і на даний час в мене відсутній мобільний інтернет та відсутня можливість поповнення рахунку. Що робити?
Сьогодні 02.04.2021р. ніяк не можу поповнити мобільний рахунок. Всі кошти які залишались зїлись і на даний час в мене відсутній мобільний інтернет та відсутня можливість поповнення рахунку. Що робити?
Чекати.
СЕТЬ КИЕВСТАР ЭТО УЖЕ САМАЯ ХУЧШАЯ СЕТЬ И САМОЕ ХЕРОВОЕ ПОКРЫТИЕ . ВЫ САМЫЕ НЕ КОММУНИКАТИВНЫЕ ВЫ САМЫЕ БЕЗОТВЕТСТВЕННЫЕ НЕ ОТВЕЧАЮЩИЕ ЗА СВОИ ПОСТУПКИ
На жаль, писанина капслоком не допоможе технікам скоріше відновити роботу мережі. Так само як і вживання ненормативної лексики, ви ж дівчинка;)
Наші інженери роблять все можливе для відновлення сервісу. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
P.S.: ви можете написати мені ваш номер телефону, я зареєструю запит, щоби вам надійшло повідомлення по факту закриття “аварії”.
P.S.: ви можете написати мені ваш номер телефону, я зареєструю запит, щоби вам надійшло повідомлення по факту закриття “аварії”.
Що стосується підключення послуги “Тиждень довіри”…, немає чим порадувати, на жаль. Чекаємо від інженерів feed back.
На повідомлення, що номер заблоковано не звертайте уваги. Це помилкове повідомлення. Номер знаходиться в активному стані.
Приношу вибачення за тимчасові незручності
P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Що стосується фінансової ситуації (якщо вас цікавить рух коштів), то поки не працює система самообслуговування “Мій Київстар”, можу запропонувати звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації.
Ок
Даже экран протирал - не помогло :)
Киевстар таки отстой. Морозится от абонентов, чтобы хотя бы причину и сроки решения рассказать
эмоции в тексте выше излишни, но сути не меняет - оператор отчебучил и спрятался в домик. По любому чиху снимает деньги, но свою основную работу не хочет делать как надо. Повырубал все входящие линии, отключил портал май киевстар. Никаких пояснений, ждите...
эмоции в тексте выше излишни, но сути не меняет - оператор отчебучил и спрятался в домик. По любому чиху снимает деньги, но свою основную работу не хочет делать как надо. Повырубал все входящие линии, отключил портал май киевстар. Никаких пояснений, ждите...
Не могу второй день пополнить счёт, пишет номер не действителен, что происходит? Как решить вопрос?
Озирніться навколо, вся спільнота гудить навколо теми про оновлення білінгової системи. Чекайте, найближчим часом зремонтують мережу.
Приношу вибачення за тимчасові незручності
P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Приношу вибачення за тимчасові незручності
P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.